+0
BJ
Ben jij ACLO-lid en heb je zin om gratis een paar maandagmiddagen te kanoën?
Vanmiddag heb ik voor het eerst in m'n leven gekano-poloot (of zo) en het is serieus een vet leuke sport: lekker op het water, best wel fysiek en explosief, en een leuk teamspelletje.
Er is een cursus van de ACLO (gratis...) waar ik aan mee doe, en er zijn nog een stuk of 10 vrije plekken en ze zouden het leuk vinden als er nog meer mensen mee konden doen. Het is maandagmiddag van 16.00-17.30, en het is nog de komende 3 weken.
Als je 't leuk lijkt laat het ff weten, dan mail ik die cursusleider.
Speciaal voor de mensen die net als ik kanopolo eerst een beetje eng woord vinden:
wat een geweldige sport! waar is het?
ik zit te twijfelen...
Het is richting het Hoornsemeer, aan de Hoornsedijk 4.
Leuk als je meegaat, ze zitten ook echt een beetje om mensen te springen, anders kan die cursus niet door gaan.
Laat het hier maar even weten als je mee wilt doen, anders kun je mij ook mailen: bjvdploeg@hotmail.com
hoezo, denk je dat er mensen anoniem willen blijven?
Lijkt dat net een basketbalveld maar dan met water?! Ik skeelerde daar zondag langs dan denk ik, vroeg me al af wat voor sport dat was... Klinkt wel leuk, nog nooit van gehoord!
He Jert-Plaap van der Boeg geef mij maar op, lijkt me wel vet.
Ziet er tof uit! Ik denk d'r nog even over na...
erg mooi! maar helaas moet ik stagelopen, anders zeker wel ff paar keer meegedaan!
Vet mooi! Als er nog plek is mag je mij ook opgeven.
Prima, staat genoteerd. Rolf en Froukje gaan mee, Fop zeer waarschijnlijk ook (toch?). Er is dan nog plek voor nog meer mensen, dus laat alsnog even weten (het liefst voor morgen) of je nog een paar keer mee wil doen.
Tof dat er meer mensen meegaan!
Haha, lijkt me wel lachen. Zet mij ook maar op de lijst als het nog niet te laat is. Ik hoor het wel.
Ja ik ben er bij maandag, het filmpje heeft me overtuigd.
He mensen, het gaat door!
Ik heb inmiddels de namen van Fop, Froukje, Rolf en Hannah doorgegeven aan die cursusleider.
Mocht je ook nog willen meedoen dan kan dat waarschijnlijk nog steeds, laat maar ff weten dan. Het wordt een mooie groep zo!
Wat lachen! Lijkt me super, maar helaas niet haalbaar voor mij om mee te doen.
O,o! Ik zie nu het filmpje pas. Heb al sinds een documentaire die ik vroeger eens heb gezien over wildwaterkanoën een angst voor omslaan met je kano, waarbij je onder water hangt (eskimoteren). Naja, er is nu geen weg terug meer. Moet maar eens over die angst heen...
Ehm, BJ, je mailde dat we een zwembroek mee moesten nemen. Die heb ik niet, maar hoeveel kleren moet je precies aan? Alleen zwemkleding of ook nog oude kleren die nat (mogen) worden? Hoornsedijk 4 klinkt in elk geval alsof het buiten is en ik verwacht niet dat het die dag 25 graden is.
Hahahannah, hoeveel kleren je precíes aan moet laat ik lekker aan jou over. Je krijgt een zwemvest en helm (lekker warm), en je wordt wel flink warm van het peddelen.
Alleen een shirt oid is verder volgens mij wel prima, je wordt vanzelf warm.
En over dat omslaan: als je omgaat kom je direct uit je boot, je zit niet echt vastgesnoerd of zo, wees gerust.
Man, ik zou in de PR-commissie van de landelijke kano-polo-vereniging moeten...
He jammer, ik hoopte eigenlijk van die mooie tuimelbewegingen te kunnen gaan uitvoeren. :?
Bert Jaap, ik zie hier PRescie potentieel!