Moeten we binnenkort over een etappe-indeling vergaderen? Een keer voor soos aan?

@Skippy, je staat genoteerd.
@Joanne, de mail is net verstuurd. Nog ff wachten dus.
@Sjoerdtje, ik heb het er nog niet met Robbert over gehad hoe we gaan indelen en of daar een meeting op soos voor nodig is. Wat je nu al wel kunt doen is doorgeven wat je voorkeuren zijn, als je die hebt.
De voorkeuren die ik tot nu toe via het topic heb gehoord heb ik iig opgeschreven.

Het is al weer een tijdje stil op dit topic, maar we zoeken nog zeker 3 mannelijke hardlopers!

Verder, zitten er aan de inschrijving ook wat kosten verbonden en de eerste betaling is 27 december. Daarom zal ik aanstaande donderdag op soos een handtekeningenlijst rond laten gaan voor een eerste aanbetaling van 20 euro per persoon. We denken dat de definitieve kosten tussen de 30 en 40 euro komen te liggen. Dat hangt af van kleding, busbonnen en slaapplaatsen.

Dus wanneer ik je handtekening heb laat ik onze fiscus rond de kerst 20 euro van je rekening halen. De tweede en definitieve betaling zal dan rond februari-maart zijn.

Mannen
1 Rinze Broekema
2 Arend Horst
3 Robbert Kramer
4
5 Rob Bugel
6 Niek Steendam
7 Rolf de Boer
8 Roelof Oosterhuis
9 Jurjen van Dijk
10 Harald Ligtenberg
11 Wouter Neef
12 Pytric van 't Hof
13 Martin Pool
14 Sipko-Jan van der Vinne
15
16
17
niet zeker
18 Wouter Lieffijn

Vrouwen
1 Corien Plaggenmarsch
2 Renske Buit
3 Gea Hovenga
4 Leanne Poortman
5 Joanne vd Kamp
6 Catharina Schilder
7 Sjoerdtje de Haan
8 Martine Huisman
reserve
9 Lotte de Jonge
10 Laura Niazy

De etappe/indeling is ook bekend, dus daar kunnen we binnenkort ook even over nadenken. (geef je voorkeur op)

Ik weet nog niet zeker of ik kan meelopen. Zit een beetje met mn knie. Geen idee of dat gaat lukken.

Heb ikme hier serieus voor opgegeven? Fhaak kan ik nog afhaken?

dr is een kans dat ik ook moet afhaken, weet alleen niet wanneer ik dat kan zeggen. heb namelijk ook een knieprobleem sinds zomer dit jaar. sinds toen heb ik niet meer hardgelopen omdat ik niet verder dan 500m kwam.. hoop dat het over is. maar voel er nog weinig voor dit te gaan testen..

Het is pas 28 april 2007 jongens. Er zijn niet eens trainingsschema's die over zo'n lange periode gaan. Dus om je op te geven hoef je nu nog niet eens te kunnen lopen, kruipen is goed, lopen kun je leren.

khuuuut toch getekend he... Nu moet ik ook (van mezelf dan... :wink:)

We komen nog maar een loper tekort! Hans en Wouter doen ook weer mee. Dus als je nog mee wilt doen, zorg dat je 28 april even reserveert voor het evenement van 2007! Overigens geldt voor de mensen die zich al hebben opgegeven dat ze zelf ook actief op zoek moeten naar een vervanger mocht hij of zij op het laatste moment toch niet kan meedoen.

25 januari om 21:00 uur op soos een teambespreking, verdeling etappes en andere afspraken!

hoi robbert en wim

kan ik ook eerst op de reserve lijst worden gezet? ik moet namelijk verhuizen dat weekend kom ik net achter, eigenlijk kan ik dus niet. MAar heel misschien is er wat te regelen, dat kan ik nu nog niet zeggen, pas midden april ofzo, dus ik blijf trainen, maar dan voor invaller, kan dat?

Ik wil ook wel meedoen. Lijkt me weleens tof om mee te maken. En ik heb iets om voor te trainen...

Dat is mooi! Dan zijn we compleet! Ik zie je bericht pas nu Julian. Ik heb gister tegen Fernand gezegd dat we nog een plekkie hadden... maar hij staat nu dan eerste reserve, grote kans dat hij ook nog meedoet dus.
Joanne ik heb je reserve gezet, dat is prima. Lotte doet nu mee en Laura is eerste reserve en dan Joanne. Mooi het team is compleet!

Relaxt, kan ik nu echt met doel gaan trainen :P

Waneer was die vergadering ook alweer gepland?

25 januari vanaf 21.00 uur.

Voeg mij ook maar toe. Lijkt me hartstikke relaxt om mee te doen, dus bij deze.

nemo schreef: Voeg mij ook maar toe. Lijkt me hartstikke relaxt om mee te doen, dus bij deze.

Tof dat je mee wilt doen maar als ik Robbert op de vorige pagina goed begreep zijn er nu voldoende lopers. Je komt natuurlijk wel op de reservelijst te staan.

Ja en wel op de derde plaats bij de mannen, achter Fernand en Matthijs Schalk. Maar wel tof dat je mee wilt doen, in de afgelopen twee keer is wel gebleken dat er altijd mensen zijn die op het laatste moment toch niet kunnen.

Overigens ben ik sinds deze week weer een beetje aan het trainen. En heb ik vanochtend, om mezelf te testen, een wedstrijdje gelopen in Assen. Heel leuk. Deze wedstrijd (recreatieloop) wordt nog vaker gelopen de komende maanden dus ik zal het de volgende keer even aankondigen.
De volgende keer is 10 februari en je kunt kiezen uit de afstanden, 3,6,9,12 en 15 km. Voor elk wat wils, zoals ik de speaker ongeveer 20 keer heb horen roepen.

Wat heb jij gelopen? En was het nog een beetje om over naar huis te schrijven?

nou na twee keer lopen deze week, sinds twee maanden, durfde ik niet verder dan 9 km. En de tijd zal ik alleen naar huis schrijven, voor de rest zul je me er niet over horen...

Robben schreef: 25 januari om 21:00 uur op soos een teambespreking, verdeling etappes en andere afspraken!

Niet vergeten!

Sooscie is aanwezig, om moed in te drinken ofzo.