@Voom: moet je je nu opgeven voor een etappe? Zo ja: 5
@Hannah: trainen gaat erg goed. Lukt het jou om je rustdagen te pakken?
@Erika: gewoon meedoen joh! Op familiebezoek kan het hele jaar door...
+0
Va Va Voom
nee opstelling komt vanavond online, alleen nu nog niet..
+0
Hannah
N.B. Steendam schreef: @Hannah: trainen gaat erg goed. Lukt het jou om je rustdagen te pakken?
Haha, twijfel je daaraan? Klopt wel dat ik het met dit weer moeilijk vind om een dagje niet te lopen. En als je dan ook nog een keer gaat bommen of thaiboksen (met dispuut) dan raakt je schema in de war. Verder vind ik die traininingen van Evy soms echt te kort. Dan loop ik echt heerlijk in het zonnetje en ben ik in Hoogkerk voor ik het weet. En dan is ineens de training afgelopen...
+0
Holsappel
Gewoon altijd gaan tot je moet kotsen...
+0
Va Va Voom
Van u ploegleiders.
In onze ontmetelijke wijsheid hebben wij besloten de volgende 25 mensen de straat op te sturen:
Nachtploeg:
1 Hannah
2 Simon
3 Maarten K
4 Hendrik
5 Harm
6 Wouter N
7 Corien P
8 Harmen de K
9 Niek S
Ochtenploeg:
10 Harald
11 Erika
12 Catharina
13 Joanne
14 Pieter
15 Michel
16 Fleurke
17 Esther K
Middagploeg:
18 Lennert
19 Chris v T
20 Jan Jaap
21 Robbert
22 Henk Z
23 Gea
Joh, ploegleiders. Even voor het planningtechnische gedeelte. Welke startgroep zijn we in hoe laat verwachten jullie dat we in Dinxperloo zijn?
+0
Henke
bedankt voor deze info, ik weet wat me te doen staat 11,2 km niks mis mee:)
+0
Hannah
Hmm, wordt voor het eerst dat ik een korte afstand ga lopen... Vond het in eerste instantie best jammer, maar heb me er inmiddels op ingesteld. Iemand nog tips voor een goede training voor 3,6 km? Conditie zit inmiddels wel goed. Nu de snelheid nog...
Nachtploeg heb ik ook nog nooit eerder gedaan, maar de race openen is natuurlijk wel een hele eer. Nachtploeg ziet er ook retegezellig uit!!
Wordt er morgen weer Vitalisloop gedaan? Ik ben er sowieso bij!! Ivm mn bata-afstand ga ik denk ik maar eens 1 rondje op mn snelst lopen. Plak ik er daarna wellicht nog een rondje aan vast.
+0
corrp
ben erbij morgen! nu echt
goed bezig verder ploegleiders, de afstand kan ik nu ook nog mentaal voorbereiden, precies dezelfde als vorig jaar :-)
+0
Henke
hoe laat is vanaaf de Vitalisloop?
+0
Henk Z
ben er vandaag niet bij, heb namelijk gisteren een pittige 10 km gelopen en doe 't vandaag ff rustig aan
+0
Va Va Voom
18.00 bij de aclo..
+0
Hannah
Hopen dat we niet van de wal in de sloot waaien. Maar 18.00u ben ik erbij!
+0
N.B. Steendam
Ben er niet bij vanavond... Morgen tentamen en ver fietsen.
+0
corrp
hé ik zag net dat de ook open is.
Dat lijkt me dan ook wel weer leuk, nog meer?? 7, 14 of halve marathon.
+0
Va Va Voom
Ziet er inderdaad leuk uit.. Ik twijfel alleen of ik dan die halve marathon ga lopen, die estafette lijkt me ook wel wat...
+0
Hannah
Weet niet echt wat het idee is van die estafette. Als je op 'inschrijven' klikt, kun je alleen kiezen uit 7, 14 of 21,1 km. Ik wil sowieso wel meedoen. 7 km denk ik, maar wie weet durf ik de 14 ook wel aan.
Wordt er morgen nog weer een vitalisloop gelopen? (Wie?) Het is weer de eerste maandag van de maand, dus er is weer een 'echte' loop.
+0
Kraker
Dat is inderdaad mooi om even met veel mensen aan mee te doen! Tijdens mijn voorbereiding op de Batavierenrace kwam ik de volgende quote tegen op de site:
'Er wordt aanbevolen extra rekening te houden met de loodzware etappe 18. Deze gaat over de Lochemse Berg (3,1km onverhard) en is dit jaar verlengd tot 9,5 kilometer.'
Maak je borst maar nat Lennert! Ik herinner me nog hoe Pieter bebloed omlaag gestrompeld kwam, terwijl de etappe toen nog 2km korter was.
