Henke schreef: Ha beste mensen,
Ik krijg het idee dat als je mee wilt doen je dat op deze manier moet aangeven. Het lijkt mij gaaf om mee te doen met de Batavierenrace. Het tijdstip maakt me niet zoveel uit. De afstand mag best wat zijn. Ik hoop dat het nog mogelijk is om mee te doen.
Ha! Ik heb gehoord dat jij 16 a 17 km per uur loopt...
+0
JWJ
Mocht er een plaatsje zijn, dan wil ik mij opgeven voor de ochtendploeg 6,8 km, vlak, 0,4 km onverhard.
+0
EstherK
Hey,
Ik zag dat Hans al iets over mij heeft gepost. Bij deze wil ik mij opgeven voor de ochtendploeg 6,3 of 5,1 (dames). Ik hoop dat het mogelijk is.
Groetjes.
+0
Hannah
Ik ben echt enorm aan het soggen, maar heb dus ff een lijstje gemaakt...
Nachtploeg
Dames 3,6 km. vlak; verhard
Heren 7,1 km. stijgend en dalend; verhard
Heren 7,9 km. vlak; verhard
Heren 11,9 km. vlak; verhard
Heren 10,2 km. klim (dijk op); verhard
Heren 7,5 km. stijgend en dalend (brug); verhard
Dames 6,1 km. vlak; verhard
Heren 8,8 km. vlak; verhard
Heren 7,4 km. vlak; verhard
Ochtendploeg
Heren 6,7 km. vlak; verhard
Dames 3,4 km. vlak; 1,3 km onverhard
Dames 6,3 km. vlak; 1,5 km onverhard
Dames 5,1 km. vlak; 0,4 km onverhard
Heren 7,9 km. vlak; 0,5 km onverhard
Heren 8,0 km. vlak; 2,1 km onverhard
Heren 8,0 km. vlak; 0,7 km onverhard
Dames 3,5 km. vlak; 1,2 km onverhard
Middagploeg
Heren 7,9 km. stijgend en dalend; 3,1 km onverhard; zware etappe
Heren 9,5 km. vlak; verhard
Heren 5,9 km. vlak; verhard
Heren 8,5 km. vlak; verhard
Heren 8,9 km. vlak; 0,5 km onverhard
Dames 7,2 km. vlak; 1,0 km onverhard
Dames 8,2 km. vlak; 1,5 km onverhard
Heren 8,2 km. vlak; 1,5 km onverhard
Berend: nacht
Hans vd J: rond de 7 km
Rik: ong 8 nacht
Simon: nacht
Roelof Gunnink
Corien P: nachtploeg
Hannah: ochtend 6,3
Pauline M: ochtend 5,1
Esther K: ochtend 6,3 of 5,1
Pytric: nachtploeg: ong 8
Harald: nachtploeg, ong 8
Arend: 8 km
Rolf dB: reserve
Jessica: korte afstand
Siegard: nacht 8 km
Catharina: lange afstand (niet ochtend)
Harmen de K
Niek St: nacht/middag
Robbert
Myrthe
Hendrik
Esther S
Hans: ochtendploeg 6,8/0,4 onverhard (bestaat niet)
Maarten K
Harm V
Corien P: nacht
Henrieke: 3-6 km nacht
Ellie
Wouter N: 10,2 nacht
Pieter: 7,5 nacht
Chris T: 6,7 ochtend
Johan: 9,5 middag
Gerjan: 5,9 middag
Fernand: 8,2 middag
Volgensmij hebben we veeeel te veel aanmeldingen. Om precies te zijn 34 aanmeldingen voor 25 plekken. Moet er misschien toch maar geselecteerd gaan worden op 16 km/u of harder... Ik ga nu een trainingsschema maken!
+0
Robbert
Op zich zijn er altijd wel teveel aanmeldingen op dit moment. De ervaring leert dat naarmate de race dichterbij komt er altijd wel mensen zijn met een familieweekend, voetbalwedstrijd of erger nog.. een blessure.
