dat valt meestal wel mee...

maar we moeten inderdaad nu de boemeltrein naar enschede hebben, die stopt op station drienerlo... de andere verbinding niet...

Ik kom zoals het nu lijkt zaterdagochtend naar Enschede toe. Ik ben kwart voor 9 op de campus.

dan loop je toch de aansluiting mis voor de vertrekkende middagploeg???

Net maar even een rondje geskeelerd, ging best redelijk. Wel superwarm, deze week heb ik het hardlopen niet niet aangedurfd met de hitte. Dus ik ben benieuwd hoe dat morgen zal gaan... Ik heb mn kleppet en flessen water al gereed.

Ik stap vanavond in Zwolle op de trein. Hoe laat is die van 18:25 in Zwolle? Zijn er mensen die er eentje van een uur later nemen?

Skippy schreef: dan loop je toch de aansluiting mis voor de vertrekkende middagploeg???

8:45 uur is mogelijk, 9:00 uur vertrekt de bus

Jongsma en ik gaan morgen als twee ouwe wijven met een 9292OV overzichtje vanuit Amersfoort direct richting Barchem. Weet je hoe gezellig.
We rijden dus niet met de bus mee vanuit Enschede.

Voor Corien (en andere geinteresseerden die van plan zijn te verdwalen in Barchem)

Op pagina 71 staat een leuk kaartje, misschien handig misschien ook niet. Ik zeg het gewoon even.

als aanvulling daarop:
We spreken af op de plek waar Jan-Paul zal herstarten... dus wij parkeren de bus (best ver) en komen met de ochtendploeg naar de herstart, daar vlakbij (ook nog een eindje doorlopen) zullen Martine en Lotte aankomen (let op het oranje vlaggetje op de fiets) Dan zal Jan-Paul om 11:40 uur van start gaan met Harm-Tjeerd op de fiets en gaat de rest van de middagploeg met mij helemaal terug naar het busje. de ochtendploeg pakt de bus naar Enschede.

bijna vergeten, hebben jullie nog verzoeknummertjes voor tijdens het hardlopen die vanaf de fiets kunnen worden gespeeld? Roept u maar!

Iets waar je heel hard van gaat lopen...

Ik wil graag absolute stilte onder mijn afstand. Anders ga ik ademhalen op de maat en is het einde zoek. Maar het nummer 'Her u bent mijn leven de grond waarop ik sta' is ademhalingtechnisch precies goed.

Doe mij maar iets met een stevige beat, heerlijk (alleen onder het hardlopen dan)!

Liberte (schrijf je dat zo?) kan je prima op lopen trouwens!!!

Urker mannenkoor alstublieft.

"Waarheen leidt de weg..." ;)

verder kan ongeveer heel de jaren 90 er wel in... paul elstak, capella, back 2 bass, critical mass, dune and so on and so on...

ik heb ook Urker Mannenkoor met Wilt heden nu treden...

vorig jaar had ik de radio op radio 3fm afgestemd: i gto the key.... i got the secret op de radio... en ten tijde van mijn etappe was het 8 uur journaal ook nog gepasseerd... zo blijf je ook nog op de hoogte ;)

Tiesto graag, maar dat is logisch.

Hoge temperaturen tijdens Batavierenrace: TIPS (www.batavierenrace.nl)
26 april 2007

Enkele tips in verband met het verwachte warme weer tijdens de Batavierenrace:

Pet: Draag een pet tegen de warmte.

Kleding: Kleding moet een goede vochtregulatie hebben. Een echt loopshirt is daarom beter dan een katoenen shirt. Verder is het natuurlijk leuk om met een mooi kostuum voor de orginaliteitsprijs te gaan op de laatste etappes, laat dit echter niet ten koste gaan van je eigen veiligheid! Zorg voor een luchtige outfit.

Voeding en vocht: Het is verstandig het laatste anderhalf uur voor de wedstrijd niet meer eten. Als je eet, eet dan alleen voeding waarvan je weet dat je maag het kan verdragen tijdens het hardlopen. Zorg dat je in de aanloop naar de wedstrijd goed gedronken hebt. En blijf goed drinken. Ieder kwartier een paar flinke slokken, dus neem water mee of laat je begeleidende fietser water meenemen. Op de laatste etappes van Enschede naar de Universiteit zullen waterposten komen te staan, aangezien hier geen begeleidende fietsers meemogen in verband met de drukte op het parcours. Vergeet vooral ook niet om de verbruikte calorieën aan te vullen na het lopen en wederom te blijven drinken, isotone dranken zijn hiervoor erg geschikt (ook vooraf en onder het lopen)!

Het wordt alle teams aanbevolen extra aandacht te besteden aan de inkoop van voldoende (sport)drank en geschikt voedsel voor de gehele race!

we moeten trouwens vanavond op campimg 1 staan omdat dit de enige camping is die open is vandaag.... deze is naast de sintelbaan en niet aan de kant waar we vorig jaar stonden...