Ik wil graag ook op die lijst.

Mbeki schreef: @Gea, je staat nu als eerste reserve genoteerd. Als er dus een vrouw afvalt ben jij de eerste die het hoort.

ok mooi zo!

Sta ik al op de lijst?

Ik zit nu op de universiteit dus heb de voorlopige lijst niet bij de hand. Maar wat ik iig wel weet is dat Gea nu kan meelopen want Henrieke stond al op de lijst. Verder staat Rolf ook op lijst. Een update geef ik wel als ik thuis ben.

Ik wil ook wel meedoen. Maar ik loop alleen op mijn minieme conditie. Doe ook maar reserve dan.

Ik wil ook!!! Kan dat nog?

Mbeki schreef: Maar wat ik iig wel weet is dat Gea nu kan meelopen want Henrieke stond al op de lijst.

Hey Gea, supergezellig! Tof dat je meedoet.

Aankomende maandag is er weer ACLO-loop om 17:30. Wie doet er mee?

pytric schreef: Ik wil ook wel meedoen. Maar ik loop alleen op mijn minieme conditie. Doe ook maar reserve dan.

Jaaah, ik hoor dat jij gewoon de komende tijd hard gaat trainen jonge. :D Niks minieme conditie, ja hebt nog 5 maanden ofzo.. :P

Sjoerdtje schreef: [...] Aankomende maandag is er weer ACLO-loop om 17:30. Wie doet er mee?

Goed dat je het zegt, Sjoerdtje! Heb al een paar weekjes niet meer gelopen dus misschien dat ik wel mee doe...

Mbeki schreef: Ik zit nu op de universiteit dus heb de voorlopige lijst niet bij de hand. Maar wat ik iig wel weet is dat Gea nu kan meelopen want Henrieke stond al op de lijst. Verder staat Rolf ook op lijst. Een update geef ik wel als ik thuis ben.

En ik dus ook ga ik van uit.

Mbeki op 2/11/2006 om 13.06 schreef: Ik zit nu op de universiteit dus heb de voorlopige lijst niet bij de hand. Maar wat ik iig wel weet is dat Gea nu kan meelopen want Henrieke stond al op de lijst. Verder staat Rolf ook op lijst. Een update geef ik wel als ik thuis ben.

Wat zit die jongen lang op de universiteit!
Zal hij misschien daar een tentje op het dak hebben gezet??

renskebuit schreef:
Mbeki op 2/11/2006 om 13.06 schreef: Ik zit nu op de universiteit dus heb de voorlopige lijst niet bij de hand. Maar wat ik iig wel weet is dat Gea nu kan meelopen want Henrieke stond al op de lijst. Verder staat Rolf ook op lijst. Een update geef ik wel als ik thuis ben.

Wat zit die jongen lang op de universiteit!
Zal hij misschien daar een tentje op het dak hebben gezet??

Drukdrukdruk :wink:

Ik zal ff een update geven van de lijst zoals ik die heb. Het zijn eigenlijk alleen maar mensen die zich via het forum hebben opgegeven. Zoals je kunt zien hebben we nog mannen nodig en voor mannen en vrouwen hebben we nog reserves nodig.
@Lotte, je bent nu dus eerste reserve. Voorlopig kan ik er nu niet meer van maken.

Vrouwen

1. Corien Plaggenmarsch
  2. Renske Buit
  3. Gea Hovenga
  4. Leanne Poortman
  5. Joanne vd Kamp
  6. Catharina Schilder
  7. Sjoerdtje de Haan
  8. Martine Huisman

Reserve vrouwen

1. Lotte de Jonge

Mannen

1. Rinze Broekema
  2. Arend Horst
  3. Robbert Kramer
  4. Rob Bugel
  5. Niek Steendam
  6. Rolf de Boer
  7. Roelof Oosterhuis
  8. Jurjen van Dijk
  9. Harald Ligtenberg
  10. Wouter Neef

Reserve mannen

1. Pytric van 't Hof

Noodgeval/twijfelgeval
René Jongsma
Wouter Lieffijn

Wel lullig dat Pytric nu al op de reservelijst is gezet.;)

Ik kan het wel begrijpen :wink:

Lech Walesa

Ik wil misschien wel meedoen, maar het ligt er geheel aan wanneer het is ivm practica...

Wat bedoel je met practica? Ik neem aan dat je op zaterdag geen practica hebt? Ff voor de duidelijkheid, de eerste lopers beginnen om 0.00 in de nacht van vrijdag op zaterdag. De laatste loper begint om ongeveer zaterdag 17.00 uur aan zijn etappe.

Mbeki schreef: Noodgeval/twijfelgeval René Jongsma

Helaas dit kan niet meer doorgaan om jou bekende redenen :wink: . Heb ik trouwens aangegeven in deze catagorie thuis te horen? Het klopt iig wel.

Je wilt toch niet zeggen dat de reden er ook voor zorgt dat je dingen gaat vergeten :wink: Kijk maar een aantal bladzijden terug daar heb ik het vandaan.

WTF.. ik kan natuurlijk niet ontbreken, heb de knoop doorgehakt en ben er toch weer bij!!! Maakt mij geen flikker uit wanneer ik loop, zolang de afstand maar neit meer dan 8 km wordt (ongeveer).

Enne... het is een echte aanrader!!! Ook voor de eerstejaars echt ee aanrader. Wie helpt ons nar de 51e of betere plek?!?!!

HE WIM
is het nog gelukt met de ZOA? ik ben benieuwd, khoor het wel.