Nu wil ik niet 'ten koste' van een enthousiaste GSV'er meedoen. Hoe meer GSV'ers besmet worden met het 'bata-virus' hoe beter.
Zet mij maar als eerste reserve neer, je mag me voor de bata altijd bellen.
Succes met de organisatie!
+0
corrp
Als er nu nog 17 hardlopende mensen zijn.... hebben we gewoon 2 teams! Ik weet wel dat ik dat een paar jaar geleden ook heb gedacht, en er toen uiteindelijk net 1 team compleet was, maar ik heb het idee dat er nu veel meer mensen enthousiast zijn voor de bata.
+0
theodorus
het is sowieso positief dat er zo rete veel mensen enthiousiast zijn, als je met twee teams wil mee doen moet je je al wel opgeven (bgin november iig) en dat is dan pcies het probleem omdat je niet cker weet of je die teams vol krijgt...
een ding is cker met zoveel enthiousiasme gaan we zeker die top 20 halen van het jaar..
succes met trainen allemaal!!!
+0
King B
Erelid schreef: Op zich zijn er altijd wel teveel aanmeldingen op dit moment. De ervaring leert dat naarmate de race dichterbij komt er altijd wel mensen zijn met een familieweekend, voetbalwedstrijd of erger nog.. een blessure.
Nu wil ik niet 'ten koste' van een enthousiaste GSV'er meedoen. Hoe meer GSV'ers besmet worden met het 'bata-virus' hoe beter.
Onzin Robbie. Ik vind dat het instellen van 'De Loper van Verdienste' de eerste daad van het nieuwe Batabestuur moet zijn. Dat betekent dat een GSV-er of oud-GSV-er die in het verleden veel betekend heeft voor Batavierenrace lopend GSV, tot in lengte van dagen voorrang heeft op de inschrijvingslijst. Niet zo bescheiden dus. Wat veel betekenen in deze context precies inhoudt, is alleen bediscussieerbaar voor mensen die twee of meer keer in de week minstens drie kilometer harder dan 12 km/uur hun blokje om maken.
+0
theodorus
King B schreef: Wat veel betekenen in deze context precies inhoudt, is alleen bediscussieerbaar voor mensen die twee of meer keer in de week minstens drie kilometer harder dan 12 km/uur hun blokje om maken.
mooi gesproken ben k ook helemaal met je eens, jmmr dat je jezelf hiermee wel van deelname uitsluit, want dat ge jij van ze lang zal ze leven niet redden...
+0
Elliefs
hee hannah, ik wil graag ongeveer 3-6 km 's nachts :D
's nachts had ik al wel doorgegeven, wel opletten he ;)
+0
SJ
Het zou mij ook tof lijken om mee te doen. Afstand maakt mij niet heel veel uit, wel zou ik het liefst overdag lopen.
+0
Sjoerdtje
Graag wil ik me ook nog opgeven! Met dit heerlijke weer krijg ik de hardloopkriebels zo weer te pakken. :)
+0
Hannah
Elliefs schreef: hee hannah, ik wil graag ongeveer 3-6 km 's nachts :D
Haha, ja ik vind het prima hoor, maar stiekem ga ik daar niet over, al lijkt het wel zo... Ik ben maar een ordinair kledingcommissielid... Wie wil nog meer in die commissie trouwens?
+0
Elliefs
Daar wil ik je best bij helpen hoor Hannah!
Lijkt me leuk.
+0
King B
theodorus schreef:
King B schreef: Wat veel betekenen in deze context precies inhoudt, is alleen bediscussieerbaar voor mensen die twee of meer keer in de week minstens drie kilometer harder dan 12 km/uur hun blokje om maken.
mooi gesproken ben k ook helemaal met je eens, jmmr dat je jezelf hiermee wel van deelname uitsluit, want dat ge jij van ze lang zal ze leven niet redden...
