Beetje laat maar toch, ik kom niet. Heb nog spierpijn van zaterdag in de benen..

rolv schreef: Beetje laat maar toch, ik kom niet. Heb nog spierpijn van zaterdag in de benen..

Nou, idd, ik voelde m'n benen ook best wel. Lopen in het bos is toch wat anders.
Vandaag heb ik wel gelopen, maar niet bij de ACLO, ging het goed en waren er veel?

Ploegleiders, ik vroeg me eigenlijk af wanneer jullie alles gaan indelen en wanneer we weten 1. of we meelopen en 2. welke afstand...

Qua opkomst was de GSV relatief gezien in de meerderheid. Simon, Niek, Chris, Harm, Catharina, Sjoerdtje en ik waren er. Het rondje ging een klein beetje anders dan normaal. We liepen nu in omgekeerde richting te beginnen bij het fietsenhok, daarna om de blaashal en dan naar links om daar een lus te maken. Vervolgens gewoon de normale route, maar dan zonder lus langs die bushalte waarbij je ook de weg moet oversteken. Ik had het idee dat het hierdoor iets korter werd, maar dat weet ik niet zeker. Op de ACLO-site wordt uitgegaan van 5,88km. Ik heb mn uitslag nog niet binnen en weet alleen dat ik 1 seconde sneller heb gelopen. Grr.

Nou, idd, ik voelde m'n benen ook best wel. Lopen in het bos is toch wat anders.
Vandaag heb ik wel gelopen, maar niet bij de ACLO, ging het goed en waren er veel?

Ploegleiders, ik vroeg me eigenlijk af wanneer jullie alles gaan indelen en wanneer we weten 1. of we meelopen en 2. welke afstand...[/quote]

is goeie corien, gaan harm en ik vant weekend ff doen, er zijn ook een aantal afstanden verandert tov voorgaande jaren dus we moeten er nog ff goed naar kijken, na vant weekend weten jullie, en wij ook, meer.

Voor de mensen die dat graag willen is er morgen, maandag, weer de mogelijkheid om een aclo-loop te doen. Start 18.00. Als je er niet om 18.00 kunt zijn, maar wel voor 18.30, dan kun je ook gewoon komen.

Vanaf nu geld ook: elke maandag tot aan de Bata kun je bij de aclo komen lopen en zorgen Maarten en ik ervoor dat de tijd op genomen wordt.

ben er niet bij, ben nm niet fit om te lopen (vies verkouden/last van m'n keel)

maarre wat waren de tijden van de afgelopen keer? ben nm wel ff benieuwd...

Hannah: 33:41 (10.42)
Sjoerdtje: 27.06 (12.86)

Simon: 25:52 (13.64)
Niek: 24:54 (14.18 )
Chris: 23:43 (14.85)

Catharina weet jij nog wat jou tijd was? Deze staat namelijk niet op de site van de aclo..

Verdorie Chris, je bent me voorbij.
Nu moet ik weer aan de bak.

Ole Einar Bjorndalen

ja dankzij domme weddenschappen met Va Va Vroem moet ik ook nog aan de bak..

Bij de weddenschappen die ik met Va Va Vroem aan ga hoef ik eigenlijk alleen maar achterover te zitten en te incasseren.

sukkels

Zijn er vanavond nog mooie tijden gelopen? Ik kon helaas niet eerder maar ga nu even de kou in. Na een rustperiode van twee weken mag het wel weer eens:)

N.B. Steendam

Maarten Feddema geeft zich ook op voor de bata

Henke schreef: Zijn er vanavond nog mooie tijden gelopen? Ik kon helaas niet eerder maar ga nu even de kou in. Na een rustperiode van twee weken mag het wel weer eens:)

Zag er goed uit hoor Hendrik! Mooie soepele tred, een rood hoofd en toch nog oog voor je omgeving :wink:.

Ben benieuwd of er vanavond nog gelopen is. Ik zag het helaas net iets te laat en had er toen net een training opzitten. Vanaf nu ben ik er elke maandag bij als er dan tijd wordt opgenomen. Met Evy en mij gaat het relatief goed. Heb alleen nog steeds niet het idee dat ik topfit ben. Hoop niet dat het iets langdurigs is.

Vandaag kun je een algehele conditietest laten doen bij de ACLO (shuttle run, lengte, gewicht, vetpercentage, longfunctie, etc.). Ik heb me ingeschreven, maar ik zag ook dat er nog heel veel plekken vrij zijn dus ik denk dat als je het lief vraagt, je zo aan kunt sluiten.

Jo bata-ploegleiders, ik moet helaas afhaken. Met de toestand van mijn schenen mag ik al blij zijn als ik het voetbalseizoen fatsoenlijk kan afmaken, en dat wordt er niet makkelijker op door te gaan trainen voor een wedstrijd als deze. Succes!

Gaan we nog weer meedoen aan de halve marathon van Zwolle? De inschrijving is namelijk al geopend. Ik wil sowieso wel.

@Hannah, maandag is er niemand op komen dagen

@Arend, ON4 is inderdaad ook belangrijk

@Hannah, ik heb me ook al ingeschreven voor Zwolle.

Koos en ik hebben ons ook ingeschreven voor de 4EM, net als vorig jaar. Zou wel leuk zijn als er meer mensen mee gaan doen! Chris, Niek, Erika, Corien? Die sowieso.