Catharina, hoe laat wil jij weg gaan zaterdag dan vanuit Groningen? Zeker erg vroeg, ik weet niet of ik dat red… Waarschijnlijk wordt het voor mij nog steeds rond 15:30 in hartje Enschede. Dan heb ik vast genoeg tijd om voor de etappe aan flink te teambuilden en daardoor alsnog mn adrenalineniveau op peil te brengen. ;)

Alle mails en enthousiaste berichtjes op dit topic laten me echt enorm zin krijgen in de Bata!

Nog 24.5 uur.. Tijd om te slapen!! Tot morgen allemaal, wordt rete tof!!

Oei oei oei, ik kon 't niet laten even naar soos te gaan. Hoop dat 't me morgen niet opbreekt :wink: Ik heb er nu wel echt zin in! Tot morgen allemaal...

Mensen,

Succes, ga ervoor.

Tot vanavond

Heel veel succes allemaal!
Vorig jaar 22ste, moet beter kunnen dit jaar, toch!

Ik heb vertrouwen in jullie!

Run Forrest, run!

Sjoerdtje schreef: Catharina, hoe laat wil jij weg gaan zaterdag dan vanuit Groningen? Zeker erg vroeg, ik weet niet of ik dat red… Waarschijnlijk wordt het voor mij nog steeds rond 15:30 in hartje Enschede. Dan heb ik vast genoeg tijd om voor de etappe aan flink te teambuilden en daardoor alsnog mn adrenalineniveau op peil te brengen. ;) Alle mails en enthousiaste berichtjes op dit topic laten me echt enorm zin krijgen in de Bata!

Ik denk dat ik om 8 uur de trein neem, dan ben je er iets over half11 al (trein naar Deventer, waar je in de bus naar Barchem kunt stappen). De 8.44 uur kan ook, dan arriveer je rond 11 uur. Allebei geen heel heidense tijden lijkt me. Zijn er nog meer mensen van de middagploeg (behalve Fernand), die overwegen morgen pas te gaan?

Bijzonder veel succes allemaal. Make me proud!

Niet harder rennen dan je schaduw en dan komt alles goed, veel plezier!

Kick some ass! Top 20: jullie kunnen 't!

Mensen, succes!

ik zal twee ploegleiderts al rete-trots voor de Saffier rondlopen. In gepaste kledij. Moet dus helemaal goed komen met jullie! Zet 'm op!

In de lijn van het Tayros-jaarverbandslied:

"soms zit het tegen, soms is het zwaar. maar met z'n allen maken wij het waar!"

Catharina, ik kom toch later… Hopelijk vermaken jullie je morgen onderweg, met name in de hobbelbus richting Barchem. ;)

Nacht- en ochtendploeg alvast succes!

HT schreef: "soms zit het tegen, soms is het zwaar. maar met z'n allen maken wij het waar!"

Soms valt het tegen, soms is het zwaar.
Verder wel leuk dat je ons liedje even aanhaalt.

Veel succes iedereen!

Up-to-date standen en uitslagen via deze link: http://www.batavierenrace.nl/uitslagen/ ... volgnummer GSV as we speak nummer 15 in het algemeen klassement! :D

Shit, ik moet naar bed maar loop hier een beetje de Bata-updates te F5'en. Op dit moment staan 'we' 13e dankzij buitengewoon goede prestaties van Hendrik, Wouter, Simon en Hannah.

GSV nog steeds 15e! Super. :)
Maar ik zie dat N.S.G. nu ook 15e staat, dat wordt serieus weer spannend...

We staan nu 16e... Dus een plekkie achter N.S.G.

goed bezig! zet em op! is t ook beetje gezellig daar? (of heerst er alleen vechtlust en rivaliteit :twisted: )

Volgens mij staan we nu 15de, gaat lekker

NSG staat volgens mij nu 20ste