Potverdikkie, zet ze eens even op volgorde... Ik zie in Hendrik de nieuwe Mark K, erg netjes. Was leuk! Wie weet wil ik volgende week ook wel weer.

Ik wil a.s. maandag ook wel. Ben heel benieuwd hoe ik er conditioneel voor sta...

Goedzo Erika!
Ik kan al wel vast zeggen dat ik beroerd ga lopen, want waarschijnlijk train ik niet voordat ik weer helemaal fit ben. Desondanks ga ik wel een hele afstand lopen.

Maandag 16 feb GSV-Vitalisloop in de herhaling

• Gea
  • Hannah
  • Arend
  • Chris
  • Erika

Ps: goede tijden zijn er vandaag gelopen zeg! Behoorlijk netjes voor februari!

Ik wil maandag wel weer de tijdwaarnemer spelen. Goede zaak dat jullie zo enthousiast zijn!

Beekhuis schreef: Uitslag eerste Aclo-loop: (we gaan hier uit van de afstand die Corien haar chip gemeten heeft, namelijk 5.55 km)

Volgens internet is het dan nét weer iets langer maar 2 rondjes is sowieso geen 6 kilometer. Zie: http://www.gmap-pedometer.com/?r=2549232
Verder vond ik het goed geregeld, mooie pijlen vooral! Met een beetje geluk hangen die er volgende week nog op de inhaaldag. :-)
Goed bezig ploegleiders!

jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn, ma volgende week een nieuwe poging! count me in...

Ik wil volgende week ook wel meedoen. Gewoon om te zien hoe het gaat, want aan hardlooptrainen doe ik (nog) niet.

Maandag 16 feb 17.30u GSV-Vitalisloop in de herhaling

• Harm (tijd)
  • Gea
  • Hannah
  • Arend
  • Chris
  • Erika
  • Henk Z
  • Siard

Lekker enthousiast allemaal! Het gaat nog gezellig worden!

Streep Chris maar door want die h*omo gaat volgende week op wintersport. Hanna je bent dus blij gemaakt met een dooie mus...

Bah, ik kan zelf ook niet meer... Ik loop m wel een keer in mn eentje...

Jammer, jammer.. Maar voor de rest geldt, wel komen he!! En voor Hannah, dan wil ik je tijd wil opnemen.

(en Hannah, over 'geldt', spel ik dat zo goed?)

Hela, ik ga dat aclorondje maandag ook maar es proberen. Is er verder al iets bekend over de afstandverdeling? mooie stimulans om een beetje gericht te gaan trainen lijkt me. heeft iedereen verder wel een chip in z'n schoen bij het hardlopen? zonder kan echt niet meer. En zijn de ploeglijders zelf ook al in training?
Nog eventjes wat verplichte kost om die top-20 klassering veilig te stellen: iedere derde zondag van de maand in het stadspark: de Stadsparkloop. Vervolgens zaterdag 4 april de Astrea Run (7,10,21 km, start bij Paddepoel) en tenslotte de ideale generale repetitie op 18 april, exact een week voor de Batavierenrace, in de vorm van de Lopster Torenloop, 10 slopende kilometers rondom de toren van Loppersum.

Va Va Voom schreef: Jammer, jammer.. Maar voor de rest geldt, wel komen he!! En voor Hannah, dan wil ik je tijd wil opnemen. (en Hannah, over 'geldt', spel ik dat zo goed?)

Geldt ziet er prima uit. Voor jou geldt dat ik ga houden aan dat tijdmeten. Super relaxed! Jullie doen echt alles om mensen tot hardlopen te brengen he? Maar ik voel me sinds vandaag weer een stuk fitter dan de afgelopen weken. Dat wil nog niet zeggen dat ik beter ben, maar het lijkt weer ergens op.

Heelheelheelmisschien ben ik er toch nog bij maandag, maar dat hangt van verschillende dingen af.

N.B. Steendam

Maandag 16 feb 17.30u GSV-Vitalisloop in de herhaling

• Harm (tijd)
  • Gea
  • Hannah (heelheelheelmisschien)
  • Arend
  • Erika
  • Henk Z
  • Siard
  • Harmen (met chip)
  • Niek (als hij zin heeft)

Lekker enthousiast allemaal! Het gaat nog gezellig worden!

..en er kunnen er natuurlijk nog veel meer mee doen!!

Corien schreef: Uitslag eerste Aclo-loop: Na wat nameten is 5,8 km toch een betere benadering van het rondje. Dus dan heeft iedereen toch wat sneller gelopen, valt dat even mee! Chris: 24:20 (14.30 km/u) Hendrik: 22:21 (15.58 km/u) Jan Jaap: 25:54 (13.44 km/u) Niek: 25:57 (13.41 km/u) Michel: 23:55 (14.55) Simon: 25:48 (13.49) Catharina: 13:51 (12.56) (halve afstand) Ellie: 15:46 (11.03) (halve afstand) Sjoerdtje: 27:14 (12.78) Corien: 28:36 (12.17)

Succes vanmiddag iedereen die gaat lopen!

ja mensen veel succes ik ben er niet bij maar desalniettemin een hoop loopplezier vmiddag, zt um op!!!

Ik moet toch nog even afzeggen, ik ren wel een keer met Hannah mee als ze zo'n individuele tijdmeter meekrijgt.

Haha, primadebima, maar vanmiddag ben ik er ook gewoon bij.

17.30 aanwezig, 18.00 lopen