Wat een geniaal evenement!!! Echt veels te tof!!!

Robbert, bedankt voor de supergoede organisatie&de mooie fiets

Iedereen die mee was bedankt voor de gezelligheid en mental coaching :wink:

Allemaal, en vooral Running Robbert, bedankt voor het heerlijke weekend! Ik heb genoten en we zijn weer een stukje gestegen in de ranking.
Die laatste etappe is een ware belevenis: struikelend rennen met 330 meiden tegelijk door het centrum van Enschede, een paar sproeiers onderweg en de atletiekbaan op het eind. Mooi om te mogen meemaken, maar wel ontzettend zwaar met het weer...
De GSV-fiets, de silent-disco en het gezellig samen eten waren ook hoogtepunten!

Prachtig, dat was't!

De keniaan rende trouwens voor de VGSU.

Sjoerdtje schreef: Allemaal, en vooral Running Robbert, bedankt voor het heerlijke weekend! Ik heb genoten en we zijn weer een stukje gestegen in de ranking. Die laatste etappe is een ware belevenis: struikelend rennen met 330 meiden tegelijk door het centrum van Enschede, een paar sproeiers onderweg en de atletiekbaan op het eind. Mooi om te mogen meemaken, maar wel ontzettend zwaar met het weer... De GSV-fiets, de silent-disco en het gezellig samen eten waren ook hoogtepunten!

Gefeliciteerd allemaal zeg, supergoed!

En Sjoerdtje, was die atletiekbaan van AC Tion?

De eerste foto's druppelen binnen. Zoek op 138. Zo is te zien dat niet iedereen het even serieus nam. Toch een beetje een domper op het geheel, zo achteraf.

Heel tof weekend gehad, Robbert bedankt en de rest ook

- Martine H -

Indderdaad, het was ècht fantastisch. Robbert bedankt, Lotte voor het meefietsen, en de rest voor het harde lopen en de gezelligheid. Oh en Hannah en Corien voor het vastleggen van (bijna) alles! Volgend jaar weer, dat weet ik wel.

Het was bijzonder goed, super-robbert bedankt voor veel en katrien voor haar mental-coaching.
Bij deze geef ik me overigens ook op voor volgend jaar.

Wauw het was echt super! Ploegleider Robbert en de rest ook bedankt!!!

Wat ben ik blij dat ik alsnog meegedaan heb! Om het maar eens ouderwets te zeggen, het was rhetegezellig!

Corien, je mag nooit weer zo diep gaan straks raakt de ehbo nog oververhit.

Voor het onderlinge verschil tussen GSV en NSG ->

Toch leuk dat ze een poging hebben gedaan.

whahaha... volgend jaar maar direct uitdagen.. misschien een estafette opzetten voor christelijk groningen??

iets voor de ocsg? :)

kheb nog een filmpje:

vooral leuk als je je koptelefoon af doet en alle mensen vals hoort meezingen :P

Supertof filmpje! Haha:D

Voor iedereen waartegen ik het nog niet gezegd heb: ontzettend bedankt! Bij deze geef ik me ook op voor volgend jaar. Zelfde afstand uiteraard. Ik hoorde dat Sjoerdtje en Jan-Paul ploegleiders worden trouwens. Ik kan op dit moment de batavierensite met foto's niet openen, maar heb al heel wat etappes doorgespit op gsv-foto's.

Heel mooi om al die foto's te zien!!

Heb trouwens de groepsfoto die zaterdag 's avonds bij onze tenten is gemaakt ook gevonden. Hij staat op de Sonnema-site: op de zevende pagina, rechtsboven in.

Wat tof dat er nog een borrel komt, het houdt maar niet op. Allemaal even komen want jullie zijn allemaal helden en dan kunnen we elkaar nog een keertje knuffelen.

Heb ook weer een aantal foto's gelabeled. Jullie hoever Herstart-Dinxperloo en etappe 12,13 en 14 iig niet meer door te spitten. Maar waarom staat etappe 11 er niet bij. Zou dat nog komen of zijn daar geen foto's gemaakt? Ik herinner me toch duidelijk een uit de auto hangende cameraman. Leanne, dat was jouw etappe toch? En wanneer is die borrel precies? Niet volgende week donderdag toch? Dan is het PACO. En ook niet woensdag toch? Want dan gaat Pieternel trouwen. En Jurgen ook.

RJ schreef: want jullie zijn allemaal helden

Ja, maar alleen wenn es passiert.

Geniaal, gewoon nu al een borrol geregeld! Het maakt mij trouwens vrij weinig uit of het komende week wordt of een andere keer.

Hannah, goed bezig met die foto's!! En je hebt gelijk: ik liep etappe 11 en heb zeker weten een mega-lens op me gericht gehad. Snap ook niet helemaal waar de foto's van die etappe gebleven zijn. :?

En om een beetje in het het ritme te blijven, heb ik dinsdag alweer even gelopen. Misschien ben ik maandag ook wel weer van de partij bij de Aclo Vitalisloop. Gaan er nog meer mensen?