Top top top weekend! Super mooie prestatie, veel gezelligheid en veel support! Heb me vermaakt!

was goed mensen!! volgend jaar beter, top 15 moet idd ook te doen zijn... ga ik iig wat trainen een race vlak te lopen:P leuk om dit met z'n allen te doen!!

ploeglijders bedankt!

Super prestatie. Jullie maken me trots om GSV'er te zijn. :)

hallo kanjers, ik heb een brilliant weekend gehad, en ik krijg zo de indruk dat ik dat gevoel met meerdere mensen kan delen. Das enorm prettig, bedankt allemaal voor jullie inzet, volgend jaar top 15 maar nu eerst een sigaret en een biertje, de boog kan immers niet altijd gebogen staan.....

de lopers-bedankt komt nog, hoe, wat en waar (met name waar) is nog niet helemaal duidelijk, hou daarom je mail en het forum in de gaten!!!

ghe ghe ik heb menig uurtje besteed aan het zoeken van foto's van team 199 om ze toe te kunnen voegen.

Hé hoi,

Iedereen bedankt voor het toffe weekend. De lopers hebben het echt ontzettend goed gedaan. Jullie mogen trots zijn.
Ik kan iedereen aanraden om volgend jaar óf mee te doen óf de lopers aan te moedigen. Wat een sfeer, wat een organisatie, wat een evenement. Grandioos.

Nog even een fotootje:

:D

Zo, wist niet dat de GSV zo sportief was. Leuke foto trouwens

Super gedaan iedereen!!

En Esther staat met haar bloemen vandaag in het ND! Pagina 6, sport: 'Batarace doorlopend succes'. :)

Ik heb genoten. Ik hou het in het vervolg ook gewoon weer bij feesten, dat hardlopen hoeft van mij niet.

Ik heb trouwens een zwart overhemd hier liggen, wie mist die?

Waarschijnlijk deze dame:

Bah Hans, ik was net zo blij dat ze haar bh pas na onze bocht los kreeg. Dan maakte de eindsprint om de winst in de laatste etappe meer indruk:

http://batafoto.student.utwente.nl/2009 ... efcdd6.jpg

Ook ik heb opnieuw geconstateerd dat de Batavierenrace een geniaal evenement is. De adrenaline die in het busje tot steeds grotere hoogte stijgt, de spanning bij elk wisselpunt en de stilte als je eenmaal aan het lopen bent, het is allemaal speciaal. Een studentenbestaan zonder deelname aan de Batavierenrace is eigenlijk niet compleet. Ter illustratie: na een dag werken voor Make a Move de laatste trein pakken naar Nijmegen, om twee uur later met meer dan 15km/u door je etappe knallen, vervolgens vanuit Duitsland een taxi terug naar Nijmegen ritselen om daar na 3 uur wachten de eerste trein terug naar Groningen te pakken waar Make a Move weer wacht. Vanuit een shoarmatent in Nijmegen elke 10 minuten enthousiast bellen voor een update van de gang van zaken in de nacht, Wout Neef is voor mij de held van de Bata 2009.
Maar ook Hannah die onder het lint door tussen de universiteitsbitches een plekje veroverde, Maarten die voor 4 kratjes bier gelopen heeft tot z'n mond naar bloed smaakte en z'n eerste braakje heeft gedaan, Simon die juist voor het eerst niet gekotst heeft, Lennert die de Lochemse berg bedwongen heeft en nog in de goeie richting ook, en oppersupporter Hans zijn helden. Eigenlijk is iedereen dat gewoon weer, alleen zijn we nu geen 22e maar 17e, fantastisch!

Ook ik heb opnieuw geconstateerd dat de Batavierenrace een geniaal evenement is.

En ik heb geconstateerd dat ik hier eerder aan mee had moeten doen; ik heb onwijs genoten! Iedereen enorm bedankt hiervoor!!

Voor een iets uitgebreidere impressie van de race en de daaropvolgende overwinningsvreugde:

he, leuke foto's! ook ik heb weer genoten...super tof om zo samen een prestatie neer te zetten!

Memorabel!!! Zie ik het nou goed dat Henry haar heeft gekregen???

Ik schrijf me alvast in voor volgend jaar.

Anders ik wel...

Dan zou ik als ik jou was vanaf dit moment gaan trainen, want we hebben nog hogere ambities volgend jaar.

Beweer je nu dat je tot nu toe nooit getraind had? Dit kan niet waar zijn... Maar ik ga ook vanaf nu trainen voor de bata van volgend jaar. Misschien kan er een dispuut worden opgericht met looptrainingen.

Ik heb me helemaal suf getraind voor bata dit jaar, maar ik had het tegen Wouter.