Goed bezig Verschuren en Kuijsten! Geef mij maar een plekje in de nachtploeg...
+0
JWJ
Is dit het opgave-topic voor Batavieren-race 2009? Zo ja dan wil ik amica Esther Kruidhof en mij opgeven. Als je een snelle dame wilt hebben die ook nog eens uithoudingsvermogen heeft) dan moet je zorgen dat Esther in de ploeg komt. Zelf ben ik natuurlijk ook gebrand op een goed resultaat.
Welke afstanden zijn er precies? Iets van rond de 7km lijkt mij ook wel wat.
Ik hoor het wel.
+0
deGudcher
goed bezig jonks! doe mij maar de 9,5 km 's middags afstand weer.... lijk me tof! kan ik gelijk kijke of ik harder kan.. truste
+0
Roskam
Ha, wat een enthousiasme, nu al! Ik ben er ook weer bij voor een kilometertje of 8, dit keer wil lijkt me de nachtploeg wel mooi.
+0
Hannah
Ik wil sowieso in de ochtendploeg. Als het kan wil ik weer mn oude afstand lopen (die van 2 jaar terug dus). Overdag lopen kan ik steektechnisch gezien namelijk niet. Dan loop ik de hele route met mn handen in mn zij te drukken...vraag maar aan Johan. Dus nu graag die afstand van 6,2 km. (Als Pauline het niet erg vindt...)
+0
Hannah
Misschien is dit wel handig. Dan kan iedereen vast wat leuks uitzoeken. :lol: Verder laat ik de organisatie graag in jullie handen over. Mag ik overigens wel plaatsnemen in de kledingcommissie?
Nachtploeg
Dames 3,6 km. vlak; verhard
Heren 7,1 km. stijgend en dalend; verhard
Heren 7,9 km. vlak; verhard
Heren 11,9 km. vlak; verhard
Heren 10,2 km. klim (dijk op); verhard
Heren 7,5 km. stijgend en dalend (brug); verhard
Dames 6,1 km. vlak; verhard
Heren 8,8 km. vlak; verhard
Heren 7,4 km. vlak; verhard
Ochtendploeg
Heren 6,7 km. vlak; verhard
Dames 3,4 km. vlak; 1,3 km onverhard
Dames 6,3 km. vlak; 1,5 km onverhard
Dames 5,1 km. vlak; 0,4 km onverhard
Heren 7,9 km. vlak; 0,5 km onverhard
Heren 8,0 km. vlak; 2,1 km onverhard
Heren 8,0 km. vlak; 0,7 km onverhard
Dames 3,5 km. vlak; 1,2 km onverhard
Middagploeg
Heren 7,9 km. stijgend en dalend; 3,1 km onverhard; zware etappe
Heren 9,5 km. vlak; verhard
Heren 5,9 km. vlak; verhard
Heren 8,5 km. vlak; verhard
Heren 8,9 km. vlak; 0,5 km onverhard
Dames 7,2 km. vlak; 1,0 km onverhard
Dames 8,2 km. vlak; 1,5 km onverhard
Heren 8,2 km. vlak; 1,5 km onverhard
+0
Warnings:1
Nachtploeg, een keer graag.
+0
roelofgunnink
Ik wil dit jaar ook graag meedoen!
+0
Gerjan
Ik zou ook graag mee willen doen. Die middagploeg, 5.9 km. zie ik wel zitten! ;)
+0
Beekhuis
Kuisten en ik nemen alles mee, leuk dat er nu al zoveel enthousiasme is.
@ Hannah, het lijkt me handig een vrouw in de kledingcommissie, dus bij deze: welkom in de kledingcie van de batavierenrace 2009!
+0
Beekhuis
..en onder ik bedoel ik dus Harm, maar Jan Jaap was ingelogd dus vandaar onder JJ naam gepost.
+0
Elliefs
Ik wil heel erg graag weer zo'n ubertof shirtje als een paar jaar geleden, kan dat?
Verder doe ik dus ook wel weer mee ben al weer druk aan het trainen, en het is sowieso supertof!
+0
Pauline
vind ik prima Hanna, ik wil dan die andere vrouwenafstand van rond de 6 km. wel, maakt me niet uit wanneer ik loop.
+0
Ole Einar Bjorndalen
Heren ochtenploeg 6,7 km verhard..als het mogelijk is? die afstand is mijn specialiteit
+0
corrp
oh opgeven! :-) Ik wil heel graag in de nachtploeg, die is zo fijn!!
+0
pytric
Nachtploeg iets van 8. Maar niet Dries.
+0
HT
ik heb ook wel weer zin om mee te doen. Wanneer is 't?
