Kosten:

Binnengekomen:
Automatische incasso: E440,-

Uitgegeven:
• Incassokosten (E0.10 per incasso): E1,40
• Voorinschrijving: E100,-
• Definitieve inschrijving: E255,- (inclusief E70,- borg)

Blijft er over: E83,60

Bijkomende kosten:
• Huur busje; E145,- met 400km vrij rijden, en E0,22 per gereden km boven de 400km.
• Benzine: E?
• Kleding: er zijn nog maar weinig bedrijven die sponsoren, dus ben nog steeds op zoek.

Slaapplaatsen; iedereen maakt verschuldigd bedrag over
Buskaarten; iedereen maakt verschuldigd bedrag over

Zodra ik de exacte kosten weet voor de huur van het busje en de kleding laat ik weten hoeveel iedereen extra moet overmaken, in eerste instantie heb ik alleen geld nodig voor de slaapplaatsen en buskaarten. Zodra ik van iedereen binnen heb hoeveel buskaarten en slaapplekken ze nodig hebben bereken ik hoeveel iedereen in eerste instantie over moet maken.

He Machteld,

Ik zit in de nachtploeg. Wanneer kan ik slapen?? Ik zag namelijk dat de vrijdagslaapplaats niet voor ons geldt. Ga is s'ochtends slapen ofzo en waar kan ik dan slapen?

Als je in de nachtploeg zit betekend het dat je de hele nacht mee gaat met het busje en je eigen etappe loopt. Tegen de ochtend (weet nog niet de precieze tijden) word je met de bus weer teruggebracht naar Enschede, hier kun je slapen.

Machteld schreef: Zaterdag Voor nachtploeg (Toegang tussen zaterdag 06:00 uur en zondag 10:00 uur)

Als ik het goed begrijp wil je dus natijd blijven slapen in Enschede? Als je 1 nacht blijft is het: E5,10 en 2 nachten (dus ook na het feest) E6,10.
Ik hoor wel welke het wordt!

tziet er allemaal goed geregeld uit!

klasse

t kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat :wink:

Nog maar 3 nachtjes en dan moet ik het weten, en ik heb nog maar 3 reacties gehad. Gaan jullie dan allemaal lopend naar de startplaatsen en weer terug?! RESPECT! :thumbs:

Ik zit gelukkig lekker in een busje, lijkt me niet leuk trouwens om na je etappe helemaal lopend weer terug naar Enschede te moeten....

Heey kom op ploegleidster niet te cynisch...

Je bent veels te goed bezig daarvoor. Ik ben nog even aan het kijken wat ik precies wil en kan. Maar je krijgt voor zondag een mailtje van mij.

BTW ik heb al even opgezocht hoe ik moet lopen... dit wordt mijn schema voor de zevende etappe.

routeplanner schreef: 0.Vertrek in noordwestelijke richting 0 m 00:00:00 1.Ga na 150 m rechtsaf de Plantsoensingel Zuid op 150 m 00:00:36 2.Neem na 0.6 km de tweede afslag op de rotonde (de Ulenpasweg) 762 m 00:03:10 3. Ga na 0.9 km linksaf op de Ulenpasweg 1.6 km 00:06:20 4. Ga na 90 m rechtsaf de 's-Heerenbergseweg (N816) op richting Ulft N816 1.7 km 00:06:41 5.Ga na 350 m schuin rechts de Meilandsedijk (N816) op richting Ulft N816 2.1 km 00:08:46 6. Ga na 4.9 km rechtsaf de Azewijnsestraat op 7.0 km 00:25:42 7. Na 1 km bent u gearriveerd (Azewijnsestraat gendringen,7081) 8.0 km 00:28:00
Robbert schreef: Heey kom op ploegleidster niet te cynisch... Je bent veels te goed bezig daarvoor. Ik ben nog even aan het kijken wat ik precies wil en kan. Maar je krijgt voor zondag een mailtje van mij. BTW ik heb al even opgezocht hoe ik moet lopen... dit wordt mijn schema voor de zevende etappe. [..]

dat is echt een klotebuurt waarin jij moet lopen. daar woont echt het uitschot van oost nederland. succes!

beuzzie schreef: dat is echt een klotebuurt waarin jij moet lopen. daar woont echt het uitschot van oost nederland. succes!

Ja jij komt ook uit die buurt zeker.

EN dan nog, dan loop ik alleen maar harder, en het is snachts... prima!

Robbert schreef: [..] Ja jij komt ook uit die buurt zeker. EN dan nog, dan loop ik alleen maar harder, en het is snachts... prima!

ik zou toch een hooivork o.i.d. meenemen...

Eerste sponsor gevonden!

Matchpoint: gratis bewerken van de print, korting op shirts.
Afhankelijk van mede sponsoren kunnen we een duurder shirt nemen. Volgende week heb ik een afspraak en dan wordt alles verder besproken.

Benaderd en geen medewerking:
Agu
Aktiesport
Bikecentre Dick
Coach
Foot Locker
Inline Sport
Run2day
Runner
Sjoerd vd Baan
Sportmaat
Willy Loos

Geové

ABG studentenuitzendebureau
Marke-tel BV
Randstad
Tempo Team
Your voice BV

Edah
Jumbo

Expert

Cafetaria De Sportvriend

Mailen/schrijven
Belgroep Groningen
Groeneland
Low budget wasmachineverhuur
Univé

Terugbelafspraken:
AH
Callcenter Groningen
Febo
Randstad callflex
Super de Boer
Videoland

We hebben nog zeker 2 sponsoren nodig, zodat we de shirts gratis kunnen krijgen. Dus weten jullie nog bedrijven die ik kan benaderen, of heb je familie/vrienden die een bedrijf hebben en die ons wel willen sponsoren? Laat het dan even weten!

