zijn een aantal mensen die moeten werken

Hebben we een deal om 19.17??

ja prima... hoe laat gaan we dan met de bus vanuit vinkhuizen?

iedereen gewoon met de 1917 trein vind ik..

ik ga ook gewoon met de trein van 1917.. even over het slapen in die sporthal, moeten we daarvoor nog spulen mee nemen? weet iemand dat nog van vorig jaar?

Je moet een matje meenemen en slaapzak. Verder moet je altijd je armbandje bij je dragen anders kom je er niet in. Verder je toiletspul enzo, maar dat is het dan.

k.. een matje.. ach ik zoek wel even in huis ergens naar.

een matje is voor mietjes, heb ik vorig jaar ook zonder gedaan, heerlijk zoon gymlokaal vloer...

Oke 19.17 dus.. deal!!
Dat is denk ik de bus van 52 vanuit vinkhuizen.

ff gecheckt, ja! De bus van 52

als de gsv trui er nou ook al vanavond zou zijn dan zou een matje en slaapzak vrij overbodig zijn.

wel prettig dat ze oordopjes verkopen in de sportzaal

renskebuit schreef: Oke 19.17 dus.. deal!! Dat is denk ik de bus van 52 vanuit vinkhuizen. ff gecheckt, ja! De bus van 52

niet die van 40? dan hebben we iig goeie plekken in de trein... met al die tassen/matjes/tenten...

oke, is ook goed!

ok dus iedereen!: bus van 18.40 vanuit vinkhuizen en trein van 19.17

Poeh, heb nu net een matje en slaapzak in mn tas. Hij zit helaas vol. Hm, hoe ga ik dit oplossen? Iemand een idee?

Prince schreef: leanne, margreet, sjoerdtje (nanne volgens mij ook) en ik zijn iig van plan 22.17 te gaan

Check! Ik ben er klaar voor! Kan niet wachten.. (en een beetje werken word je hard van). En slapen in de trein is altijd goed.. :D

niet vergeten over te stappen in zwolle he :lol:

renskebuit schreef: Poeh, heb nu net een matje en slaapzak in mn tas. Hij zit helaas vol. Hm, hoe ga ik dit oplossen? Iemand een idee?

hele weekend in je loopkleertjes bivakkeren?

He mensen, wij vertrekken zo uit Grunnen schoon met bijna de hele nachtploeg. Ik wens iedereen succes met de reis die ze voor de boeg hebben en ik zie jullie bij de herstartpunten en in de bus uiteraard!

Shirtjes zitten in de bus en er wacht nog een kleine verrassing in de bus :)

nou rens ik heb dus een weekendtas met daarin mn slaapzak en mn kleren en dergelijke, dan nog een rugtas met voedsel enzo en nog een matje en nog een tent... :S dus dat wordt lekker...

Hey leute, verskrikkelijk veel succes en plezier gewenst!

Ik heb er zin in!!

Hoe gaat het?