Ha, bij deze meld ik mij weer af. Wanneer een eenvoudig steptestje van 5 minuten een wankele knie oplevert, lijkt mij enkele kilometers lopen geen goed idee.

Eigenlijk is het vandaag weer de eerste maandag van de maand, maar ik heb neit het idee dat er mensen zelf gaan rennen bij de aclo...
Zullen we anders volgende week een gsv-aclo-loopje houden?! 17.30 starten bij de ACLO. Dan moeten we ook even een vrijwilliger hebben die dan de tijd bij houdt... Iemand??

Wegens een uitgelopen weekend in Graz was het voor mij niet mogelijk om dit voor maandag nog te regelen. Ik ben inderdaad ook voor volgende week maandag 17:15 aanwezig en 17:30 starten. Ik zal zelf de tijdwaarneming voor m'n rekening nemen.

Tof! Dat is maandag de 10e dan, maar dat maakt niet uit. Ik ben zeker van plan erbij te zijn, hoop dat ik 17.30 uur red.

Prima, ik ben erbij!

Ik ben er ook bij..

N.B. Steendam

Hoeveel km moet je dan lopen? Als het niet te gek wordt loop ik ook mee.

1 rondje is rond de drie km geloof ik, twee is dus zes

GSV-loop ACLO

Verplicht voor iedereen die mee wil doen aan de Batavierenrace. Kijk hoe je er conditioneel voor staat en pas hier je trainingsprogramma voor de Batavierenrace op aan.

Deze recreatieve loop beslaat 5,93 km (lange variant) of 2,96 km (korte variant). Inschrijven is niet nodig. Je wordt op de dag zelf verwacht een kwartier voor de aanvang van de loop.

De start is om 17.30, vanaf 17.15 uur inschrijven op de parkeerplaats van het Sportcentrum (Zernike).

Deze loop kan goed gebruikt worden als voorbereiding op grotere lopen zoals de Batavierenrace of gewoon om te kijken hoe je niveau is vergeleken met andere toppers. Doe dus ook geheel vrijblijvend mee!

ja, vanavond. Gaan er wel mensen meedoen?!?!
Wouter jij bent er sowieso??

Niek en ik doen ook mee...

Ja, ik ben erbij.

Ik ook. Maar dat had ik al gezegd.
Ik hoop nog wat meer, anders wordt dat niet wat met die batavierenrace...

Helaas, ik heb om 18.00 college en ben nog niet ver genoeg gevorderd met mn training om dat te gaan halen. Volgende keer beter, veel plezier!

Dat was zeker geslaagd! Hierbij de tijden:
Harm 23:32 (11:23) (15.0km/pu)
Fleurke 11:25 (15.8km/pu)
Niek 12:13 (14.7km/pu)
Corien 14:27 (12.5km/pu)
Roskam 24:28 (11:58 ) (14.5km/pu)
Catharina 13:11 (13.7km/pu)

Ha mooie tijden, dat doet me deugd. Volgende keer ben ik er ook bij!

GSV-loop ACLO

Nog steeds last van die oliebollen, appelflappen en veelste goedkope champagne? Loop het er dan af op maandag 7 januari tijdens de 2e GSV-loop bij de ACLO. Vorige keer was erg geslaagd (zie bovenstaande tijden) dus deze keer verwachten we nog meer deelnemers!

De recreatieve loop beslaat 5,93 km (lange variant) of 2,96 km (korte variant). Inschrijven is niet nodig. Je wordt op de dag zelf verwacht een kwartier voor de aanvang van de loop.

De start is om 17.30, vanaf 17.15 uur inschrijven op de parkeerplaats van het Sportcentrum (Zernike).

Deze loop kan goed gebruikt worden als voorbereiding op grotere lopen zoals de Batavierenrace of gewoon om te kijken hoe je niveau is vergeleken met andere toppers. Doe dus ook geheel vrijblijvend mee!

sorry dinsdag tentamen... ga dinsdag wel ff trainen ;)

ik denk dat ik er bij ben, gaan er nog meer??

Misschien ga ik wel de drie proberen...