Hoe gaan de trainingen van iedereen?! Nog een weekje... Ik kom nog wel eens wat teamgenoten onderweg tegen. :D
Heb een vraagje over vervoer. Wordt er weer een busje geregeld dit jaar? Ik heb nl. geen OV meer en zou, alleen als het mogelijk is hoor, heel graag mee willen reizen. Hoor wel!

Coole avatars, trouwens.

Sjoerdtje schreef: Hoe gaan de trainingen van iedereen?!

Dramatisch. Dat wil zeggen dat ik dit jaar nog maar 1 keer fatsoenlijk getraind heb. Twee weken geleden was ik nog supergoed bezig met 3x hardlopen, 3x voetballen en 1x tennissen, maar de afgelopen week ben ik alleen maar ziek geweest. Nu hoest ik ook alles bij elkaar, dus trainen kan ook nu nog niet. Ben enorm aan de vitaminen dus ben er zaterdag hoe dan ook bij, maar ws ongetraind. Dat zal overigens alleen iets zeggen over de tijd die ik zal neerzetten, niet over het volhouden van de afstand. Ik ga proberen nog 1x goed te trainen deze week. Misschien 2x. Moet ik nog voor die 7,2km gaan of gaat Karine die gewoon lopen? Komt het verder ook allemaal goed met de ploegindeling en onze kledingstukken?

Hebben wij eigenlijk veel reserves of evt mensen die nog een afstand willen lopen? Bij de VGSR hebben ze namelijk nog 5 mannen en 3 vrouwen nodig. Wie zin heeft om bij hen te lopen, kan met mij contact opnemen. Zijn ze blij mee.

Volgens mij hebben we iig geen damesreserves, wie gaat die 7,2 lopen idd? Esther?
Ik heb net m'n laatste training gehad, helemaal in de goeie omstandigheden 's nachts en droog en niet heel koud. Want wat zeggen de weersverwachtingen: zaterdag tussen de 16 en 20! graden. Wel windkracht 4 maar over het algemeen hebben we wind mee (denk ik, want het is zuidwest :roll: )
Heel relaxt dus allemaal!

Zijn er allemaal genoeg tenten enzo?? Eventueel kunnen er de eerste nacht 2 mensen in mijn tent.

En teamcaptains, goed bezig!! Ben benieuwd naar de kleding. Iig handig item, mooie aanvulling van de collectie :P Hoe laat gaan we weg vrijdag??

Druk bezig met wat puntjes op de i te zetten. Komt straks nog allemaal jullie kant op! We hebben inderdaad nog iemand nodig voor de 7,2 of de 6,3 als Hannah wil ruilen. Iemand?

Trouwens, je kijkt op de foto in het DvhN ook heel erg zorgzaam achterom. Mijn complimenten.

Hehe, scherp gezien Antuma!:D

Heb je 's nachts getraind Corien? Dat is pas professionaliteit. Ik ben al weken in een skipak aan het lopen om me aan te passen aan de weersomstandigheden. Heeft iedereen de batavierenpagina op weeronline al gezien? zweten in de middag dus, maar ik ben er klaar voor. Goed bezig met dat draaiboek ploegleiders, ik ken m bijna uit mn hoofd dus er mag niet meer van afgeweken worden, dan raak ik in de war. en als ik in de war ben dan loop ik net zoals Rasmussen tijdrijdt, dat is niet de bedoeling. Ik heb er zin in!

Komt er ook weer een oranje vlaggetje op de fiets? Dat was vorig jaar superhandig. Als je moet wisselen zonder dat het busje erbij is, is het namelijk voor degene die eerst rent wel handig als ie meteen de fiets ziet staan. Voor de camera is het overigens ook heel handig om de fietser en renner van verre te kunnen zien aankomen.

Zoals het er nu naar uitziet wordt het een heerlijk weekend:

http://weernieuws.weeronline.nl/batavie ... dag/7/1650

Vlaggetje op de fiets is inderdaad wel handig. Ik zal vragen of Fernand nog wat kan fixen.

die vlag van vorig jaar is helaas weg. maar voor 3,99 heb je bij de Halfords een nieuwe met een jaar garantie.

Met een veiligheidsvlag op de kinderfiets wordt je kind in het drukke verkeer niet over het hoofd gezien. Per stuk.

Ik heb hier ook nog een fietscomputer/ kilometerteller liggen.

hey GSV-ers,
Ik heb gehoord dat jullie superfanatiek bezig zijn met de batavierenrace. Wij als N.S.G ook, maar door ziekte/ een liftwedstrijd en een AIA project zitten we op het laatste moment toch nog krap in lopers. Is er nog een actieve mannelijke GSV-er (of 2) die graag naar de bata wil maar geen plek heeft kunnen bemachtigen in jullie eigen team. Bel/mail me dan.

batavierenracie@gmail.com

06-44151736

grtz claudia

Nog even ter voorbereiding een filmpje over de sfeer van de batavierenrace van vorig jaar. Het wordt mooi en we gaan hard! Tot morgen.

let vooral op die soepele tred van die loper aan het begin van het filmpje.

Meesterlijk!

Mooi, mooi. Ik heb d'r zin in!

Nou, na een periode van ziekte heb ik vanmorgen weer 'hard'gelopen. Heb 55 minuten gelopen. Zonder stoppen, dus dat viel mee. Volgens googlemaps was het ongeveer 8km. Ik had zelf het idee dat het verder was, aangezien ik me niet voor kan stellen dat ik net iets sneller dan 8 km/u ren... Maar goed, een briljante tijd gaat het niet worden zaterdag.

Goed bezig. Warme beker chocolademelk voor het slapen gaan en een lekker warme kruik en dan komt het wel goed zaterdag.

oh ja nog een goede knoop-in-je-zakdoek-tip van de door ons allen gemiste, meest fanatieke getrainde, geblesseerde toploopster: vergeet je schoenen niet

Goed nieuws: ik neem ook een tent mee. Voor twee personen, vannacht en morgen. Dus zijn er nu genoeg?
Ik ga waarschijnlijk de ochtend- en middagploeg vanaf Zwolle om 20:00 vergezellen in de trein, zie jullie daar. Zin in!

Goed bezig!:D