Ik denk nooit aan mezelf, altruïst dat ik er rond loop. Jammer trouwens dat jij ook niet binnen deze selectiecriteria valt. En ga eens fatsoenlijke zinnen maken. Ik heb al met het verstandige deel van het Batabestuur gesproken en het komt helemaal voor elkaar. Zelfs Mark gaat kijken of hij tussen de financiële crises door nog mee kan doen.
+0
Henk Z
dit lijkt me ook geweldig aan mee te doen! maar hoe werkt dit? moet ik me opgeven voor een bepaalde afstand? of...
+0
Va Va Voom
Gewoon zeggen dat je mee wilt doen en op welke afstand je denkt dat je het best tot je recht komt en dan maken Maarten en ik daar wel een mooi lijstje van.
+0
Michel
Gaarne zou ik ook meedoen.
In de nacht lijkt me wel wat, afstand maakt me niet heel veel uit, maar als ik toch wat moet noemen zeg ik rond de 8 km.
+0
Hannah
Heerlijk wat een animo. Johan, ik weet niet wat je met al die Chiethonieten hebt gedaan, maar ik ben onder de indruk!
+0
King B
Ik zie toch een prestatie- en een bierploeg in 't verschiet liggen...Ik wil me ook opgeven voor welk team dan ook. Ik ben wel heel snel. Vooral in de middag, op de laatste afstand. Ik ben veel sneller dan Fernand, heus...
Ha! Ik heb gehoord dat jij 16 a 17 km per uur loopt...
Mocht er een plaatsje zijn, dan wil ik mij opgeven voor de ochtendploeg 6,8 km, vlak, 0,4 km onverhard.
Hey,
Ik zag dat Hans al iets over mij heeft gepost. Bij deze wil ik mij opgeven voor de ochtendploeg 6,3 of 5,1 (dames). Ik hoop dat het mogelijk is.
Groetjes.
Ik ben echt enorm aan het soggen, maar heb dus ff een lijstje gemaakt...
Nachtploeg
Dames 3,6 km. vlak; verhard
Heren 7,1 km. stijgend en dalend; verhard
Heren 7,9 km. vlak; verhard
Heren 11,9 km. vlak; verhard
Heren 10,2 km. klim (dijk op); verhard
Heren 7,5 km. stijgend en dalend (brug); verhard
Dames 6,1 km. vlak; verhard
Heren 8,8 km. vlak; verhard
Heren 7,4 km. vlak; verhard
Ochtendploeg
Heren 6,7 km. vlak; verhard
Dames 3,4 km. vlak; 1,3 km onverhard
Dames 6,3 km. vlak; 1,5 km onverhard
Dames 5,1 km. vlak; 0,4 km onverhard
Heren 7,9 km. vlak; 0,5 km onverhard
Heren 8,0 km. vlak; 2,1 km onverhard
Heren 8,0 km. vlak; 0,7 km onverhard
Dames 3,5 km. vlak; 1,2 km onverhard
Middagploeg
Heren 7,9 km. stijgend en dalend; 3,1 km onverhard; zware etappe
Heren 9,5 km. vlak; verhard
Heren 5,9 km. vlak; verhard
Heren 8,5 km. vlak; verhard
Heren 8,9 km. vlak; 0,5 km onverhard
Dames 7,2 km. vlak; 1,0 km onverhard
Dames 8,2 km. vlak; 1,5 km onverhard
Heren 8,2 km. vlak; 1,5 km onverhard
Berend: nacht
Hans vd J: rond de 7 km
Rik: ong 8 nacht
Simon: nacht
Roelof Gunnink
Corien P: nachtploeg
Hannah: ochtend 6,3
Pauline M: ochtend 5,1
Esther K: ochtend 6,3 of 5,1
Pytric: nachtploeg: ong 8
Harald: nachtploeg, ong 8
Arend: 8 km
Rolf dB: reserve
Jessica: korte afstand
Siegard: nacht 8 km
Catharina: lange afstand (niet ochtend)
Harmen de K
Niek St: nacht/middag
Robbert
Myrthe
Hendrik
Esther S
Hans: ochtendploeg 6,8/0,4 onverhard (bestaat niet)
Maarten K
Harm V
Corien P: nacht
Henrieke: 3-6 km nacht
Ellie
Wouter N: 10,2 nacht
Pieter: 7,5 nacht
Chris T: 6,7 ochtend
Johan: 9,5 middag
Gerjan: 5,9 middag
Fernand: 8,2 middag
Volgensmij hebben we veeeel te veel aanmeldingen. Om precies te zijn 34 aanmeldingen voor 25 plekken. Moet er misschien toch maar geselecteerd gaan worden op 16 km/u of harder... Ik ga nu een trainingsschema maken!
