Goed bezig Wouter! Helaas ben ik zo verschrikkelijk verkouden dat ik vrees dat ik niet genoeg zakdoeken mee kan slepen voor 3 kilometer. Volgende maand beter...

Ik ga voor de 3 kilometer. Kijken of ik hem uit kan lopen na jaren niet gesport te hebben

lopen kan vast wel, mr hardlopend.... :P

Ik ben d'r ook weer bij!

Blijk ik toch niet te kunnen ivm met catechisatie :(

Ole Einar Bjorndalen

hmm jammer, net te laat gezien..

Ole Einar Bjorndalen

zei Harmpie op chris zijn naam

Ik was ook van plan om heen te gaan maar het kwam tentamentechnisch toch niet goed uit. Volgende keer misschien!

Rik was je nou alleen of had wouter je nog op tijd gebeld??
Ik kon ook niet meer, maar op zich kunnen we het ook volgende week wel doen... Dan heeft iedereen een week om dit te lezen, enthousiast te worden en het in je agenda te zetten...

Verstandig, uiteindelijk was er niemand... wanneer doen we een volgende poging? komende maandag kan ik iig niet.

Ik heb me zojuist opgegeven voor de Batatraining in het Noorderplantsoen, dat is elke maandag van 17.30-18.45 en het begint op 11 februari tot 21 april. Goede stok achter de deur (voor mij in ieder geval). Het kost 5 euro en om mee te doen moet je een meeltje sturen naar batatraining@hotmail.com. Kijk voor meer info . Massaal opgeven dus!

Ha goedzo, jij gaat je tijd van vorig jaar verbeteren! Catharina voor ploegleider 2009!
Zullen we de volgende acloloop dan maar de eerste maandag van feb plannen? Dat wil zeggen maandag 4 feb.
Succes allemaal met het aflopen van je trainingsschema!

Ik wil me bij deze afmelden voor de bata-race.
Reden: Mijn rechter knie werkt niet mee.

Mietje, dan probeer je het toch gewoon met je linker ;)

Is er eigenlijk al een deelnemerslijst ploegleiders? En sta ik daar al bij?

Ik heb het bange vermoeden dat mijn trainingen geen of een averechts effect hebben. Mag ik me bij deze alvast opgeven voor de kortste afstand?

ik ook! 3,5 is lang zat :)

En mag ik solliciteren op de 6km 's nachts?? Daar wil ik wel even voor trainen.

ik heb nu een heel grappig hardloopprogrammaatje, dat kun je op je mp3 speler zetten en dan zegt een vrouw met een vlaams accent de hele tijd nu moet je hardlopen, nu mag je een heeele minuut rustig lopen, 'kijk 's aan! je hebt er alweer een minuut opzitten!' enzo. En tussendoor wordt wat muziek gedraaid. Het zijn 27 lessen voor uiteindelijk ong 5km. Dus als iemand belangstelling heeft, moet ie even langskomen met een stick van minstens 500MB.
Ik ga deze week even testen of dat relaxt is. :-)

efy heet ze toch, ofzo? ik houd t lekker bij mn eigen schema! dan moet ik maar op mezelf in het vlaams inpraten.

"ik ben zo fier op u, HT, wat doet u dat goe, hé"

Hee Corien, ik heb je gemist, je naam wordt elke week wel heel dapper voorgelezen. Maar lijkt me ook wel wat, dat programmaatje, een beetje stimulans kan geen kwaad.

Oja, wat betreft die afstanden, misschien is het handig die binnenkort te verdelen, dan weet je waarop je moet trainen. Het liefst loop ik gewoon weer de openingsafstand, ik heb iig een sterke voorkeur voor 's nachts. Beetje jammer dat de eerste van de nachtploeg alweer afhaakt trouwens...