Ik ga ook weer meedoen met de BATArace! Op voorwaarde dat ik weer dezelfde afstand mag lopen (desnoods een iets langere). Hadden we op de vorige borrel niet al twee ploegleiders aangewezen? Er lag me iets van bij dat dit Sjoerdtje en Fernand waren... :wink:
+0
keet
Ik doe ook mee, op dezelfde voorwaarde als die van Hannah. Sjoerdtje en Fernand inderdaad, die hebben die Lauwersloop ook zo fantastische gecoordineerd... Maar tof, ik heb er zin in!
+0
Naef
Ehm, ik ging er vanuit dat ik de assistent van Fernand was.
+0
Theo
Als ik weer loop.... Loop ik mee :)
+0
Arend
26 april 2008 ben ik er bij
+0
deGudcher
ik ben ook voor! lijk me super tof..
+0
siegard
Ik wil ook wel meedoen!
+0
N.B. Steendam
siegardinho schreef: Ik wil ook wel meedoen!
+0
- Martine H -
Hannah en Keet, jullie brengen me op een idee, ik reserveer ook alvast weer dezelfde afstand als vorig jaar.
+0
erika
Zijn er al genoeg vrouwen? Zo ja...succes. Zo nee...count me in!
+0
Henrique
nou dan doe je iig mee hoor erika! want er zijn altijd aan het eind (dus aan het begin van de bata) te weinig mensen....
BATA!! Vorig jaar gemist, dit jaar hopelijk niet.
ik doe mee! het lijkt me ook supertof om het te organiseren voor de GSV, maar daar heb ik pas vanaf januari tijd voor.
De 36e Batavierenrace is op 26 april 2008! Ich bin dabei!
Als het lopen me dan nog steeds zo goed bevalt als nu doe ik ook mee!
Ik doe ook mee! Supertof afgelopenjaar.
Ik doe mee!
Ik doe mee!
Ik doe mee.
Ook met de 4 Mijl trouwens, dus let even op bij startnummer 8955. Wouter Neef gaat hem ook lopen.
Als je nog mee wilt doen aan de 4 mijl, het kan nog, zij het onder een andere naam waarschijnlijk:
http://www.4mijl.nl/index.php?option=co ... &Itemid=51Ik ga ook weer meedoen met de BATArace! Op voorwaarde dat ik weer dezelfde afstand mag lopen (desnoods een iets langere). Hadden we op de vorige borrel niet al twee ploegleiders aangewezen? Er lag me iets van bij dat dit Sjoerdtje en Fernand waren... :wink:
Ik doe ook mee, op dezelfde voorwaarde als die van Hannah. Sjoerdtje en Fernand inderdaad, die hebben die Lauwersloop ook zo fantastische gecoordineerd... Maar tof, ik heb er zin in!
Ehm, ik ging er vanuit dat ik de assistent van Fernand was.
Als ik weer loop.... Loop ik mee :)
26 april 2008 ben ik er bij
ik ben ook voor! lijk me super tof..
Ik wil ook wel meedoen!
Hannah en Keet, jullie brengen me op een idee, ik reserveer ook alvast weer dezelfde afstand als vorig jaar.
Zijn er al genoeg vrouwen? Zo ja...succes. Zo nee...count me in!
nou dan doe je iig mee hoor erika! want er zijn altijd aan het eind (dus aan het begin van de bata) te weinig mensen....