Ben ik nog bij de eerste tien?

Rooie Rinus en Pé Daalemmer, meer dan 25 jaar in het vak en nog steeds zetten ze Groningen op z'n kop. Dat lopen lijkt me ook wel wat, of heb je al genoeg mensen robbert?

Volgens mij gaan we vanavond borrelen in het Paradijs!

Correct. Als mensen mee willen doen met de kleintje lauwersloop maar niet met de batavierenrace hebben meegedaan zijn ze wat mij betreft ook welkom vanavond: 20u aan de Radijsstraat 68a.

Als iemand een CD van Rinus en Pe heeft: graag even meenemen om in de stemming te komen (heb 'm zelf lang geleend, maar mis 'm een beetje).

Kraker schreef: Rooie Rinus en Pé Daalemmer, meer dan 25 jaar in het vak en nog steeds zetten ze Groningen op z'n kop. Dat lopen lijkt me ook wel wat.

Ja volgens mij is het wel een toffe race een beetje op en om Groningen met een mooi feestje er achter aan met Pe en Rinus.

Grappenmaker schreef: of heb je al genoeg mensen robbert?

Maar kom gerust op de borrel vanavond, zoals Ro zegt.

He, is daar nog wat te beleven? Of gaat iedereen met ons (we zijn met stuk of 8) naar de stad? &zo?

Was een mooie borrel. Hebben we trouwens al een ploegleider voor die Groninger race?

Het was idd een prima borrel. Tof filmpje ook...

Dat was gezellig, PaRadijs bedankt! Supertof filpje idd!

kwam deze ook tegen, aan het begin zie je Simon en Fernand ook even voorbij komen (voor de rest niet heel veel soeps):

En zoals Roelof al mailde, staan we ook op I-See TV. Met name Catharina, Sipko en Lotte komen nog goed in beeld.

ow ja, ik heb ook nog wat nieuwe foto's gevonden op de bata-site, van Leanne en Rob. Daarnaast zijn een heel aantal foto's ook op hoge resolutie te bekijken als je er op klikt (behalve de 'staande' foto's, maar die waren al wat groter.)

Ik ben mijn trainingsbroek kwijt (zwart, kappa) en volgens mij ben ik die tijdens de batavierenrace kwijt geraakt, als iemand hem heeft zou dat wel relaxed zijn.

Ja die ligt bij ons als het goed is.

Heel relaxed, neem hem morgen maar mee naar de Aclo als je wil.

broertjevan schreef:
vier mijl schreef: De recreantenloop zit vol. De wachtlijst is lang genoeg om annuleringen e.d. mee op te vullen. Zodra duidelijk is of de aangevraagde vergunning voor extra deelnemers verstrekt wordt, zal dit bekend gemaakt worden. Dat betekent dan dat een grote groep recreanten van de wachtlijst dan alsnog geplaatst wordt. De wachtlijst is momenteel echter al te lang om nog nieuwe aanmeldingen te verwerken

Je moet dus nog zien of je mee mag lopen.

Mijn inschrijving was uhm inderdaad ook niet geworden. Alleen ik kreeg vanochtend een berichtje van mijn zorgverzekering van MENZIS. Zij hebben nog 1000 inschrijvingen over, dus als je verzekerd bent via MENZIS, kan je het als nog een keer proberen... ik heb het in elk geval geprobeerd.

Ha, sportievelingen, hardlopers, partypeople

Volgende week maandag, 15oktober gaat de inschrijving voor de Bata-race weer open!! Aangezien we onszelf nog steeds kunnen verbeteren, we genoeg bovengenoemde figuren hebben op de GSV en het gewoon heeel gezellig is vind ik dat we dit jaar ook weer mee moeten doen!

De vraag is, wie wil er een team inschrijven, busje regelen, kleding, fiets (hij hóeft er niet perse zo gelikt uit te zien als de afgelopen keer, dat zijn alleen maar collectors items en worden binnen een maand gejat)
Ik kan het echt aanraden, het is echt tof om een keer te doen. Kost je wat tijd, maar krijgt er geen spijt van.

Bij deze wil ik me iig al wel opgeven

En dan nog een vraagje, doen er nog mensen mee aan de 4mijl uiteindelijk?? Ik ga er een kijkje nemen, dus dan kom ik supporteren :dance:

oh ja: site is www.batavierenrace.nl
Ik zag net alleen dat de oude site, van afgelopen jaar er nog staat. Maar ga er vanuit dat dat volgende week is veranderd.

Robbert loopt de vier mijl, en Snoep ook volgens mij. Ik geef me bij deze ook op voor de bata. Wie regelt dit even?

Ik loop ook rond op de 4 mijl, maar dan in de VIP-tent. Zal goed kijken of ik bekenden zie finishen!

batavierenrace is echt een aanrader! supertof om mee te doen! ik ga de vernieuwde site checken en kijken of ik dat weekend kan! zoja, doe ik wel mee :D

Bata probeer ik mee te doen. Lijkt me leuk als mn benen dat trekken :wink: