Ook ik probeer mn beste beentje voor te zetten, alhoewel ik deze maand nog flink moet trainen... Lopers, succes vandaag.

Heb gisteren voor het eerst dit jaar weer hardgelopen. Hoop een strak trainingsschema aan te houden. Vanavond Vitalisloop ben ik dus bij. Zal geen briljante tijd worden, maar trainen moet ik toch...

Hee! Zie ik nu dat de ploeg rond is?! Goed geregeld! Wowsie Catharina, jij gaat 7,2 lopen? Bevalt de NP-training zo goed dat je voor de lange afstanden gaat? Tof!

Klopt. Lange afstanden zijn niet zo verschrikkelijk als ik dacht, vooral niet als het mooi weer is. Ik heb zaterdag de proef op de som genomen tijdens de Astrearun samen met Robbert en Harmen (zij liepen 10,5 km en eindigden nek-aan-nek) en we hebben alledrie een prima tijd gelopen. Als de zon net zo z’n best doet over drie weken, dan teken ik ervoor, heerlijk! Rik, waar was jij?!
Die NP-training is trouwens echt wel zinnig, en je kunt nog steeds een keer langskomen. Je leert er vooral op een juiste manier lopen. Het is niet vaak genoeg om een geweldige conditie mee op te bouwen, maar wel een goede stimulans. Volgende week maandag massaal naar het Noorderplantsoen dus!

Maar voor vanmiddag: de Vitalisloop begint dit keer een halfuur later dan normaal, dus om 18.00 uur!!

Hm, de laatste werd vorige week tijdens die Batatraining gezegd, maar ik kan het nergens terugvinden op de ACLO- of Vitalissite. Misschien voor de zekerheid toch allemaal maar om 17.30 uur klaar staan...

Inderdaad prima gelopen! Ik zie ook niks over een gewijzigde begintijd van de vitalisloop op de aclosite, dus zal wel gewoon om 17:30 beginnen.

keet schreef: Hm, de laatste werd vorige week tijdens die Batatraining gezegd, maar ik kan het nergens terugvinden op de ACLO- of Vitalissite. Misschien voor de zekerheid toch allemaal maar om 17.30 uur klaar staan...

Nu staat het er wel:

ACLO-vitalisloop begint vandaag om 18.00 uur i.pv. 17.30 uur! Maandag 7 April is het weer zover en zal de ACLO-Vitalisloop gaan plaatsvinden! Na een winterstop kan iedereen er nu weer volop tegenaan. Deze recreatieve loop beslaat 5,93 km (lange variant) of 2,96 km (korte variant). De start is om 18.00 uur, vanaf 17.00 uur kunnen studenten zich inschrijven.

Ik begreep van Harmen dat daarvoor een warming-up is.

Ik had wat uit Berlijn weg kom problemen vandaag, dus vandaar mijn afwezigheid. Nu is even naar de tijden kijken.

Die zijn er dus nog niet...

hebben we al een ploegnummer?

nr. 130! startgroep 3 net als vorig jaar, betekent dat we om 00:40 uur van start gaan.

Het is al over anderhalve week toch? Hoe zit het met tenten enzo, moeten die zelf meegenomen worden?

N.B. Steendam

Iedereen al lekker aan het trainen? Mijn schema loopt door al die weekenden-weg wat door de war, maar gisteren weer een mooi rondje gelopen! Misschien kunnen de ploegleiders een mooie gsv-training op poten zetten? Succes!

Binnenkort gooien we er even een informatie e-mail uit, zodat iedereen weet waar en wanneer hij of zij aanwezig moet zijn en wat er meegenomen moet worden.

Wat in ieder geval niet mee hoeft worden genomen is een trui voor de warming-up, want die is inmiddels geregeld.:D

Mede mogelijk gemaakt door Aktiesport Herestraat Groningen en 4U Com ().

TOF goed bezig!

Loop voor je leven en voor een goede prestatie tijdens de Batavierenrace:

http://www.walkforlifegroningen.nl/

Aanstaande zaterdag!

Slecht nieuws: volgens de fysio heb ik scheenbeenvliesirritatie...
Goed nieuws: ik kan nog wel gewoon meedoen, maar daarna mag ik voorlopig niet meer hardlopen. Alsof ik dat van plan was :s

beetje met ijs masseren, altijd goed.

Komt het door overbelasting? In ieder geval goed nieuws dat je nog mee kan doen zaterdag, dan maar wat minder springen op het eindfeest zaterdagavond.

Simon en ik gaan morgen trouwens de Walk For Life doen. Nog meer mensen? Robbert?

helaas ben ik er niet