Zie ik het goed op de batavierensite en zijn ze 37e geworden?
Echt heel goed, ruime verbetering van vorig jaar, ik ben trots op jullie!!
+0
Biezema
29ste geworden! Echt super goed zeg! Gefeliciteerd!
+0
HaJee
Prachtige prestatie! En nu lekker feesten!
+0
Armani
Gefeliciteerd inderdaad!
+0
Elliefs
Serieus waar 29ste? Petje af!
Nou dan is dat feestje daar dik verdiend! Geniet ervan.
+0
Ursa
Topprestatie mensen!
+0
Julian
Wat een geweldige prestatie zeg! Gefeliciteerd allemaal!
+0
ro
Een prima resultaat. Hulde voor alle mensen die midden in de nacht over straat denderden, na 2u slapen eruit moesten voor de ochtendploeg en voor de middagploeg: hardlopen bij temperaturen waarbij joggen al ondoenlijk is. Fantastisch dat iedereen zich zo gegeven heeft in deze foutloze race.
Statistieken (Universiteitscompetitie buiten beschouwing gelaten):
GSV in 2005: plek 71 van de ca. 292
GSV in 2006: plek 49 van de ca. 307
GSV in 2007: plek 29 van de ca. 310
Zie ook http://www.batavierenrace.nl/uitslagen/ploeg.php Ploeg 138. Tip voor volgend jaar: neem een vlag mee onder het lopen. Dat helpt.
+0
JP.
En de quote van de dag kwam van Schalk: 'Dit is geen weer voor een blanke'.
Maar wat een briljant evenement zeg.
+0
Feschbach
De kilometerteller die onderin de hoek had moeten staan geeft hier pak hem beet 30 km/u aan.
Alle batavieren gefeliciteerd!
+0
huubkant
mooie prestatie
ik zie dat Pytric zn streeftijd 'onder de 35 min.' heeft gehaald:
"Pytric van \'t Hof 00:34:56 13.57 00:00:00 00:34:56 76 07:46:23 41 "
+0
pytric
Een weekendje Batavierenrace terwijl je eigenlijk in Pharma Bio zit: 45e
Een laatste Grolschje op de zaterdagavond: 1.50e
Roelof met vlag en al de sintelbaan op zien razen: onbetaalbaar
Running Robbie: steek die veer maar in je reet ik heb er de kracht niet voor.
+0
corrp
whoowie, bedankt allemaal voor het toffe weekend. Dit is echt een veel te leuk evenement. Te goed vermaakt! Ik ben nu al benieuwd wie er volgend jaar mee durven te lopen, aangezien we nog maar 28 plekken omhoog kunnen :P
Hier al wat
het ww is corien
+0
Henrique
wow vet goed gedaan allemaal!! 29e! :D
+0
siegard
Skippy schreef: whahaaaa.. kom er net achter dat ik mijn tent niet thuis heb. Had hem een ker uitgeleend mar blijkbaar nog neit terug...
Mmm, die ligt nog hier, van vorige batavierenloop.... Ik zal hem wel een keertje teruggeven.
Maar iedereen goed gedaan zeg, 29e! Echt heel goed
+0
pytric
Hadewig schreef: Goed zeg! Wie is Nono trouwens?
Nono was Rob. De etappe daarna is gelopen door, een inmiddels warmgelopen, Robbert.
Ik zit trouwens nog ff te googlen op die belachelijk snelle Keniaan op de laatste afstand maar die vent loopt de marathon van Utrecht ook gewoon in 2:19:nogwat, dan lijkt me dit een opwarmrondje.
+0
HT
oké, maar dat is ook gewoon oneerlijk. negers kunnen sowieso harder rennen. doe er wat aan, pytric!
teamgenoten: bedankt voor de sportiviteit en de steun! ik heb enorm genoten van dit toffe evenement. volgend jaar weer de 9,5 km en dan liefst onder de 40 min!
