Leuke foto's trouwens, ik hoop alleen dat ik er nu niet meer zo raar uitzie... Jammergenoeg moest ik gister meteen al weer mn normale ritme oppakken, maar voel me redelijk fit.
+0
Henrique
cool er komen ook nog steeds meer foto's bij :)
+0
W
rolv schreef: En dat technofeest sloopt je inderdaad meer dan het lopen zelf.
maar t was wel heeel tof. goed werk van je op dat podium jonge. :D en volgende keer zal k wat meer lef tonen..
+0
Rolv
W schreef: maar t was wel heeel tof. goed werk van je op dat podium jonge. :D en volgende keer zal k wat meer lef tonen..
Denk dat dat voor ons beide geldt :D
+0
Arend
sjoerdtje ik heb je matje...
+0
corrp
sjoerdtje ik heb het hoesje van het matje
+0
vanDijk
Sjoerdtje ik heb koortje van het hoesje van het matje
+0
Rinze
En op de een of andere manier heb ik het afknijpertje wat het koortje van het hoesje van het matje moet afknijpen hier liggen.
+0
Leanne
Tof hoor, die foto's!!
Ben nog steeds helemaal in de 'hardloop-mood'. Waar stond dat ook alweer over de Vitalisloop komende maandag? Als het een beetje meezit, doe ik mee! Wie nog meer?
@Corien: Die rode sjaal wil denk ik wel weer met mij herenigd worden... :wink:
+0
Hans
trouwens Sjoerdtje, ik kom net die plastic uiteinden van het koortje van het hoesje van je matje tegen...
+0
Henrique
ik vind hier net ut veertje :P
maar dat van die vitallisloop staat gewoon op de
het is iedere 1e maandag van de maand...
+0
corrp
sjoerdtje mis je nu nog iets??
+0
Renske
Misschien het overzicht?
+0
Skippy
Tja.... een printje van de uitslag.. die had ik ook nog wel graag willen hebben... heeft iemand er een voor me? :)
+0
Henk-Jan
Ik heb er nog een stuk of 10... ik kan ze wel mee naar soos nemen... groeten Robbert
+0
ro
Nog meer hardlopen? 25 mei 's avonds (hemelvaartsdag), 7/14/21 km.
Een hoogtepunt van afgelopen gsv jaar was ook absoluut de batavierenrace met een gsv-topteam!!
nog even een impressie
het was hardstikke gaaf, iedereen hardstikke moe maar echt superprestaties!! 49e
Dit staat er natuurlijk om te verbeteren, ongetwijfeld is er weer een gsv-team vol te krijgen dit jaar!
Vanaf aankomende zondag de 15e gaan de inschrijvingen weer open voor de 35e batavierenrace.
Zou tof zijn als er dit jaar weer iemand het hardstikke leuk vind om het een beetje te organiseren voor de gsv, echt een aanrader!! Moet wel het een en ander regelen maar dan heb je ook wat, hè sipko? :)
Maar voor degene die het leuk vind, ik heb nog wel wat papieren van afgelopen jaar en wellicht wat tips ofzo. Bel maar, maar echt: niet teveel twijfelen gewoon doen, hárdstikke leuk
zo dat was m'n promo-praatje
hierbij meld ik me ook aan als loper :)
+0
Rinze
Ik wil ook graag meelopen!
+0
RJ
Nogmaals respect voor de organisatie en de lopers van vorig jaar. Ik hoop dat er dit jaar weer een team van de GSV meedoet, het is te gaaf om te laten lopen.
Zelf zal ik helaas verstek moeten laten gaan, alleen in geval van nood kan er een beroep op mij gedaan worden.
Haha, grappig hoor! ;)
Leuke foto's trouwens, ik hoop alleen dat ik er nu niet meer zo raar uitzie... Jammergenoeg moest ik gister meteen al weer mn normale ritme oppakken, maar voel me redelijk fit.
cool er komen ook nog steeds meer foto's bij :)
maar t was wel heeel tof. goed werk van je op dat podium jonge. :D en volgende keer zal k wat meer lef tonen..
Denk dat dat voor ons beide geldt :D
sjoerdtje ik heb je matje...
sjoerdtje ik heb het hoesje van het matje
Sjoerdtje ik heb koortje van het hoesje van het matje
En op de een of andere manier heb ik het afknijpertje wat het koortje van het hoesje van het matje moet afknijpen hier liggen.
Tof hoor, die foto's!!
Ben nog steeds helemaal in de 'hardloop-mood'. Waar stond dat ook alweer over de Vitalisloop komende maandag? Als het een beetje meezit, doe ik mee! Wie nog meer?
@Corien: Die rode sjaal wil denk ik wel weer met mij herenigd worden... :wink:
trouwens Sjoerdtje, ik kom net die plastic uiteinden van het koortje van het hoesje van je matje tegen...
ik vind hier net ut veertje :P
maar dat van die vitallisloop staat gewoon op de
het is iedere 1e maandag van de maand...
sjoerdtje mis je nu nog iets??
Misschien het overzicht?
Tja.... een printje van de uitslag.. die had ik ook nog wel graag willen hebben... heeft iemand er een voor me? :)
Ik heb er nog een stuk of 10... ik kan ze wel mee naar soos nemen... groeten Robbert
Nog meer hardlopen? 25 mei 's avonds (hemelvaartsdag), 7/14/21 km.
http://www.nachtvangroningen.nl/Ik ga eens een langere afstand proberen denk ik.
oei das wel cool! hans, joric, 21 kms proberen?
heee hardlopende gsv-ers
Een hoogtepunt van afgelopen gsv jaar was ook absoluut de batavierenrace met een gsv-topteam!!
nog even een impressie
het was hardstikke gaaf, iedereen hardstikke moe maar echt superprestaties!! 49e
Dit staat er natuurlijk om te verbeteren, ongetwijfeld is er weer een gsv-team vol te krijgen dit jaar!
Vanaf aankomende zondag de 15e gaan de inschrijvingen weer open voor de 35e batavierenrace.
Zou tof zijn als er dit jaar weer iemand het hardstikke leuk vind om het een beetje te organiseren voor de gsv, echt een aanrader!! Moet wel het een en ander regelen maar dan heb je ook wat, hè sipko? :)
Maar voor degene die het leuk vind, ik heb nog wel wat papieren van afgelopen jaar en wellicht wat tips ofzo. Bel maar, maar echt: niet teveel twijfelen gewoon doen, hárdstikke leuk
zo dat was m'n promo-praatje
hierbij meld ik me ook aan als loper :)
Ik wil ook graag meelopen!
Nogmaals respect voor de organisatie en de lopers van vorig jaar. Ik hoop dat er dit jaar weer een team van de GSV meedoet, het is te gaaf om te laten lopen.
Zelf zal ik helaas verstek moeten laten gaan, alleen in geval van nood kan er een beroep op mij gedaan worden.