Ik heb gister en vandaag mijn afstand gelopen en dat ging wel prima. Meer last van spierpijn dan van m'n knie.;)

Voor de kilometerteller ging het me meer om de snelheid, maar als je kan inschatten in hoeveel seconden je een kilometer loopt is dat ook wel prima.

Nog even een websitetip: www.runnersweb.nl (vooral de calculators zijn leuk)

Corien, mag ik bij jou in de tent?

Ja dat mag natuurlijk. En ik heb wsl niet nog een plek want ik neem een tentje mee die 2 persoons is. Als het nu niet uitkomt wil ik nog wel kijken of ik nog een 3 persoons ding kan fixen.

Vanavond ben ik er bij! Helemaal met dit mooie weer

Verder lijkt t mij idd ook best handig zo'n fietskilometerteller voor je snelheid. Als je weet in hoeveel tijd je het kan of wil lopen kun je dus beetje bijhouden of je op schema zit.

Het is vandaag wel heel mooi weer om te lopen, maar weet nog niet of ik bij de Aclo Vitalisloop aanwezig kan zijn.

@Sjoerdtje: Zal ik net als vorig jaar een tent met jou delen?

Hee Robbert is er nog een spot vrij in die tent? Ik heb wel een zuurstoftank bij me dus beter is die tent een beetje ruim.

Leanne schreef: Het is vandaag wel heel mooi weer om te lopen, maar weet nog niet of ik bij de Aclo Vitalisloop aanwezig kan zijn. @Sjoerdtje: Zal ik net als vorig jaar een tent met jou delen?

Gezellig, prima. :)
Hopelijk tot vanmiddag!

@ Corien: Relaxt!

Ik ben vanmiddag helaas niet bij de ACLO-loop... Moet heel hard studeren en heb VGSE vergadering om 18.00 uur

pytric schreef: Hee Robbert is er nog een spot vrij in die tent? Ik heb wel een zuurstoftank bij me dus beter is die tent een beetje ruim.

Ja die tent is ruim genoeg, ga dit weekend nog even precies bekijken, misschien kan er wel een 4e persoon bij, hoewel met die zuurstoftank erbij is het misschien wel best zo...

Ik loop ook niet mee vandaag. Niet goed om 2 dagen achter elkaar 5,9 km te lopen terwijl je daarvoor nog niets gedaan hebt... toch eens een mooi schema uit de kast trekken.

Heerlijk gelopen vanmiddag, al was ik nog niet echt tevreden met het resultaat. Maar met dit weer is het echt ultiem genieten. Lekker veel GSV'ers deden er ook mee zeg. En oja, leuk met Catharina in 1 tent! Goed ingedeeld hoor Robbert! Ik neem komend weekend dus twee tenten mee van mn ouders. Ik weet niet of je daar ook al bewoners voor had bedacht. Het is een beetje een krappe 2persoontent geloof ik, maar opzich wel prima.

Hmm zojuist ff lekker gelopen tussen Haren en Groningen niet al teveel maar wel lekker op tempo, morgenochtend nog maar een keer... Het luie zweet eruit ;)

Gezellig Hannah, alleen vrees ik dat we er nauwelijks tegelijk in liggen. Was inderdaad gezellig, die Vitalisloop, en er zijn mooie tijden gelopen volgens mij. Ikzelf heb een of andere stompzinnige grote teen die dwarsligt en heb kreupel het rondje gehuppeld, hoop dat dat tegen de tijd van de B-race over is...

De uitslag van de ACLOloop:

Hannah je had trouwens zelf aangegeven dat je wel met Catharina in de tent zou slapen. Bij die tenten indeling gaat het er verder met name om dat er een plaatsje is in de nacht van zaterdag op zondag. De nacht van vrijdag op zaterdag zal het allemaal een beetje anders zijn omdat sowieso de nachtploeg pas naar bed gaat als de ochtend en middagploeg er net uit zijn.

hé roelof, wat was jouw nickname gister??

het was wel lekker weer gister! niet helemaal lekker gelopen, 2 keer 3 km is ook 6 maar was niet de bedoeling. Leuk dat er zoveel gsv-ers waren!

We hebben startnummer 138 en zullen daarom in de 3e startgroep starten. Dat betekent dat we 20 min. of 40 min. na de eerste loper van start zullen gaan.

Helaas dus een beetje midden in het veld, maar goed. Alle 30 teams uit Groningen e.o. zitten in deze startgroep, dus je kunt wel tegen directe concurenten als NSG lopen.

corrp schreef: hé roelof, wat was jouw nickname gister??

Euh.. dat laat zich raden. Plaatstvervangend Rector zullen we maar zeggen? Ik eindigde iig een seconde of vijf voor Mbeki..

Ik weet trouwens nog niet of ik in de nacht van zaterdag op zondag ook blijf tukken in Tukkerland.

138 is mijn geluksgetal dus dat moet helemaal goedkomen

- Martine H -

Ik heb nog wel een tent! Die zal ik even meenemen, dan kan ik daar mooi in slapen. Gea zal daar ook in vertoeven, en bij dezen is de tent dan ook wel weer vol.

Zijn er nog geïnteresseerden die willen meelopen?

N.B. Steendam

Gezocht: meelopers.