N.B. Steendam

Maandag ben ik er bij, de bata is te leuk om te missen.

okidokie, maandag dus om half 6 hardlopen bij de aclo? Ik moet nog ff kijken of ik erbij ben... maar hoe laat vertrekken we uit vinkhuizen?

We moeten om 17:00 daar zijn voor de inschrijving, dus 16:40 voor de rode flat zodat we om 16:45 vertrekken :)

Ai! Ik zit ontzettend in dubio... Ik ben nog herstellende van het ziek zijn en dat gaat nog niet heel hard. Ik heb wel enorm veel zin in hardlopen, maar als ik ga, zal ik er zeer weinig van bakken aangezien ik nog maar 2 keer getraind heb (2 weken geleden). Bovendien kan ik misschien weer zieker worden. Wat is dan het beste om te doen?

Hardlopen is goed voor het gestel. Ik zeg een goed begin voor je herstel. En als het niet wil kunnen wij nog wel wat aanmoedigingen van jouw kant gebruiken.

Wat moet ik me precies bij deze loop voorstellen?
Het is buiten, anders check je buienradar niet, maar we lopen een wedstrijd van ong 8 km over de campus?

@ Hannah, dat klinkt als indekken :wink: . Maar dat is nergens voor nodig, de Aclo-loop is vooral bedoelt als indicatie. Gaat het morgen wat minder, er zijn nog twee Aclo-lopen. Dus gewoon doen, is gezellig, is goed voor jezelf en je krijgt de Batakoorts te pakken.

@ Michel, het is inderdaad buiten. Twee rondjes van 3 km om het Aclo-gebouw. Prima te doen!

Ik moet me afmelden voor vanavond, jammer jammer. Maar mijn ouders hebben besloten om net vanavond bij mij te komen eten...en ja zo vaak zijn zij ook niet in de buurt. Dus de volgende keer dan maar weer! Jullie veel plezier!

Ik ben er ook niet. Heb een afspraak die al een tijdje staat, dus daar kom ik helaas niet onderuit. Succes allemaal!

Ik moet werken tot 17.00 uur, maar kom daarna zeker nog! Heb vrijdag voor het eerst sinds april weer gelopen en kan bijna geen stap meer zetten, maar je moet toch ergens beginnen. Hopelijk red ik het rond half6 bij de ACLO te zijn, tot vanmiddag!

Va Va Voom schreef: @ Hannah, dat klinkt als indekken :wink: . Maar dat is nergens voor nodig, de Aclo-loop is vooral bedoelt als indicatie. Gaat het morgen wat minder, er zijn nog twee Aclo-lopen. Dus gewoon doen, is gezellig, is goed voor jezelf en je krijgt de Batakoorts te pakken.

Nlou die batakoorts heb ik al wel te pakken hoor. Ik ben echt enorm gemotiveerd en je weet niet half hoeveel ik elke dag weer baal dat ik nogsteeds ziek ben en mn hele trainingsschema daardoor overhoop komt te liggen. Ik ben echt zo ontzettend zat van die verkoudheid! Het duurt nu al meer dan 2 weken. Dus de vraag is of ik van hardlopen beter word of het beter worden er alleen maar mee uitstel...

N.B. Steendam

Het klinkt alsof je beter rustig aan kunt doen... Maar wat is dat voor verkoudheid dat het twee weken duurt? Zou verboden moeten worden.

Ja, dat zijn mijn woorden. Superirritant. Bijholtes vol en heel veel hoesten. Dat laatste is nu bijna weg, maar ik ben nog steeds heel erg neusverkouden. Maar misschien komt het door het hardlopen wel lekker los... je weet het niet. Ik ga nog tot 17.00u nadenken.

Ik kan ook niet helaas, jammer dat het op maandag is.. veel suc6 allemaal!

Zullen we dan even volgende week een nieuwe Vitalisloop plannen voor iedereen die wel graag wilde maar niet kon? Ik heb ook besloten dat ik eerst wacht tot ik helemaal beter ben, maar ik wil em wel even lopen binnenkort voor de statistieken.

Ole Einar Bjorndalen

Was mooi.. maar ben slechts gematigd tevreden over mijn eindtijd

Hannah, goed idee! Dan kan ik wel! Wie doet er nog meer mee?

hoeveel en in welke tijd heb je gelopend dan Chris?

Volgende week maandag loop ik misschien ook wel mee, hoop dan weer fit te zijn.

Ole Einar Bjorndalen

24.20 min 2x veters strikken, Hendrik D. en Michel waren sneller en volgende week maandag doe ik ook mee

Prima! Voor 16 feb noteer ik:

• Gea
  • Hannah
  • Arend
  • Chris

Gewoon half6 doen? Hoe deden jullie dat vandaag met het timen? Gewoon ieder voor zich?

Uitslag eerste Aclo-loop:

(we gaan hier uit van de afstand die Corien haar chip gemeten heeft, namelijk 5.55 km)

Chris: 24:20 (13,76 km/u)
Henrik: 22:21 (14,99 km/u)
Jan Jaap: 25:54 (13.04 km/u)
Niek: 25:57 (13,02 km/u)
Michel: 23:55 (14,14)
Simon: 25:48 (13,07)

Catharina: 13:51 (12,32) (halve afstand)
Ellie: 15:46 (10,77) (halve afstand)
Sjoerdtje: 27:14 (12,27)
Corien: 28:36 (11,74)