jups.. en aquarius en dergelijken gewoon de sportdranken.. de grootste inkopper is Isostar ;)
+0
Skippy
wie loopt er eigenlijk voor niek...? niek zelf of iemand anders?
+0
Robbert
Skippy schreef: jups.. en aquarius en dergelijken gewoon de sportdranken.. de grootste inkopper is Isostar ;)
aquarius heb ik ook net gedownload :lol:
Skippy schreef: wie loopt er eigenlijk voor niek...? niek zelf of iemand anders?
Niek loopt niet... en hij kon geen vervanger vinden :roll:
DUS ALS JE NOG IEMAND WEET DIE ZIN EN TIJD HEEFT OM VANAVOND NAAR ENSCHEDE TE GAAN EN MORGEN MEE TE DOEN. BEL EVEN
+0
Skippy
en nu??? ik ben niet in staat om tweemaal te lopen...
Niek!!! aflater! ;)
+0
Robbert
Skippy schreef: en nu??? ik ben niet in staat om tweemaal te lopen...
ik wel hoop ik. 8)
+0
Skippy
je bent niet goed snik...;) succes ermee... (zo ietsje netter? )
zie je in de bus wel ;)
+0
Hannah
Moet je ook alvast eten meenemen voor zaterdagmiddag in het busje enzo?
En Skippy, misschien kun je dat eerste woordje in je post hierboven ff wijzigen... als je toch bezig bent.
+0
corrp
Je gaat na de ochtendetappe weer naar enschede. Daar ben je denk ik rond 1 uur ofzo. Muesli repen ofzo, is altijd wel handig.
Ik vroeg me af of iemand nog graag in een runningsshirt wil lopen, als die er niet 1 heeft. Ik heb er van vorig jaar namelijk 2. Dus dan kan iemand er wel 1 gebruiken. Laat maar horen!
+0
Hannah
Als je plek hebt in je tas mag je em wel meenemen, dan kijk ik nog even wat ik lekkerder vind zitten. Ik loop normaal altijd in katoen. Maar misschien is het voor de middagploeg belangrijker ivm de hitte.
+0
corrp
ok, ik neem 'm iig wel mee. Dan moet je maar ff zien
+0
Skippy
whahaaaa.. kom er net achter dat ik mijn tent niet thuis heb. Had hem een ker uitgeleend mar blijkbaar nog neit terug...
met spoed een tent gezocht!!!
+0
Skippy
ik heb een kleinere tent geregelt... roelof kan er dus nit emer bij... ff kijken of we wat kunnen schuiven?
+0
Armani
Hee mensen, succes!!
+0
Koos L
Gaat erg goed, GSV staat 36e van de 300. Had ook niet anders verwacht met zo'n ploegleider :D
Maar kijk op www.batavierenrace.nl en dan bij actuele standen, is leuk.
+0
Hadewig
Goed zeg! Wie is Nono trouwens?
+0
Rolv
Wat een heerlijke tijden, en snelheden minimaal boven de 11km/h. Erg netjes hoor, tijd voor een Batavieren bedankt borrel, vgse?
+0
Kraker
Die gemiddelde snelheid van Nono lijkt verdacht veel op die van Robbert... Leuk dat je de uitslagen zo snel kan zien zeg. Mooie weetjes ook over de deelnemers trouwens.
+0
Rinze
Op dit moment, met nog 2 etappes te gaan staan we op de 30e plek. Supergoed als je bedenkt dat we vorig jaar 49e werden.
Wat zijn isotone dranken?
aa-drink enzo toch?
jups.. en aquarius en dergelijken gewoon de sportdranken.. de grootste inkopper is Isostar ;)
wie loopt er eigenlijk voor niek...? niek zelf of iemand anders?
aquarius heb ik ook net gedownload :lol:
Niek loopt niet... en hij kon geen vervanger vinden :roll: DUS ALS JE NOG IEMAND WEET DIE ZIN EN TIJD HEEFT OM VANAVOND NAAR ENSCHEDE TE GAAN EN MORGEN MEE TE DOEN. BEL EVENen nu??? ik ben niet in staat om tweemaal te lopen...
Niek!!! aflater! ;)
ik wel hoop ik. 8)
je bent niet goed snik...;) succes ermee... (zo ietsje netter? )
zie je in de bus wel ;)
Moet je ook alvast eten meenemen voor zaterdagmiddag in het busje enzo?
En Skippy, misschien kun je dat eerste woordje in je post hierboven ff wijzigen... als je toch bezig bent.
Je gaat na de ochtendetappe weer naar enschede. Daar ben je denk ik rond 1 uur ofzo. Muesli repen ofzo, is altijd wel handig.
Ik vroeg me af of iemand nog graag in een runningsshirt wil lopen, als die er niet 1 heeft. Ik heb er van vorig jaar namelijk 2. Dus dan kan iemand er wel 1 gebruiken. Laat maar horen!
Als je plek hebt in je tas mag je em wel meenemen, dan kijk ik nog even wat ik lekkerder vind zitten. Ik loop normaal altijd in katoen. Maar misschien is het voor de middagploeg belangrijker ivm de hitte.
ok, ik neem 'm iig wel mee. Dan moet je maar ff zien
whahaaaa.. kom er net achter dat ik mijn tent niet thuis heb. Had hem een ker uitgeleend mar blijkbaar nog neit terug...
met spoed een tent gezocht!!!
ik heb een kleinere tent geregelt... roelof kan er dus nit emer bij... ff kijken of we wat kunnen schuiven?
Hee mensen, succes!!
Gaat erg goed, GSV staat 36e van de 300. Had ook niet anders verwacht met zo'n ploegleider :D
Maar kijk op www.batavierenrace.nl en dan bij actuele standen, is leuk.
Goed zeg! Wie is Nono trouwens?
Wat een heerlijke tijden, en snelheden minimaal boven de 11km/h. Erg netjes hoor, tijd voor een Batavieren bedankt borrel, vgse?
Die gemiddelde snelheid van Nono lijkt verdacht veel op die van Robbert... Leuk dat je de uitslagen zo snel kan zien zeg. Mooie weetjes ook over de deelnemers trouwens.
Op dit moment, met nog 2 etappes te gaan staan we op de 30e plek. Supergoed als je bedenkt dat we vorig jaar 49e werden.
Als je het live wilt volgen kijk dan hier:
http://www.utv.utwente.nl/bata/live1.asxHet duurt niet lang en dan lopen Sjoerdtje en Roelof.