yehess. Supercool. Ik kom vanavond langs, ff winnen van NSG is superduper voor de sfeer.

001 A205 Philosophers 146 00:24:01 8,50 00:00:00 00:24:01 00:00:00 A1
002 A216 Ludica 40 00:25:12 8,10 00:00:00 00:25:12 00:00:00 A1

Dit lijkt me niet heel logisch, dus dan zou de GSV 13e staan!

wat bedoel je hier wouter?

er staat nu gsv 14 / nsg 19

Toen ik net keek stonden die twee groepen eerste, omdat er 0.00.00 stond...

Leuk om te volgen, die verbetering ten opzichte van vorig jaar zit er nog zeker in...

na 21 etappes: 15e! netjes!

17e briljante einduitslag! Wat een fantastisch team! Ploegleiders bedankt (ook voor de updates)! Jammer dat ik weinig van het Batavierengevoel kon meemaken, maar ik vond het mooi! Wanneer is de borrel?

Tip van de dag: bel nooit een Nijmeegse taxicentrale wanneer je in Duitsland staat.

De Bata is gewoon te mooi! Ik heb zelden zo hard zitten balen bij de AH dat ik moest werken, maar goed volgend jaar dan ook maar het feest mee pakken. Ploegleiders bedankt voor de toporganisatie, nachtploeg de gekste!

RESPECT!
Volgend jaar nog sneller?

Volgend jaar gewoon sneller. Er waren genoeg mensen die niet gebraakt hebben na hun etappe, dus er zit nog genoeg rek in. :D

Voor de rest was het een retemooi weekend, volgend jaar absoluut weer.

Wat een briljant weekend weer! 17e, mooi resultaat! NSG is dik een kwartier achter ons geeindigd op de 21e plaats...
En die ochtendploeg, goh wat zijn dat bikkels... Slapen ho maar, maar hollen dat ze kunnen...
Feestje was ook weer mooi! Grolsch bedankt, bladiebla
Volgend jaar top 15...
Ploegleiderts bedankt!

N.B. Steendam

Mooi weekend! We zijn allemaal winnaars.

Heel netjes gedaan mensen! Feestje was erg mooi, ook mooie telefooncellen trouwens..

Mooie telefooncellen, het wordt minder mooi als je er bovenop gaat staan. Het podium daarentegen was een groot feest. Tof weekend, mooi clubje mensen, schitterende prestatie en lekker weer, wat wil een mens nog meer? (slapen misschien)

Ongelofelijk! Wat een weekend. Ik lees jullie reacties, meelevende berichten en bedenk nog een keer dat we echt 17e zijn geworden. Mijn hart gaat er serieus weer sneller van kloppen. Trots op ons! Helden, allemaal. Ploegleiders en nachtploeg, bedankt!

Over volgend jaar: ik ben erbij en ga nog harder lopen. Tot die tijd gaat er enorm getraind worden. Met volgend jaar top 15 voor ogen ben ik enorm gemotiveerd!

Toppers, het was een topweekend!! Weer enorm genoten van de race, de spanning, de nachtploeg, kamperen en het feest.
Echt cool om te zien dat de gsv de afgelopen 5 jaar alleen maar is gestegen in klassementspositie. 82e, 49e, 29e, 22e en nu gewoon 17e! Top-15 verwachtingen voor volgend jaar passen dus perfect in het rijtje.

Bedankt hè iedereen en ploegleiders in het bijzonder!

ps. Hans, kunnen we van jou binnenkort de Bata-2009 film- en fotoimpressie verwachten?!

Batavierenrace werkt verslavend! Het blijft leuk en ook nog eens lukt het ons de vorige prestaties te overtreffen. 17e. :) Heerlijk en mooi feest. Ploegleiders en team, bedankt!

Ook al ben ik supermoe nu, ik heb me meteen ingeschreven voor de halve marathon te Zwolle op zaterdag 13 juni, onderdeel 4EM. Wie gaan er nog meer meedoen van het team?

En ik vraag me af waar mn oranje Landmachtdagenshirt is gebleven. Leiders?!

Oef, die foto's op de Batavierenracesite zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven...
Zijn handig te zoeken op teamnummer 199.

Sjoerdtje schreef: En ik vraag me af waar mn oranje Landmachtdagenshirt is gebleven. Leiders?!

Bij mij, kom wel keertje brengen binnenkort...

Jongens bedankt voor een retebriljant weekend!! Mooi gelopen en lekker feest gevierd. De doelstelling hebben we glorieus behaald, ik ben dan ook best een beetje trots dat ik jullie ploegleider heb mogen zijn.

@Sjoerdtje, ik loop de halve marathon in Zwolle.