+0
mazzhijs
he batavieren, gefeliciteerd!
+0
Leanne
Weer enorm genoten van dit idioot toffe evenement. Ploegleider en lopers bedankt!! Corien, super zo snel al foto's!! Vooral die groepsfoto in de silent disco is heel tof!!
Ik ben nu al trots op jullie allemaal!
Zie ik het goed op de batavierensite en zijn ze 37e geworden?
Echt heel goed, ruime verbetering van vorig jaar, ik ben trots op jullie!!
29ste geworden! Echt super goed zeg! Gefeliciteerd!
Prachtige prestatie! En nu lekker feesten!
Gefeliciteerd inderdaad!
Serieus waar 29ste? Petje af!
Nou dan is dat feestje daar dik verdiend! Geniet ervan.
Topprestatie mensen!
Wat een geweldige prestatie zeg! Gefeliciteerd allemaal!
Een prima resultaat. Hulde voor alle mensen die midden in de nacht over straat denderden, na 2u slapen eruit moesten voor de ochtendploeg en voor de middagploeg: hardlopen bij temperaturen waarbij joggen al ondoenlijk is. Fantastisch dat iedereen zich zo gegeven heeft in deze foutloze race.
Statistieken (Universiteitscompetitie buiten beschouwing gelaten):
GSV in 2005: plek 71 van de ca. 292
GSV in 2006: plek 49 van de ca. 307
GSV in 2007: plek 29 van de ca. 310
Zie ook http://www.batavierenrace.nl/uitslagen/ploeg.php Ploeg 138. Tip voor volgend jaar: neem een vlag mee onder het lopen. Dat helpt.
En de quote van de dag kwam van Schalk: 'Dit is geen weer voor een blanke'.
Maar wat een briljant evenement zeg.
De kilometerteller die onderin de hoek had moeten staan geeft hier pak hem beet 30 km/u aan.
Alle batavieren gefeliciteerd!
mooie prestatie
ik zie dat Pytric zn streeftijd 'onder de 35 min.' heeft gehaald:
"Pytric van \'t Hof 00:34:56 13.57 00:00:00 00:34:56 76 07:46:23 41 "
Een weekendje Batavierenrace terwijl je eigenlijk in Pharma Bio zit: 45e
Een laatste Grolschje op de zaterdagavond: 1.50e
Roelof met vlag en al de sintelbaan op zien razen: onbetaalbaar
Running Robbie: steek die veer maar in je reet ik heb er de kracht niet voor.
whoowie, bedankt allemaal voor het toffe weekend. Dit is echt een veel te leuk evenement. Te goed vermaakt! Ik ben nu al benieuwd wie er volgend jaar mee durven te lopen, aangezien we nog maar 28 plekken omhoog kunnen :P
Hier al wat
het ww is corien
wow vet goed gedaan allemaal!! 29e! :D
Mmm, die ligt nog hier, van vorige batavierenloop.... Ik zal hem wel een keertje teruggeven.
Maar iedereen goed gedaan zeg, 29e! Echt heel goed
Nono was Rob. De etappe daarna is gelopen door, een inmiddels warmgelopen, Robbert.
Ik zit trouwens nog ff te googlen op die belachelijk snelle Keniaan op de laatste afstand maar die vent loopt de marathon van Utrecht ook gewoon in 2:19:nogwat, dan lijkt me dit een opwarmrondje.
oké, maar dat is ook gewoon oneerlijk. negers kunnen sowieso harder rennen. doe er wat aan, pytric!
teamgenoten: bedankt voor de sportiviteit en de steun! ik heb enorm genoten van dit toffe evenement. volgend jaar weer de 9,5 km en dan liefst onder de 40 min!
he batavieren, gefeliciteerd!
Weer enorm genoten van dit idioot toffe evenement. Ploegleider en lopers bedankt!! Corien, super zo snel al foto's!! Vooral die groepsfoto in de silent disco is heel tof!!