Jo lopers, veel succes allemaal vandaag. Ik had graag meegedaan maar helaas, er moet gewerkt worden. Ben benieuwd naar de tijden.

mensen, k hoorde dat er enorm goed gelopen is door sommigen
bij dese mijn kompelementen aan jullie, top!!!

Gaan er straks nog mensen naar de Vitalisloop? 17:30 toch?

start inderdaad om 17.30, kan er zelf helaas niet bij zijn

Ik ben erbij! Het weer is te mooi om niet te gaan lopen.

Als mentale voorbereiding op de batavierenrace is het ook goed je lachspieren te trainen. Hierbij een handreiking daarvoor. Let even op bij minuut drie punt nul en de daarop volgende seconden.

http://www.youtube.com/watch?v=mx12BHx9y5M

Oooohooooh! Foei Simon!

Gaan er misschien vanavond nog mensen lopen?! Als er meer zijn kom ik ook

Voor mij geldt hetzelfde.

Edit: Corien en ik hebben net afgesproken dat we alleen gaan als er nog meer mensen gaan. Anders trainen we gewoon 'bij huis'. Dus laat het ff weten als je gaat.

morgen 00:00 uur 4mijl inschrijven!

ga ik zeker doen!!

Zat net ff op het NSG-forum te kijken op hun batavierentopic... Word ik echt donderszenuwachtig van. Hoe gaat het met het trainen van iedereen? Gaat iedereen persoonlijk zorgen voor een toptijd die in elk geval een verbetering is van je eigen tijd van vorig jaar?

Heeft er iemand nog een scooter voor mij te leen?

Best een bijzondere vraag op dit topic, Wouter, sorry, kan je er niet aan helpen. Hannah, eigenlijk is het NSG-forum toch juist relaxt? Ik check het ook regelmatig, maar ze posten weinig en ook niet heel enthousiast voor mijn idee. Jammer trouwens dat ze geen tijden posten. Ach, we laten ze gewoon ver achter ons (hoop ik.)

N.B. Steendam
Naef schreef: Heeft er iemand nog een scooter voor mij te leen?
Heb je wat aan een grote brommer?
Hannah schreef: ga ik zeker doen!! Zat net ff op het NSG-forum te kijken op hun batavierentopic... Word ik echt donderszenuwachtig van. Hoe gaat het met het trainen van iedereen? Gaat iedereen persoonlijk zorgen voor een toptijd die in elk geval een verbetering is van je eigen tijd van vorig jaar?

ik zie ook regelmatig NSG-ers trainen, dit jaar moeten we toch wel weer minstens een plek boven ze komen :)

Succes met trainen iedereen!!

@ Keet: ja, er staat inderdaad niet heel veel bijzonders op. Alleen 1 iemand die de hele tijd met een grote groep wil lopen. Dan is het een beetje de vraag of dat ook elke keer gebeurt...

@ ploegleiders: Kunnen wij niet maandag met onze hele bata-ploeg de ACLO-loop doen? Ben wel benieuwd hoe iedereen loopt. Helemaal als je elkaar dan een beetje pusht door met zoveel mensen te lopen.

N.B. Steendam schreef:

@ Niek: bedoel je je motor?
@ Wouter: is een fiets niet genoeg voor de bata?

Oja, ik kan het mis hebben, maar ik denk dat de kleding goed lelijk wordt... Heb vorige week de opdrukkleur uitgezocht. Heb ook voor het eerst de kleur van de ploegleiderkleding in het echt gezien. In de folder stond 'sky blue', maar het is een vrij bewolkte sky geworden. In combinatie met de opdruk is het een beetje een vuilnismannenlook geworden...

N.B. Steendam
Hannah schreef: @ Keet: ja, er staat inderdaad niet heel veel bijzonders op. Alleen 1 iemand die de hele tijd met een grote groep wil lopen. Dan is het een beetje de vraag of dat ook elke keer gebeurt... @ ploegleiders: Kunnen wij niet maandag met onze hele bata-ploeg de ACLO-loop doen? Ben wel benieuwd hoe iedereen loopt. Helemaal als je elkaar dan een beetje pusht door met zoveel mensen te lopen.
N.B. Steendam schreef:
@ Niek: bedoel je je motor? @ Wouter: is een fiets niet genoeg voor de bata? Oja, ik kan het mis hebben, maar ik denk dat de kleding goed lelijk wordt... Heb vorige week de opdrukkleur uitgezocht. Heb ook voor het eerst de kleur van de ploegleiderkleding in het echt gezien. In de folder stond 'sky blue', maar het is een vrij bewolkte sky geworden. In combinatie met de opdruk is het een beetje een vuilnismannenlook geworden...

Ja.

En doe mij die vuilnismannenlook maar, klinkt grappig. Ben nu wel heel benieuwd wat voor kledingstuk het precies is?

Hannah schreef: @ ploegleiders: Kunnen wij niet maandag met onze hele bata-ploeg de ACLO-loop doen? Ben wel benieuwd hoe iedereen loopt. Helemaal als je elkaar dan een beetje pusht door met zoveel mensen te lopen.

Mijn stem heb je, lijkt me mooi.

N.B. Steendam schreef: En doe mij die vuilnismannenlook maar, klinkt grappig. Ben nu wel heel benieuwd wat voor kledingstuk het precies is?

Jij hebt niet goed naar Youp geluisterd.

Lijkt me op zich een goed plan, maar ik weet niet of ik maandag nog een intensieve training wil doen. De laatste week niet teveel meer lopen zodat er volop energie is voor de Bata.