Volgende week ga ik nog meer mensen benaderen, hopen dat we nog een aantal sponsoren vinden!

Nog maar een half uur te gaan, en ik wacht nog op 15 mailtjes.... :roll:

Hoe zit het met reserves dan? Ik ga er nu al eigenlijk niet meer van uit dat ik tzt een eindje moet lopen. Weet ook niet of ik nu nog wel kan, volgens mij heb ik dan ook een verjaardag maar dat is niet helemaal cker.

Machteld schreef: Univé

he dan kan k misschien iets bij mn ouders regelen...

Martijn schreef: Hoe zit het met reserves dan? Ik ga er nu al eigenlijk niet meer van uit dat ik tzt een eindje moet lopen. Weet ook niet of ik nu nog wel kan, volgens mij heb ik dan ook een verjaardag maar dat is niet helemaal cker.

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat er zeker nog wel iemand uit gaat vallen, en aangezien jij eerste reserve bent......

De bedoeling is dat de reserves de slaapplaats en het buskaartje overnemen van diegene die niet meer mee kan doen. Alleen dan heb je wel een beetje een probleem, als 1 vd 15 mensen die niks hebben besteld uitvalt, dan heb je én geen slaapplek én geen buskaart! :roll:

@Wouter: zou jij iets kunnen regelen met Univé of moet ik ze zelf nog schrijven??

Er is iets veranderd, ik had namelijk verkeerde gegevens via de mail gekregen. Dus alle mensen die van mij een mailtje hebben gehad met de kosten voor bussen/slaapplaatsen graag nog niets overmaken!

Nachtploeg loopt van Nijmegen naar Dinxperlo. Ze gaan vrijdagavond met het OV of met het busje mee naar Nijmegen. Daar gaan ze lopen van Nijmegen - Dinxperlo en hierna worden ze met het busje naar Enschede gebracht (E3,60). Heb je hierna een slaapplaats nodig in Enschede voor 1 nacht: E1,50, voor 2 nachten E2,50
(Dus sowieso buskaartje Dinxperlo-Enschede)

De ochtendploeg loopt van Dinxperlo naar Barchem. Je kunt vrijdagavond naar Dinxperlo komen, daar kun je gratis blijven slapen. Ook kun je ervoor kiezen om in Enschede te slapen (E1,50 voor 1 nacht en E2,50 voor 2nachten). Slaap je in Enschede dan word je s ochtends met de bus naar Dinxperlo gebracht. Natijd gaat iedereen met de bus van Barchem naar Enschede.
(Buskaartje Enschede - Dinxperlo en Barchem - Enschede)

De middagploeg loopt van Barchem naar Enschede. Je kunt zaterdag naar Barchem reizen of ervoor kiezen om de bus te nemen vanuit Enschede (E3,60).
(Buskaartje Enschede Barchem)

Jullie kunnen alleen vandaag nog reageren, omdat ik morgen naar de sportraad moet. Geef allemaal door waar je slaapt (Enschede of Nijmegen) en of je een slaapplek nodig hebt (Enschede of Dinxperlo)!!

Is er nog een reserve die voor mij zal kunnen lopen? Ik heb een vrijvraag ingediend, maar ze konden nog geen uitsluitsel geven. Dus uit voorzorg deze vraag.

Als diegene ook je slaapplaats kan overnemen kan gewoon de eerste reserve voor je invallen. Anders moet je ook nog ff een slaapplaats 'bestellen'

Edit: ik heb net een mail gestuurd naar iedereen met een bijlage van de kosten, dit mailtje kon niet verstuurd worden naar:
Joanne vd Z, Tanja, Dick B, Ellen en Harry, dus hier nog ff de tekst van de mail:

Dag Batavieren,

Dit is hopelijk het laatste mailtje dit weekend over de Batavierenrace:

• In de bijlagen heb ik voor iedereen de (voorlopige) kosten berekend
  • De mensen van wie ik nog geen reactie gehad heb staan vetgedrukt, voor jullie heb ik geen slaapplaatsen gereserveerd, mocht je nog wel een slaapplaats nodig hebben geef dat dan vóór vanavond 00.00u door via mail/telefoon/gsvnet.
  • Er zijn ook nog mensen die niet getekend hebben voor automatisch incasso, of bij wie de automatische incasso niet gelukt is. Deze E20,- staat in de tabel ‘kosten’ genoteerd. Dit bedrag ook graag tegelijk overmaken.

De kosten (buskaarten en slaapplaatsen) graag overmaken vóór 15 maart naar:

47.17.99.564
M. L. Noordveld
Groningen

Alvast bedankt!
Groeten,

Voor jullie zijn de kosten:
Tanja: E3,60
Joanne vd Z: E7,20
Ellen: E3,60
Dick B: E7,20
Harry: -

Als je wilt weten hoe die kosten berekend zijn moet je maar ff bellen...

hoezo 7,20 voor mij?

Je zit in de ochtendploeg en hebt 2 buskaartjes nodig:

Enschede - Dinxperlo E3,60
Barchem - Enschede E3,60
Dit maakt samen een bedrag van E7,20

Het is de bedoeling dat je zelf vrijdagavond met het ov naar Enschede komt, zodat je s ochtends met de bus meekunt naar het startpunt in Enschede.