@Voom: moet je je nu opgeven voor een etappe? Zo ja: 5
@Hannah: trainen gaat erg goed. Lukt het jou om je rustdagen te pakken?
@Erika: gewoon meedoen joh! Op familiebezoek kan het hele jaar door...
nee opstelling komt vanavond online, alleen nu nog niet..
Haha, twijfel je daaraan? Klopt wel dat ik het met dit weer moeilijk vind om een dagje niet te lopen. En als je dan ook nog een keer gaat bommen of thaiboksen (met dispuut) dan raakt je schema in de war. Verder vind ik die traininingen van Evy soms echt te kort. Dan loop ik echt heerlijk in het zonnetje en ben ik in Hoogkerk voor ik het weet. En dan is ineens de training afgelopen...
Gewoon altijd gaan tot je moet kotsen...
Van u ploegleiders.
In onze ontmetelijke wijsheid hebben wij besloten de volgende 25 mensen de straat op te sturen:
Nachtploeg:
1 Hannah
2 Simon
3 Maarten K
4 Hendrik
5 Harm
6 Wouter N
7 Corien P
8 Harmen de K
9 Niek S
Ochtenploeg:
10 Harald
11 Erika
12 Catharina
13 Joanne
14 Pieter
15 Michel
16 Fleurke
17 Esther K
Middagploeg:
18 Lennert
19 Chris v T
20 Jan Jaap
21 Robbert
22 Henk Z
23 Gea
Slotettape:
24 Sjoerdtje
25 Fernand
Dit zijn de etappe nummers, kijk op http://www.batavierenrace.nl/nl/loop_mee/ voor de afstand en de moeilijkheid.
Heb je op- of aanmerkingen, mail dan naar Maartenkuijsten@hotmail.com of Harmpie45@hotmail.com
Top 20 ploeg, dat zie je zo!
Michel is geen ochtendmens...
Joh, ploegleiders. Even voor het planningtechnische gedeelte. Welke startgroep zijn we in hoe laat verwachten jullie dat we in Dinxperloo zijn?
bedankt voor deze info, ik weet wat me te doen staat 11,2 km niks mis mee:)
Hmm, wordt voor het eerst dat ik een korte afstand ga lopen... Vond het in eerste instantie best jammer, maar heb me er inmiddels op ingesteld. Iemand nog tips voor een goede training voor 3,6 km? Conditie zit inmiddels wel goed. Nu de snelheid nog...
Nachtploeg heb ik ook nog nooit eerder gedaan, maar de race openen is natuurlijk wel een hele eer. Nachtploeg ziet er ook retegezellig uit!!
Wordt er morgen weer Vitalisloop gedaan? Ik ben er sowieso bij!! Ivm mn bata-afstand ga ik denk ik maar eens 1 rondje op mn snelst lopen. Plak ik er daarna wellicht nog een rondje aan vast.
ben erbij morgen! nu echt
goed bezig verder ploegleiders, de afstand kan ik nu ook nog mentaal voorbereiden, precies dezelfde als vorig jaar :-)
hoe laat is vanaaf de Vitalisloop?
ben er vandaag niet bij, heb namelijk gisteren een pittige 10 km gelopen en doe 't vandaag ff rustig aan
18.00 bij de aclo..
Hopen dat we niet van de wal in de sloot waaien. Maar 18.00u ben ik erbij!
Ben er niet bij vanavond... Morgen tentamen en ver fietsen.
hé ik zag net dat de ook open is.
Dat lijkt me dan ook wel weer leuk, nog meer?? 7, 14 of halve marathon.
Ziet er inderdaad leuk uit.. Ik twijfel alleen of ik dan die halve marathon ga lopen, die estafette lijkt me ook wel wat...
Weet niet echt wat het idee is van die estafette. Als je op 'inschrijven' klikt, kun je alleen kiezen uit 7, 14 of 21,1 km. Ik wil sowieso wel meedoen. 7 km denk ik, maar wie weet durf ik de 14 ook wel aan.
Wordt er morgen nog weer een vitalisloop gelopen? (Wie?) Het is weer de eerste maandag van de maand, dus er is weer een 'echte' loop.
Dat is inderdaad mooi om even met veel mensen aan mee te doen! Tijdens mijn voorbereiding op de Batavierenrace kwam ik de volgende quote tegen op de site:
'Er wordt aanbevolen extra rekening te houden met de loodzware etappe 18. Deze gaat over de Lochemse Berg (3,1km onverhard) en is dit jaar verlengd tot 9,5 kilometer.'
Maak je borst maar nat Lennert! Ik herinner me nog hoe Pieter bebloed omlaag gestrompeld kwam, terwijl de etappe toen nog 2km korter was.