Op zich zijn er altijd wel teveel aanmeldingen op dit moment. De ervaring leert dat naarmate de race dichterbij komt er altijd wel mensen zijn met een familieweekend, voetbalwedstrijd of erger nog.. een blessure.
Als er nu nog 17 hardlopende mensen zijn.... hebben we gewoon 2 teams! Ik weet wel dat ik dat een paar jaar geleden ook heb gedacht, en er toen uiteindelijk net 1 team compleet was, maar ik heb het idee dat er nu veel meer mensen enthousiast zijn voor de bata.
het is sowieso positief dat er zo rete veel mensen enthiousiast zijn, als je met twee teams wil mee doen moet je je al wel opgeven (bgin november iig) en dat is dan pcies het probleem omdat je niet cker weet of je die teams vol krijgt...
een ding is cker met zoveel enthiousiasme gaan we zeker die top 20 halen van het jaar..
succes met trainen allemaal!!!
Onzin Robbie. Ik vind dat het instellen van 'De Loper van Verdienste' de eerste daad van het nieuwe Batabestuur moet zijn. Dat betekent dat een GSV-er of oud-GSV-er die in het verleden veel betekend heeft voor Batavierenrace lopend GSV, tot in lengte van dagen voorrang heeft op de inschrijvingslijst. Niet zo bescheiden dus. Wat veel betekenen in deze context precies inhoudt, is alleen bediscussieerbaar voor mensen die twee of meer keer in de week minstens drie kilometer harder dan 12 km/uur hun blokje om maken.
hee hannah, ik wil graag ongeveer 3-6 km 's nachts :D
Het zou mij ook tof lijken om mee te doen. Afstand maakt mij niet heel veel uit, wel zou ik het liefst overdag lopen.
Graag wil ik me ook nog opgeven! Met dit heerlijke weer krijg ik de hardloopkriebels zo weer te pakken. :)
Haha, ja ik vind het prima hoor, maar stiekem ga ik daar niet over, al lijkt het wel zo... Ik ben maar een ordinair kledingcommissielid... Wie wil nog meer in die commissie trouwens?
Daar wil ik je best bij helpen hoor Hannah!
Lijkt me leuk.
Ik denk nooit aan mezelf, altruïst dat ik er rond loop. Jammer trouwens dat jij ook niet binnen deze selectiecriteria valt. En ga eens fatsoenlijke zinnen maken. Ik heb al met het verstandige deel van het Batabestuur gesproken en het komt helemaal voor elkaar. Zelfs Mark gaat kijken of hij tussen de financiële crises door nog mee kan doen.
dit lijkt me ook geweldig aan mee te doen! maar hoe werkt dit? moet ik me opgeven voor een bepaalde afstand? of...
Gewoon zeggen dat je mee wilt doen en op welke afstand je denkt dat je het best tot je recht komt en dan maken Maarten en ik daar wel een mooi lijstje van.
Gaarne zou ik ook meedoen.
In de nacht lijkt me wel wat, afstand maakt me niet heel veel uit, maar als ik toch wat moet noemen zeg ik rond de 8 km.
Heerlijk wat een animo. Johan, ik weet niet wat je met al die Chiethonieten hebt gedaan, maar ik ben onder de indruk!
Ik zie toch een prestatie- en een bierploeg in 't verschiet liggen...Ik wil me ook opgeven voor welk team dan ook. Ik ben wel heel snel. Vooral in de middag, op de laatste afstand. Ik ben veel sneller dan Fernand, heus...