Yes, Henke ik wil wel!

Haha nee de ouderling is niet langs geweest. Ok tof dan zal ik de mails even naar je doorsturen..

Ole Einar Bjorndalen

zelfde verhaal voor mij, heb ook een startbewijs over!

Hoezo haken jullie nu af dan?
Wie doen er nog meer mee? Ik sowieso.
En misschien nog wel belangrijker: wie worden de nieuwe bata ploegleiders die het GSV-team naar de top-15 gaan coachen komend jaar?

'De Batavierenrace. Eeuwig zonde dat ik dit fantastische evenement pas in m'n vijfde jaar heb ontdekt. Samen in een busje door de nacht van startplek naar startplek crossen, overal doodvermoeide lopers binnenhalen en uiteindelijk allemaal als helden op het eindfeest staan waar met een beetje geluk een nieuwe Grolschbeugel gepresenteerd wordt, dat moet je meegemaakt hebben.'
-oud-slotettapeloper-

Hela hola,

Het lijkt nu nog ver weg, maar over ruim een half jaar gaat alweer de 38e editie van de Batavierenrace in Nijmegen van start. Om zo'n 13 uur en 7 minuten later Harm dan wel Maarten de GSV-vlag over de kolkende sintelbaan op de campus van de TU Enschede te zien torsen is het echter alweer de hoogste tijd om de bodywarmer aan te trekken en de broodnodige trainingskilometers te gaan maken. Omdat de inschrijving voor de Batavierenrace opent op 2 november aanstaande hierbij een eerste animo-inventarisatie. Aan de hand van vriend animo kunnen we dan kijken of er dit jaar een tweede team ingeschreven kan worden. De afgelopen jaren viel er namelijk een significante stijging in de hardlopende GSV-populatie waar te nemen met als gevolg een even significante stijging op de eindranglijst. Daarbij vormt de razendknappe 17e plek van afgelopen jaar het voorlopig hoogtepunt. Inderdaad, voorlopig, want komend voorjaar gaat er traditiegetrouw een hogere eindrangschikking gehaald worden.
Geen beter moment om een hardloopschema uit te zoeken en de stoute hardloopschoenen aan te trekken dan nu het seizoen '09/'10 komende zondag geopend wordt met de 4Mijl van Haren naar Groningen (doe vooral mee of kom anders kijken, maar laat ds. Driest het niet horen). Ook een goede aanrader om te oefenen is de Vitalisloop, die elke eerste maandag van de maand om 17:30 gehouden wordt vanaf de hoofdingang voor de ACLO. Net als vorig jaar kan dit rondje rond februari/maart vaker gelopen worden onder het toeziend oog van de ploegleiding.

Kortom:
De Batavierenrace: 's werelds grootste estafetteloop met achteraf het grootste studentenfeest van de Benelux.
Iedereen die van keihard sporten en feestvieren en vooral de combinatie daarvan houdt: opgeven!

De race bestaat uit 25 etappes, waarvan 17 heren- en 8 damesetappes, die variƫren in lengte van ca. 3 tot 12 km. Voel je niet bezwaard als je snelste tijd totnogtoe niet boven het gemiddelde avondvierdaagse tempo uitkomt, check wel even of je het weekend van 24 april kunt en hou dit ook vrij, aan de hand van de opgaves worden teams ingeschreven en hier zijn kosten aan verbonden. Reken zelf op een bedrag van rond de 50 euro voor eten, drinken, overnachting en de superhippe nog door de kledingcie te bedenken kledinggadget voor de hep.

Een rete-sportieve groet,

Simon 'tot het braakje' en Harmen 'desnoods op pijnstillers' de Kraker

Mooi mooi mooi!

Ik geef me bij deze weer op! (nacht of middag)

Gaaf!
Dit jaar wil ik graag meedoen dus hierbij mijn opgave!

Ja! Ik geef me ook op.

Yes, de batavierenkoorts begint weer ;-)

ik ben er ook bij!

Ik ben er dit jaar, na een pauze van twee jaar, ook weer bij.

Ik heb ook de intentie om mee te gaan doen dit jaar..

N.B. Steendam

Ik ook! Nacht of middag.

Iedereen die van keihard sporten en feestvieren en vooral de combinatie daarvan houdt: opgeven!

Ik wil ook wel weer meedoen. En nu een keertje niet in de ochtendploeg.

Yes, leuk dat het alweer begint! Ik geef me op en ga mn tijd verbeteren (hopelijk op een iets langere afstand), heb t weekend vrijgepland en ben al weer begonnen met trainen (in 1e instantie voor de 4 mijl).

Ben erbij.

Hartstikke mooi, ik doe de sintelbaan wel..

Tuurlijk wil ik dit jaar weer meedoen. Schrijf mij er maar bij.

Ik doe ook weer mee!

ga je dan weer voor 24 uur stoppen met roken jj?

Doe mij ook maar weer es. Nacht of dag.