Ik wil graag weer de 6,3 in de ochtendploeg. Ik vind het namelijk perfect om hard te lopen op een lege maag.

En: komende maandag weer vitalisloop toch? Als het binnenkort stopt met regenen, ga ik maar weer eens hardlopen.

Maandag is er weer een vitalisloop bij de aclo inderdaad, ik doe mee.

De 9,5 graag weer voor mij, daar train ik voor.

Ik ben er maandag ook weer bij

Bah, ik kan niet meer. Moet werken. Succes in elk geval.

Dan wil ik jou 6.3 wel lopen hannah, vind ik wel een prima afstand ;)

Haha, grappig. Ik bedoel natuurlijk dat ik de Vitalisloop aan mn neus voorbij moet laten gaan. Batavierenrace ben ik uiteraard gewoon bij.

;) kben nog niet helemaal wakker ;) Dan wil ik wel de 5.1 lopen.

Harmen bedankt voor de mededeling van de ACLO loop. Ik doe ook wel even mee denk ik. Het is trouwens lang stil geweest rond het Batavierenteam maar we gaan volgende week op een avond een vergadering organiseren. Ik stuur daar morgen nog even een e-mail over.

Is het al morgen wouter? ik wil zo graag een mail met info over of er al een busje is gehuurd etcetera etcetera.

Idd, ik ben ook erg benieuwd. De afstanden moeten ook maar eens een keer verdeeld worden.

Aclo loop wordt hem trouwens niet. Ik mag van PRA 'geen zware lichamelijke inspanning leveren'...

Bedankt voor de mail. Mijn agenda zei 17.15 Aclo-Vitalisloop, maar de samenloop van omstandigheden zegt nu iets anders. Ik red het niet om tegen die tijd in Groningen te zijn, laat staan bij de aclo. Ik ga proberen zelf dat rondje te lopen later op de avond. Dan klok ik mezelf (héél eerlijk, écht) en laat ik wel even weten of er daadwerkelijk progressie inzit in vergelijking met het einde van vorig jaar. Donderdag ben ik er wel bij.

donderdag 19u?? Dat ga ik sowieso niet redden. Ik kan niet eerder dan 20u en ik kan niet langer dan 5.1km rennen dus als die afstanden voor die tijd al verdeeld zijn dan weten jullie dat alvast ;)
oja ik kan ook wel in een busje rijden en wil dat ook wel naar nijmegen toe...

20u begint de Oranjesoos al, dus we zullen denk ik toch wel om 19u moeten beginnen.

Ik kan er niet bij zijn donderdag. Ik weet al wel welke afstand ik wil lopen. Dezelfde als vorig jaar. De 6e etappe (nachtploeg) van 7.9km (met brug).

Hannah schreef: 20u begint de Oranjesoos al, dus we zullen denk ik toch wel om 19u moeten beginnen.

Ja, we beginnen inderdaad gewoon om 19:00 i.v.m. Oranjesoos. Het is handig als iedereen ervoor zorgt dat hij of zij er ook echt om die tijd is.

Ohja, hier nog even de uitslag van de ACLO-Vitalis loop van gister.

http://aclosport.nl/docs/Documenten/acl ... 202008.xls

Helaas is er een fout in geslopen bij plaats 5 en 6 en was ik toch echt eerder binnen dan Harmen. Erika heb jij nog gelopen?

de hele Aclo-Vitalisloop was fout gister. dus. ik ben er donderdag ook wel bij.

Heel geinig! succes ermee.

Donderdag ben ik er vanaf half 8 bij want tot die tijd heb ik college. Tot dan!

Haha, die is mooi he, alleen kijken de mensen je wat vragend aan als je ineens in de lach schiet tijdens het lopen...

hdmaster schreef: Erika heb jij nog gelopen?

Live vanuit de ACLO kan ik meedelen dat ik zojuist die korte afstand in 14.05 min. heb gelopen. En ja, dat is een verbetering van bijna twee min. t.o.v. enkele maanden geleden.
Ik kon alleen niet de verleiding weerstaan om bij die bushaltes de binnenbocht te nemen over de stoep...