ik train samen met Evi, en graag een afstand varierend van 3-max. 6 km, liefst een keer nachtploeg. En ik heb ook een rijbewijs.

nachtploeg, die met die brug ziet er wel leuk uit.

Ik wil het allerliefste weer in de nachtploeg. Dezelfde route als vorig jaar mag wel :D, kijken of ik nu al sneller ben geworden.

nachtploeg 10,2 bitte. btw kuijsten en verschuren goed bezig! batavierenraceploegleiderscommissie is na de bullen en lintencommissie toch wel de meesterlijkste commissie van de gsv!

Wie is Evi?

Waarom is dat belangrijk?

En wie kan me even uitleggen waarom de nachtploeg zo tof is, want ik zie de mensen met voorkeur zich hier massaal voor opgeven. Ik wil ook wel een stukje meerennen, zo'n 8 km ofzo, maar wil dit wel op het leukste dagdeel doen.

Laatste training haalde ik 20min op 11km/h, dus doe mij maar een vrouwenafstand :D

Gekheid, zet mij maar op de reservelijst. Geen idee om mijn conditie ooit nog op peil komt voor een BATA.

Stiekem wil ik ook wel eens meedoen, lekker hardlopen op mn verjaardag. maar dan wel een korte afstand aangezien ik nog energie over wil houden voor de piratenparty in de grolschtent. kan dat?

Ik wil ook wel weer meedoen, het liefst de nachtploeg en een kilometer of 8 (zo voor de verandering...)

C.A. schreef: Wie is Evi?

, ze heeft een hardloopprogramma gemaakt die je op je MP3 speler kan zetten, en dan zegt ze dat ze heel fier op je is, ga zo door, houd dít tempo aan, goed bézig, we gaan vandaag grenzen verleggen enz.
Ze heeft twee programma's, 1 voor 1-5 km en 1 tot 10km lopen. Ze waren vrij te downloaden maar ik geloof dat dat nu niet meer mogelijk is ivm rechten enz.

Ik heb ze allebei op m'n computer, dus als iemand nog wil, kom maar langs met je stickie. Best heel leuk!

Goed bezig Corien en ook Harm en Maarten! Hoewel ik natuurlijk graag de organisatie op me had genomen, laat ik het in vertrouwen aan jullie over. Ik wil ook héél graag meelopen, liefst in de nachtploeg (voor Prince: dat is zo fijn omdat je dan nog geen slaap mist, omdat het dan zo spannend donker is, omdat je de zon mooi kunt zien opkomen en het nog niet te warm is), liefst niet in de ochtendploeg. Een lange afstand wil ik wel proberen, vanaf volgende week dinsdag ga ik hier trainen onder begeleiding van iemand met hetzelfde accent als Evy.
Ik heb een sterk vermoeden dat Harmen (de K.) ook mee wil lopen trouwens, dus zet die ook maar op de lijst.

Elliefs schreef: Ik wil het allerliefste weer in de nachtploeg. Dezelfde route als vorig jaar mag wel :D, kijken of ik nu al sneller ben geworden.

En ging het lekker? Bijna, bijna had ik je ingehaald ;)

Interval training is kut, maar werkt wel. :D

N.B. Steendam

Nachtploeg als dat er nog is, anders middag.

MEESTERLIJK. goed bezig kuijsten en verschuren. plan keet maar voor 2 etappes in, zij heeft vorig jaar niet gelopen. op zich heb ik ook nog wat goed te maken van vorig jaar, dus als ik nog mee kan doen, doe ik dat graag. ga ik nu vast naar de wc.

Ole Einar Bjorndalen

Wanneer zijn de Aclo-lopen dit jaar>?

ik wil ook wel mee doen :D
maakt me niet zoveel uit welke afstand en welk dagdeel (denk ik..)
zijn dr al genoeg??

smirtie schreef: zijn dr al genoeg??

nooit...

(www.aclosport.nl)
Elke eerste maandag van de maand, tijdens het collegejaar, organiseert de ACLO samen met de atletiekvereniging Vitalis de befaamde ACLO-Vitalisloop. Deze recreatieve loop beslaat 5,88 km (lange variant) of 2,94 km (korte variant). Inschrijven is niet nodig. Je wordt op de dag zelf verwacht een kwartier voor de aanvang van de loop.

De start is om 17.30, vanaf 17.00 uur inschrijven op de parkeerplaats van het Sportcentrum RUG & HG. Na afloop kun je genieten van (sinaas-)appels en bananen.

Op de volgende data zal de ACLO-Vitalisloop plaatsvinden. Dit is telkens de eerste maandag van de maand. Schrijf de data vast in je agenda!

2008

• Schrijf de data vast in je agenda!

maandag 1 september 2008

maandag 6 oktober 2008

maandag 3 november 2008

December niet!

Ha beste mensen,
Ik krijg het idee dat als je mee wilt doen je dat op deze manier moet aangeven. Het lijkt mij gaaf om mee te doen met de Batavierenrace. Het tijdstip maakt me niet zoveel uit. De afstand mag best wat zijn. Ik hoop dat het nog mogelijk is om mee te doen.

Esther Smit

Dan laat ik ook maar even weten dat ik ook mee wil doen dit jaar! Lijkt me leuk, en maakt niet uit wanneer.