ik heb woensdag gelopen en had de intentie om mee te doen maandag.. maar merk dt mijn benen nog protesteren.. dus ben benieuwd of ik wel fit ben...

Na zomerkamp zijn de beentjes normaliter niet super. Mijn knietjes verdienen bovendien rust. Ik ga niet.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mn tent gebleven is.

volgens mij heeft amice neef jouw huge - parkeer er je hele gezin in-tent - nog.

En anders kun je het misschien nog bij Hannah proberen. Ik meen me te herinneren dat haar tentenbuit na een weekendje Batavierenrace ook verre van onaardig was... :lol:

Idd gezellig een borrel! :) Goed idee, Robbert!
Verder ben ik vanavond ook niet bij de aclo loop....andere keer weer!

Ben erbij volgende week! Hardstikke leuk en goed plan ook. Dit weekend was fysiek minstens zo zwaar en daarom was ik er vanmiddag ook niet bij. Heb al wel weer even hardgelopen, dacht dat ik het even had geschoten met dat hardlopen maar eigenlijk is het gewoon hardstikke lekker!!

Rinze schreef: Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mn tent gebleven is.

Ik ben wel benieuwd van wie die tent is, die hier onder m'n bureau ligt. Ben met twee tenten vertrokken en met vier thuisgekomen, dus je kunt nog kiezen. Een zak is blauw met 'Coleman' erop, de ander is zilver met de letters JE erop geschreven. Een is van Sjoerdtje, de ander mogelijk van jou. Kom je 'em halen?

Ik had een coleman tent, maar volgens mij had ik die weer meegenomen. Nu weet ik het niet meer zeker. Als ik in groningen ben check ik het gelijk

Volgens mij had ik ook een Coleman, staat een grote 4 op. Er zouden vier man in moeten passen, vandaar. Ik kom hem binnenkort halen, kunnen we het gelijk combineren met onze huis-eet-afspraak. Je mag hem ook brengen, dan kook ik.

He batavieren,
Hebben jullie je al opgegeven voor de 4 mijl van Groningen? Het duurt nog eventjes, maar de inschrijving is reeds gestart en vorig jaar was het snel vol. Wel een toffe activiteit. Check www.4mijl.nl en schrijf je in!

Ik doe mee.:D

vier mijl schreef: De recreantenloop zit vol. De wachtlijst is lang genoeg om annuleringen e.d. mee op te vullen. Zodra duidelijk is of de aangevraagde vergunning voor extra deelnemers verstrekt wordt, zal dit bekend gemaakt worden. Dat betekent dan dat een grote groep recreanten van de wachtlijst dan alsnog geplaatst wordt. De wachtlijst is momenteel echter al te lang om nog nieuwe aanmeldingen te verwerken

Je moet dus nog zien of je mee mag lopen.

Ja, dat zag ik ook al inderdaad. Duimen maar.

Krijg net een berichtje van de ACLO. Ter ere van het 41 jarig bestaan van de GSV en het 8ste lustrum van de ACLO hebben ze een KLEINTJE LAUWERSLOOP georganiseerd.

Alumni, studenten, medewerkers en personeel van de RUG en de Hanzehogeschool kunnen hieraan meedoen. 's Avonds wordt de dag feestelijk afgesloten met een spetterend feest en swingende muziek. (Rooie Rinus en Pé Daalemmer en een DJ). Kosten 200,00 euro per team, incl. lunch, buffet en feest.

23 juni 2007

Lustrumloop Sportcentrum KLEINTJE LAUWERSLOOP ()
Start: 10.00 uur

Etappe 1 Sportcentrum – Nieuwklap(Friesestraatweg Aduard) 7,35 km

Etappe 2 Nieuwklap – Hamsterborg(Huis toe Piloursema) 8,39 km

Etappe 3 Huis toe Piloursema – Feerwerd 7,45 km

Etappe 4 Feerwerd -Allersmaborg 5,36 km

RESTART ALLERSMABORG13.30 uur

Etappe 5 Allersmaborg – Oldehove 5,72 km

Etappe 6 Oldehove – Zuurdijk 7,6 km

Etappe 7 Zuurdijk – Warfhuizen 6 km

Etappe 8 Warfhuizen – Schaphalsterzijl 4,1 km

Etappe 9 Schaphalsterzijl – Garnwerd 6,5 km

RESTART Cafe Hamming Garnwerd 17.00 uur

Etappe 10 Garnwerd – Groningen (Sportcentrum) 9,3 km

FINISH 17.30 uur Sportcentrum Blauwborgje 16

Wie de schoen wil passen, die pakt uhm op... gooit um weg of trekt hem aan.

Hela wat vet. Fantastisch landschap om te lopen, lekker dichtbij, geen geklooi met tentjes en mooi tijdens de verjaardag van de GSV.
Ik doe mee. Ben bovendien bestuurslid van de allersmaborg en mijn zus + familie woont in oldehove dus ik opteer voor etappe 5, maar een langere etappe is ook prima. E20 pp is trouwens niks en je krijgt er een lunch bij in de prachtige allersmaborg.

Mij lijkt het leuk om mee tedoen, iemand tijd om dit te organiseren?

Lijkt mij ook wel wat. Kunnen we op de borrel van woensdag 10 lopers bij elkaar rapen en een ploegleider aanwijzen..

Ik wil ook wel meedoen!

Leuk, ik ook!