Idd echt supergoed! Mooi om er zaterdag ook even bij te zijn... echt een toffe sfeer daar!
+0
Gerjan
Netjes gedaan mensen, respect!
+0
keet
WAT ontzettend tof zeg, 22e! Heel erg goed - de hooggespannen verwachtingen worden weer overtroffen! Heerlijk.
+0
Lennert
Het was briljant afgelopen weekend. Ik heb eeuwig spijt dat dit pas de eerste keer was dat ik meedeed. Iedereen ontzettend bedankt voor het super toffe weekend, Wouter en Fernand in het bijzonder!
Foto's:
+0
boothuis
Ik heb hier nog 3 truien liggen, waaronder die van jou Maarten.
+0
N.B. Steendam
Enorm leuk weekend, waarom is dit maar één keer per jaar? Alle helden bedankt, natuurlijk met name de ploegleiderts: Wouter en Fernand. Hulde!
+0
Markie
hee Fernand en Wouter bedankt! Toppie gergeld allemaal. Voor de mensen die nog niet genoeg kunnen krijgen van het hardlopen, zaterdag 14 juni is er een halve marathon in Zwolle waar we wsl ook met een aantal gsv-ers heengaan, mooie gelegenheid om je nog eens in het zweet te werken...
+0
Lennert
En na die halve marathon kunnen we ook aan deze estafetteloop mee doen:
+0
YeHeSs
Je hebt de smaak helemaal te pakken, is het niet Lennert?
+0
Robbert
Ploegleiderts bedankt!!! het was allemaal briljant geregeld. En alle hulde aan alle helden die ons naar de 22ste plek hebben gespurt. Heb ondanks alles ( :roll: ) genoten, het was weer een waanzinnig evenement. Volgend jaar nog even Mark zwart schminken en achter die Keniaan aan sturen, ik weet ook niet meer hoe we sneller kunnen...
+0
Naef
Het was inderdaad echt briljant! Voor de fanatiekelingen heb ik ook nog deze link:
check trouwens dit filmpje:
briljant om te zien hoe zo'n camping wordt opgebouwd en in 3 dagen weer afgebroken.
+0
Robbert
Mooi topic is dit ook. Een mooie ontwikkeling te zien in de hardlopende GSV.
Kraker 9 november 2004 schreef: yoo lijkt mij ook wel lache, nog een half jaar om te trainen... moet kunnen! ik doe mee!
Eindelijk is het er dan toch van gekomen!
ro (29 april 2007) schreef: Statistieken (Universiteitscompetitie buiten beschouwing gelaten):
GSV in 2005: plek 71 van de ca. 292
GSV in 2006: plek 49 van de ca. 307
GSV in 2007: plek 29 van de ca. 310
GSV in 2008: plek 22 van de ca. 310
Een lijstje om in te lijsten lijkt me...
+0
Naef
En nu gaat iedereen zeggen: daar gaan we nooit meer overheen en gebeurt het volgend jaar toch.:D
+0
Skippy
Zo worden we nog een keer 1e! ;)
+0
Ole Einar Bjorndalen
veluweloop: ik zeg ja!
+0
HT
ik wil alle ploegleiders en deelnemers van harte feliciteren met deze prachtige overwinning. Volgend jaar ben ik weer van de partij!
+0
Robbert
Als we dan toch leuke wedstrijden aan het opnoemen zijn.
Heb nog wel een mooie tip:
De Run van Wimschoten () (niet te verwarren met Wimsum) is ook op 13 september (net als veluweloop).
Dit is een run van 10x10 km (als je wil mag je ook gewoon in 1x100 lopen).
Het briljante is, behalve dat het lekker in de buurt is, dat je er niet zoveel voor hoeft te organiseren. Het is namelijk 1 route van 10 km en het wisselpunt is telkens op dezelfde plaats. Heb in 2006 meegedaan met een aantal (oud-)GSV'ers met een tijd van 8 en een half uur, dat is te verbeteren.
+0
CC
Gefeliciteerd met de 22e plek!!! Wat supergoed gedaan allemaal!!!
Geweldige prestatie zeg!
Idd echt supergoed! Mooi om er zaterdag ook even bij te zijn... echt een toffe sfeer daar!
Netjes gedaan mensen, respect!
WAT ontzettend tof zeg, 22e! Heel erg goed - de hooggespannen verwachtingen worden weer overtroffen! Heerlijk.
Het was briljant afgelopen weekend. Ik heb eeuwig spijt dat dit pas de eerste keer was dat ik meedeed. Iedereen ontzettend bedankt voor het super toffe weekend, Wouter en Fernand in het bijzonder!
Foto's:
Ik heb hier nog 3 truien liggen, waaronder die van jou Maarten.
Enorm leuk weekend, waarom is dit maar één keer per jaar? Alle helden bedankt, natuurlijk met name de ploegleiderts: Wouter en Fernand. Hulde!
hee Fernand en Wouter bedankt! Toppie gergeld allemaal. Voor de mensen die nog niet genoeg kunnen krijgen van het hardlopen, zaterdag 14 juni is er een halve marathon in Zwolle waar we wsl ook met een aantal gsv-ers heengaan, mooie gelegenheid om je nog eens in het zweet te werken...
En na die halve marathon kunnen we ook aan deze estafetteloop mee doen:
Je hebt de smaak helemaal te pakken, is het niet Lennert?
Ploegleiderts bedankt!!! het was allemaal briljant geregeld. En alle hulde aan alle helden die ons naar de 22ste plek hebben gespurt. Heb ondanks alles ( :roll: ) genoten, het was weer een waanzinnig evenement. Volgend jaar nog even Mark zwart schminken en achter die Keniaan aan sturen, ik weet ook niet meer hoe we sneller kunnen...
Het was inderdaad echt briljant! Voor de fanatiekelingen heb ik ook nog deze link:
http://www.veluweloop.nl/check trouwens dit filmpje:
briljant om te zien hoe zo'n camping wordt opgebouwd en in 3 dagen weer afgebroken.
Mooi topic is dit ook. Een mooie ontwikkeling te zien in de hardlopende GSV.
Eindelijk is het er dan toch van gekomen!
GSV in 2008: plek 22 van de ca. 310
Een lijstje om in te lijsten lijkt me...
En nu gaat iedereen zeggen: daar gaan we nooit meer overheen en gebeurt het volgend jaar toch.:D
Zo worden we nog een keer 1e! ;)
veluweloop: ik zeg ja!
ik wil alle ploegleiders en deelnemers van harte feliciteren met deze prachtige overwinning. Volgend jaar ben ik weer van de partij!
Als we dan toch leuke wedstrijden aan het opnoemen zijn.
Heb nog wel een mooie tip:
De Run van Wimschoten () (niet te verwarren met Wimsum) is ook op 13 september (net als veluweloop).
Dit is een run van 10x10 km (als je wil mag je ook gewoon in 1x100 lopen).
Het briljante is, behalve dat het lekker in de buurt is, dat je er niet zoveel voor hoeft te organiseren. Het is namelijk 1 route van 10 km en het wisselpunt is telkens op dezelfde plaats. Heb in 2006 meegedaan met een aantal (oud-)GSV'ers met een tijd van 8 en een half uur, dat is te verbeteren.
Gefeliciteerd met de 22e plek!!! Wat supergoed gedaan allemaal!!!