Hey mensen, wat een gaaf weekend was het! Ik heb genoten: van het lopen onder aanmoediging van Erica Terpstra, het bomvolle stadion, het leuke feestje, de middagploeg en vooral van onze topklassering. Mooie foto's ook, onze verhitte hoofdjes zijn om in te lijsten... Wanneer is de reunie? ;)

Lopers, gefeliciteerd. Die stijgende lijn had ik al een tijdje in de smiezen, en 7 plaatsen opschuiven is helemaal niet zo gek: zo heb je volgend jaar nog iets te verbeteren. Ik heb me zelf voor een aantal reƫle najaarsevents ingetekend: de dam-tot-damloop (10 mijl) en de (halve) marathon van Amsterdam. Als je ook een keer wat anders wilt dan dat rondje om de aclo laat het dan even weten.

En volgende week is de lopers-bedankt-borrel! Kom donderdag allemaal rond een uur of 20:00 naar de Eendrachtskade 14a. We gaan daar voor soos aan de herinneringen ophalen, foto's en video's bekijken, biertjes drinken, plannen maken voor andere toffe lopen in het land en misschien gaan we het zelfs over de nieuwe ploegleiders hebben.
Degenen die door een blessure of iets anders niet mee konden lopen zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Tot volgende week!

Ben ik de enige van de Bata44 die dan op het PaCo zit?

Wow, dat is snel zeg! Leuk. Ik kom, tot dan.

Net zo snel als dat we waren met de Batavierenrace zelf.

boothuis schreef: Degenen die door een blessure niet mee konden lopen zijn natuurlijk ook van harte welkom! !

oh relaxed, dan ben ik er ook wel bij

Ik heb de volgende dag wel om 9u tentamen, dus als ik nog niet door mn stof heen ben, moet ik afzeggen (de borrel, niet mn tentamen). Maar ik ga proberen er even bij te zijn. Gelukkig begint het al optijd.

Rinze schreef: Ben ik de enige van de Bata44 die dan op het PaCo zit?

Nee

Morgen borrel?

Gaat gewoon door inderdaad.

Helaas ben ik er niet bij morgen, maar ben wel heel benieuwd naar de film als die klaar is!! Komt die een keer op youtube ofzo??
Veel plezier iig!

lopers!

ik kom vanaaf cker nog wel langs! heb nog wel training.. dus word pas uurtje of 10! tot dan.. hoi

Was gezellig gisteren. Lekker nagenieten en herinneringen ophalen met de film erbij. Ik kan niet wachten tot 'ie gemonteerd is!

En dat leuke gesprekje met de gebroeders Kuijsten met nostalgische anekdotes over Sint Jansklooster e.o. was een mooie extra...

Het batavierenracetopic!!
Met een blik op de site van de batavierenrace zag ik dat de inschrijving op 3 november alweer opent. Waren er nu al mensen die dit jaar ploegleider wouden worden?? Ik dacht aan Hannah en Keet, maar ik weet helemaal niet of dat serieus was?! Of Fleurke ofzo??

En hoe is het eigenlijk met de beeld-impressie van afgelopen jaar?? Is die film eigenlijk wel een keer klaar gemaakt?
In ieder geval, dit jaar een mooi doel: top 20! 8)

Goed dat je het stof weer eens van dit topic afblaast. Volgensmij zijn er meerdere ambitieuze GSV'ers die het wel zien zitten als ploegleider. Ik dacht zelf aan Harald en B.e.r.e.n.d. Catharina en ik hebben het er vorig jaar inderdaad ook wel over gehad. Maar zij zit nu nog in Antwerpen. (Maakt niet heel veel uit). De meest fanatieke wannabeploegleider is toch wel Johan de Gooijer. Die is nu al mensen aan het selecteren op 16 km/u of harder...

Als Harald en Berend er geen zin in hebben wil ik het best met Johan en/of Keet op poten zetten. Maar Johan en ik hebben allebei geen rijbewijs.

er zit toch altijd wel iemand in de auto die een rijbewijs heeft? (of je vraagt 1 iemand die nacht ochtend en middagploeg wil rijden)

en corien, dat programma is echt handig :)

Hannah schreef: De meest fanatieke wannabeploegleider is toch wel Johan de Gooijer. Die is nu al mensen aan het selecteren op 16 km/u of harder... Als Harald en Fleurke er geen zin in hebben wil ik het best met Johan en/of Keet op poten zetten. Maar Johan en ik hebben allebei geen rijbewijs.

Mmm selectierondes... best leuk voor een beetje competitie :-)
En als ik het goed heb hadden fernand en wouter ook allebei geen rijbewijs, en dat was ook geen probleem...

@ Henrique, ja leuk dat ze zo 'fier' op je is he :-)

Maarten en ik hebben het er over gehad en het lijkt ons wel leuk om te doen. Maarten heeft een rijbewijs.

Zijn er andere mensen die het graag willen doen of die problemen hebben met dan wel Maarten, dan wel met mij?

Zet em op zou ik zeggen! Bij deze geef ik me op voor de laatste afstand.