+0
Gerjan
25 april.
+0
Harald
Tof, wil ook weer meedoen! Nachtploeg, kilometertje of 8 als het kan.
afstandje rond de 7km? lijkt me leuk
Goed bezig Verschuren en Kuijsten! Geef mij maar een plekje in de nachtploeg...
Is dit het opgave-topic voor Batavieren-race 2009? Zo ja dan wil ik amica Esther Kruidhof en mij opgeven. Als je een snelle dame wilt hebben die ook nog eens uithoudingsvermogen heeft) dan moet je zorgen dat Esther in de ploeg komt. Zelf ben ik natuurlijk ook gebrand op een goed resultaat.
Welke afstanden zijn er precies? Iets van rond de 7km lijkt mij ook wel wat.
Ik hoor het wel.
goed bezig jonks! doe mij maar de 9,5 km 's middags afstand weer.... lijk me tof! kan ik gelijk kijke of ik harder kan.. truste
Ha, wat een enthousiasme, nu al! Ik ben er ook weer bij voor een kilometertje of 8, dit keer wil lijkt me de nachtploeg wel mooi.
Ik wil sowieso in de ochtendploeg. Als het kan wil ik weer mn oude afstand lopen (die van 2 jaar terug dus). Overdag lopen kan ik steektechnisch gezien namelijk niet. Dan loop ik de hele route met mn handen in mn zij te drukken...vraag maar aan Johan. Dus nu graag die afstand van 6,2 km. (Als Pauline het niet erg vindt...)
Misschien is dit wel handig. Dan kan iedereen vast wat leuks uitzoeken. :lol: Verder laat ik de organisatie graag in jullie handen over. Mag ik overigens wel plaatsnemen in de kledingcommissie?
Nachtploeg
Dames 3,6 km. vlak; verhard
Heren 7,1 km. stijgend en dalend; verhard
Heren 7,9 km. vlak; verhard
Heren 11,9 km. vlak; verhard
Heren 10,2 km. klim (dijk op); verhard
Heren 7,5 km. stijgend en dalend (brug); verhard
Dames 6,1 km. vlak; verhard
Heren 8,8 km. vlak; verhard
Heren 7,4 km. vlak; verhard
Ochtendploeg
Heren 6,7 km. vlak; verhard
Dames 3,4 km. vlak; 1,3 km onverhard
Dames 6,3 km. vlak; 1,5 km onverhard
Dames 5,1 km. vlak; 0,4 km onverhard
Heren 7,9 km. vlak; 0,5 km onverhard
Heren 8,0 km. vlak; 2,1 km onverhard
Heren 8,0 km. vlak; 0,7 km onverhard
Dames 3,5 km. vlak; 1,2 km onverhard
Middagploeg
Heren 7,9 km. stijgend en dalend; 3,1 km onverhard; zware etappe
Heren 9,5 km. vlak; verhard
Heren 5,9 km. vlak; verhard
Heren 8,5 km. vlak; verhard
Heren 8,9 km. vlak; 0,5 km onverhard
Dames 7,2 km. vlak; 1,0 km onverhard
Dames 8,2 km. vlak; 1,5 km onverhard
Heren 8,2 km. vlak; 1,5 km onverhard
Nachtploeg, een keer graag.
Ik wil dit jaar ook graag meedoen!
Ik zou ook graag mee willen doen. Die middagploeg, 5.9 km. zie ik wel zitten! ;)
Kuisten en ik nemen alles mee, leuk dat er nu al zoveel enthousiasme is.
@ Hannah, het lijkt me handig een vrouw in de kledingcommissie, dus bij deze: welkom in de kledingcie van de batavierenrace 2009!
..en onder ik bedoel ik dus Harm, maar Jan Jaap was ingelogd dus vandaar onder JJ naam gepost.
Ik wil heel erg graag weer zo'n ubertof shirtje als een paar jaar geleden, kan dat?
Verder doe ik dus ook wel weer mee ben al weer druk aan het trainen, en het is sowieso supertof!
vind ik prima Hanna, ik wil dan die andere vrouwenafstand van rond de 6 km. wel, maakt me niet uit wanneer ik loop.
Heren ochtenploeg 6,7 km verhard..als het mogelijk is? die afstand is mijn specialiteit
oh opgeven! :-) Ik wil heel graag in de nachtploeg, die is zo fijn!!
Nachtploeg iets van 8. Maar niet Dries.
ik heb ook wel weer zin om mee te doen. Wanneer is 't?
25 april.
Tof, wil ook weer meedoen! Nachtploeg, kilometertje of 8 als het kan.