N.B. Steendam
Kraker schreef:
N.B. Steendam schreef: En doe mij die vuilnismannenlook maar, klinkt grappig. Ben nu wel heel benieuwd wat voor kledingstuk het precies is?

Jij hebt niet goed naar Youp geluisterd.

Klopt. Wat zei Youp?

Joh Steendam, heb je echt een mooie brommer beschikbaar? Even over de 4 Mijl: Ik ben erbij! Wie doet er trouwens zaterdag nog mee?

Zaterdag waarmee? Ik ga dan met Pauline hardlopen in Keulen.
Ik heb me trouwens ook ingeschreven voor de 4 mijl. Pauline ook, inclusief haar hele familie en de familie van Zwier.

Naef schreef: Wie doet er trouwens zaterdag nog mee?

Ik ben het wel van plan, heb je je al ingeschreven? Ik wil er wel om 10.45 uur zijn, want dan is Olga Commandeur er met een grondige warming up (van Goedemorgen Nederland: 'Als het niet lukt, pak dan net als John de stoel erbij.').
Wat ga je lopen Wouter? Ik heb me voor 6.7 km Nordic Walking opgegeven. Hahaha.

Zaterdag niet, de vier mijl wel!

A.s. zaterdag moet ik uiterlijk 17u in Almelo zijn, dan mis ik wel de binnenkomst van Sjoerdtje en Harmen, maar 't is niet anders. Vanavond ga ik niet hardlopen, maar morgenochtend wel. Iets minder warm denk ik. Voor mezelf hoop ik op net zulk mooi weer als afgelopen weekend, maar voor de middaglopers mag het wel ietsje minder denk ik :) Ik krijg er al voorzichtige zin in!

Hee batavieren, hebben we er al een beetje zin in?! En iedereen beetje fit?!
Het weer voor het weekend ziet er goed uit, nu alleen nog maar de hele week pasta en bananen eten en stoppen met roken en dan komt het helemaal goed!

Ploegleiders, is er al een vrijdagplanning? Hoe laat gaan we ongeveer weg uit Groningen??

En is er ook iets geregeld voor de korte afstanden, dat er zeg maar een wisselpunt wordt overgeslagen doordat loper en fietser omruilen.

En kan er ook weer een oranje vlaggetje op de fiets? En allemaal knipperende fietslampjes voor 's nachts?

En hoe is de tentenverdeling?

Ik heb echt superveel zin! Inmiddels heb ik al 2 dagen pasta achter de rug!

Inderdaad, die opmerking heb ik ook al gemaild. Vorig jaar kon de auto echt niet op tijd bij begin en eind v/d korte afstanden zijn!

Hannah, we hadden 't er volgens mij al een keer over gehad, maar jij hebt toch nog zo'n klein 1persoonstentje? Mag ik daarin liggen en niet kunnen slapen? :wink:

beste runners!

veel succes vant weeken.. kan helaas om financiele redenen niet bij zijn! zal an jullie denken...

truste..joh!

Ploegleiders??

Hoi allemaal,

heb er ook zin in! Hoop dat het niet veel warmer wordt dan vandaag, perfect hardloopweer. :) Nog ff goed trainen en dan zijn we er vast goed klaar voor. Ik zie dat mn etappe is ingekort t.o.v. vorig jaar, dus dat komt wel uit. ;)
Ik ben er zaterdag pas bij, ga rond 16:00 rechtstreeks richting centrum Enschede en zie het GSV-team daar dan wel. Tot dan!

Kom je nog wel ff langs voor het feest Johan?

En Erika, ik weet nog niet hoeveel tenten er zijn en of ik de mijne mee moet nemen. Ze liggen hier in elk geval klaar. Ik ga met Pauline in de grote (een andere). Er zijn nog twee kleintjes over. Tuurlijk mag je daarin. Als je dan in je eentje erin gaat, kun je er ook gewoon een luchtbed in kwijt en kun je zelfs echt slapen :D

O ja, ik hoop dat ik zaterdagnacht bij iemand in het tentje mag...

Je kan wel bij mij in de tent, passen we wel met z'n 2-en in. En Erika, als jij 'm meeneemt en opzet vrijdag :-) dan kan jij er van vrijdag op zaterdag in slapen. Hij is heel makkelijk op te zetten. En niet zo groot en zwaar.

Das mooi, Corien! Thanks.

Rustig, rustig alles onder controle;-). Vanavond krijgen jullie mailtje met de laatste dingetjes..

Het is echt al vet bijna! Is iedereen er een beetje klaar voor? Niet meer roken de laatste week en veel water drinken (schijnt echt te helpen als je dat een paar dagen vantevoren veel doet). Ging Mark nu nog meedoen in plaats van Harald?

Ik heb gisteren een prima tijd gelopen op 8,5 km, maar werd vanmorgen weer wakker met een enorme krampvoet en loop de hele dag al een beetje moeilijk... Maar flink rusten tot zaterdag. Het is na donderdag sowieso niet echt handig meer om te lopen, denk ik.

@ Sjoerdtje: ongezellig dat je niet meerijdt! Ik heb gehoord dat de opgefokte sfeer in het busje een km per uur scheelt voor je tijd, gewoon gezellig zaterdagmorgen komen dus - kunnen we mooi samen reizen!

Top geregeld ploegleiderts...

Bij wie kan ik in een tentje slapen of wie heeft er nog een tentje over?
Middagploeg dus om 17.26 vertrekken?

Ja ochtenploeg en middagploeg vertrekken om 17.25 met de trein naar Enschede Drienerlo..

Nachtploeg vertrekt om 17.30 met het busje vanaf het station (parkeerplaats naast de fietsenstalling)