lees net dat Vitalisloop verplicht is als je mee wilt doen aan batavierenrace. Nou helaas dan gaat het over.

misschien doe ik wel mee, en je hebt niet perse een aclokaart nodig. Je moet alleen je naam invullen op een blaadje

zes kilometer is wel een relexte afstand, ik doe denk ik wel mee.

HenkW schreef: lees net dat Vitalisloop verplicht is als je mee wilt doen aan batavierenrace. Nou helaas dan gaat het over.

Dat geldt denk ik alleen wanneer je met het team van Rug/Hanze mee wilt lopen

Klopt! En ik ga vanavond ook meelopen. Leuk! Ik ga denk ik maar voor de 6km, al train ik normaal op een afstand van 4,6. Naja, dat zien we ook wel. Verwacht in elk geval geen topprestatie, haha. Corien, knieen goed opwarmen van te voren he? :wink:

hdmaster schreef: Iedereen om denken: Iedereen vanavond met een kop warme chocolade melk voor de TV, vroeg op bed en morgenvroeg ontbijten met spaghetti voor die topprestatie die iedereen morgenmiddag moet leveren. En volgens mij gaan er inderdaad serieus mensen meedoen morgen. Fernand?

Ik weet nog niet helemaal of ik kan, maar ik wil natuurlijk wel heel graag. Even de beentjes los, heerlijk zeg!

Ik loop denk ik ook wel mee vanmiddag.. ff kijken hoe het is gesteld met mijn loopvermogen..

Goed bezig iedereen! Ik $kan helaas zelf niet meedoen, omdat ik Zuidlaren zit, maar veel succes allemaal!

Ik ben erbij, zou een grap kunnen worden.

ik doe toch niet mee
maak m'n kilometers wel op de trappen van de UB

iedereen een beetje lekker gelopen?? Al lekker op schema voor de bata? :P

Oei dat ging bepaald niet goed, ben ik even blij dat ik onder de naam van Mbeki heb gelopen. Die Harm(en) liepen net even wat te snel.

kon helaas toch niet meedoen, had een vergadering. volgende keer ben ik erbij (=volgende maand?)

Hmm, heerlijk even die 6km lopen. Voel mijn kuiten behoorlijk. Vet relaxed als je met iemand meerent die net even harder rent dan jij. Bij nader inzien toch niet heel tevreden met mijn tijd. Rende 'em nu in 32.28, maar zie in de lijst van vorig jaar dat ik em toen in 29.48 liep...
Maar begin het ook enigszins vreemd te vinden dat ik vorig jaar met de Batavierenrace 33 nogwat deed over 5,5 km.

je liep 33:48 over 6,3 km... dus dat scheelt nog weer. Maar je kan vast veel sneller. Helaas kon ik er niet bij zijn en volgende maand is geen acloloop. Volgens mij weer vanaf de eerste maandag van de maand februari... Maar er zijn vast genoeg wedstrijdjes te vinden om je zelf nog wat meer op te jutten te gaan trainen.
ps goed om te weten dat beekhuis ook weer mee liep. Zelfs in zijn southampton-maanden kwam ie nog vaak teruggevlogen.

Huh, heb ik 6,3 gelopen toen?

Er moet nog veel gebeuren, zelfs zonder de route te kennen klopt de ON-keeper me, dat is nog niet eerder gebeurd.
Als je nog aan een wedstrijdje meedoet laat maar weten robbert. afgelopen zaterdag was ook de plantsoenenloop zag ik, maar dat kwam voetbaltechnisch niet zo goed uit. toch blijft hardlopen heel erg suf, alleen achteraf is het lekker.

Welke GSV'ers deden er eigenlijk allemaal mee? Even voor de duidelijkheid: het is trouwens niet verplicht om aan de ACLO-Vitalis loop mee te doen als je ook aan de Batavierenrace wil meedoen. Wel een hele grote aanrader natuurlijk!

Bah, ik wilde heel graag lopen, maar heb alleen het stukje naar de fietsenmaker gelopen... Is het geen idee om met GSV'ers nog een paar keer zoiets te organiseren? Februari duurt nog wel heel lang.

Ja prima, dan doe ik ook wel mee. We kunnen er volgende maand zelf één organiseren, zelfde tijd, zelfde locatie. De route is wel bekend, dus dat is geen probleem. Alleen even iemand vinden die de tijd bij wil houden.

leuk idee, loop ik ook mee