Dat komt helemaal goed! Kheb er zin in, wie neemt er allemaal een camera mee? Mijne doet het niet heel goed, maar wil m wel meenemen. Tot 18.44 (of zwolle 20.06) in de trein!
+0
Hannah
Is het niet slimmer om een trein eerder te nemen eigenlijk? Ik moet namelijk twee tentjes opzetten en als het kan voor het donker... Hoe laat wordt het donker?
+0
Henrique
twee jaar geleden was het ook al donker geloof ik (is het rond 21u?) maar er zijn megaschijnwerpers waardoor je nog wel wat ziet...
+0
Hannah
En is er dan nog wel genoeg plek zodat we gemakkelijk allemaal bij elkaar kunnen staan?
Wie slaapt er eigenlijk in mijn andere tent?
+0
JWJ
Succes allemaal en veel plezier.
+0
Henrique
Hannah schreef: En is er dan nog wel genoeg plek zodat we gemakkelijk allemaal bij elkaar kunnen staan?
weet ik niet eigenlijk, het is wel heel groot daar maar goed we hebben wel veel tenten of niet?
het antwoord op de tweede vraag weet ik ook niet ;)
+0
Jessica
Reserveren jullie ook nog even een plek voor een extra tent en auto voor morgen?
Hee heel veel succes vanacht en morgen allemaal! en tot morgenmiddag/avond op de parrrty
+0
Robbert
Plek zat op die camping en er staan inderdaad een paar grote bouw-lampen, dus een tent opzetten moet zeker lukken.
Voor de thuisblijvers, hier de etappe indeling.
kijk ook op daar kan je de uitslagen volgen op je mobiel, mail of via MSN.
+0
Henrique
Voor de liefhebber is er ook nog radio ;)
ellie en ik pakken de bus van tien voor 6 uit vinkhuizen, missen we de trein iig niet (volgende bus gaat pas half uur later!)
+0
Hannah
Oeps! Dat is al lekker snel... die neem ik dan ook maar. Nu ff snel eten en mn tas inpakken. Heb echt superveel zin!! Tot straks allemaal.
+0
Cobie
Heel veel succes allemaal! Hopen dat het net zo'n groot succes wordt als vorig jaar. :D
Heel veel succes allemaal, en geniet ervan!!
Dat komt helemaal goed! Kheb er zin in, wie neemt er allemaal een camera mee? Mijne doet het niet heel goed, maar wil m wel meenemen. Tot 18.44 (of zwolle 20.06) in de trein!
Is het niet slimmer om een trein eerder te nemen eigenlijk? Ik moet namelijk twee tentjes opzetten en als het kan voor het donker... Hoe laat wordt het donker?
twee jaar geleden was het ook al donker geloof ik (is het rond 21u?) maar er zijn megaschijnwerpers waardoor je nog wel wat ziet...
En is er dan nog wel genoeg plek zodat we gemakkelijk allemaal bij elkaar kunnen staan?
Succes allemaal en veel plezier.
weet ik niet eigenlijk, het is wel heel groot daar maar goed we hebben wel veel tenten of niet?
het antwoord op de tweede vraag weet ik ook niet ;)
Reserveren jullie ook nog even een plek voor een extra tent en auto voor morgen?
Hee heel veel succes vanacht en morgen allemaal! en tot morgenmiddag/avond op de parrrty
Plek zat op die camping en er staan inderdaad een paar grote bouw-lampen, dus een tent opzetten moet zeker lukken.
Voor de thuisblijvers, hier de etappe indeling.
kijk ook op daar kan je de uitslagen volgen op je mobiel, mail of via MSN.
Voor de liefhebber is er ook nog radio ;)
ellie en ik pakken de bus van tien voor 6 uit vinkhuizen, missen we de trein iig niet (volgende bus gaat pas half uur later!)
Oeps! Dat is al lekker snel... die neem ik dan ook maar. Nu ff snel eten en mn tas inpakken. Heb echt superveel zin!! Tot straks allemaal.
Heel veel succes allemaal! Hopen dat het net zo'n groot succes wordt als vorig jaar. :D
voor actuele tussenstand: www.batavierenrace.nl. Staan nu 19e
14e zie ik hier...
Hmmm... dat was vlak na de binnenkomst van de loper.. nu ongeveer 23e
Respect, het gaat fantastisch. Mark is wel helemaal een topper met zijn zesde stek.
Ik zie niks :(
Ga zo door iig!!
volgens de grafiek staat de NSG een plek hoger dan de GSV na 23 etappes..... duimen dat het minder goed gaat aan het einde...
Haha, wat een leuke grap, de NSG, staat nu in het schema 2 seconden voor op de GSV... wat een concurrentie :)!
En nu staan ze (na Sjoerdtje...) weer 2 seconden achter op de GSV :)
En na Harmen (de officieuze uitslag) staan ze 1 seconde achter op de GSV.
Een NSG'er liep ietsje harder dan Harmen... maar hij heeft te weinig ingelopen :)
GSV 25e officieus en NSG 26e
doelstelling van top 25 gehaald!
iedereen die heeft mee gedaan gefeliciteerd er maar mee;)