Henrique schreef: zeg we moeten eig ff regelen dat er (een heel stel) gsv-ers naar de finish komen (en evt dat feest) kunnen we geen motie indienen met de hv?? :D
of (afgevaardigden van) de senaat
:oops: mezelf quoten :oops:
@ christianne: k kom wel bij jou in de tent :) gezellig!
+0
Harry
Mochten er genoeg liefhebbers zijn. Ik bied mn plek ook aan.
+0
corrp
heel aardig harry maar gelukkig voor jou zijn er niet genoeg liefhebbers.
Je moet echt meedoen hoor!! anders wordt ik hélemaal gek
+0
Ellen
ik heb niet het alle post hiervoor gelezen, maar ik begrijp dat er lopers tekort zijn:
vraag Bennard Doornbos, goeie loper, al weet ik niet of hij kan en wil (hij had eerst wel aangegeven mee te willen doen..!)
+0
siegard
Skippy schreef: Gaan de mensen van de nachtploeg mee met het busje? Meld dat dan even.
...
- Siegaard
...
geef ff aan of je mee wil rijden.
siegard rijdt mee ;)
+0
Hans
uhm ik rijdt ook wel mee.....
+0
vanDijk
Ik rij niet mee, ik moet 's middags nog het een en ander voor de goede zaak doen in groningen, dus ik pak later de trein...
+0
Henrique
he corien! wil jij nog als eerste starten in de nachtploeg? ik heb nml geruild met margreet, maar als jij nog wil dan mag jij ook wel als 1e starten! (hoe zit dat met slapen enzo? is de ochtendploeg dan er ook al? anders heb ik geen tent :) )
als ik in de nachtploeg blijf, rijdt ik ook wel mee met t busje...
+0
Sjoerdtje
Net op de radio hoorde ik iets van 20 graden aankomend weekend!!! Dat kamperen wordt één groot feest! :) Ik denk vrijdagavond met de trein te gaan, zijn er meer mensen die dat gaan doen? Jurjen? Ik ga die avond mn tentje dus ook opzetten in Enschede en heb sowieso voor de vrijdagnacht nog een plekje vrij in mn tent.
Christianne, blijven tot zondag is écht een aanrader!
+0
Henrique
kheb er wel zin in hoor!! vooral als ut errug mooi weer wordt!! :D
hoe laat moesten we ook alweer van de camping af? (was heel vroeg herinner ik me of heb ik dat verkeerd? maar blijf wel tot zondag :) )
+0
corrp
voor de caminggasten valt het volgens mij wel mee, 12 uur ofzo
Dat zou echt relaxt zijn als 't nog een beetje mooi weer is!!
En met dat starten in de nachtploeg, ligt een beetje aan de uiteindelijke teamsamenstelling vooral bij de dames...
+0
*Christianne*
Henrieke: volgens mij slaap je van tevoren niet meer, dus je kunt nog steeds wel bij mij in de tent hoor. Als jij terug komt zijn wij toch weg, dus dan heb je sowieso een hele tent voor jezelf.
Sjoerdtje: ik had al wel besloten om tot zondag te blijven, alleen had ik geen idee wat gebruikelijk was.
+0
Henrique
christianne: harstikke mooi! :) tkomt helemaal goed! ;) :D
nu nog lopers....
+0
joanne
he sjoerdje
is je tent zaterdagochtend ook vrij? dat ik dan effe kan slapen daar?
ik zit in de nachtploeg, en ik moet eigenlijk nog een slaapplek
ik hoor het wel
groetjes
joanne
+0
Arend
volgens mij heb ik nog een slaapplekje nodig van vrijdag op zaterdag...
check..
ja dat heb ik. iemand nog een plekje over?
+0
*Christianne*
ik hoor nu net dat ik in de nachtploeg zit. Wanneer en waar is het vertrek vanuit groningen? En kan ik nog met een busje meerijden ofzo?
En voelt iemand zich geroepen om mijn tent mee te nemen en op te zetten? Niet allemaal tegelijk...
+0
corrp
volgens mij is er nu een hele tent over arend, moet je 'm wel ff zelf opzetten :-)
vanmiddag komt er nog even een mailtje met de uiteindelijke etappeindeling, telefoonnrs enz.
oh nee die is er nu al
nou tot vanmiddag/nacht/morgenochtend leute!!
+0
HaJee
He lopers, veel succes. Hopelijk kan de topprestatie van vorig jaar verbeterd worden!
+0
Machteld
Heel veel succes allemaal! Nu maar hopen dat het net zo genieten is als vorig jaar! :lol:
dat bedoel ik :)
Mochten er genoeg liefhebbers zijn. Ik bied mn plek ook aan.
heel aardig harry maar gelukkig voor jou zijn er niet genoeg liefhebbers.
Je moet echt meedoen hoor!! anders wordt ik hélemaal gek
ik heb niet het alle post hiervoor gelezen, maar ik begrijp dat er lopers tekort zijn:
vraag Bennard Doornbos, goeie loper, al weet ik niet of hij kan en wil (hij had eerst wel aangegeven mee te willen doen..!)
siegard rijdt mee ;)
uhm ik rijdt ook wel mee.....
Ik rij niet mee, ik moet 's middags nog het een en ander voor de goede zaak doen in groningen, dus ik pak later de trein...
he corien! wil jij nog als eerste starten in de nachtploeg? ik heb nml geruild met margreet, maar als jij nog wil dan mag jij ook wel als 1e starten! (hoe zit dat met slapen enzo? is de ochtendploeg dan er ook al? anders heb ik geen tent :) )
als ik in de nachtploeg blijf, rijdt ik ook wel mee met t busje...
Net op de radio hoorde ik iets van 20 graden aankomend weekend!!! Dat kamperen wordt één groot feest! :) Ik denk vrijdagavond met de trein te gaan, zijn er meer mensen die dat gaan doen? Jurjen? Ik ga die avond mn tentje dus ook opzetten in Enschede en heb sowieso voor de vrijdagnacht nog een plekje vrij in mn tent.
Christianne, blijven tot zondag is écht een aanrader!
kheb er wel zin in hoor!! vooral als ut errug mooi weer wordt!! :D
hoe laat moesten we ook alweer van de camping af? (was heel vroeg herinner ik me of heb ik dat verkeerd? maar blijf wel tot zondag :) )
voor de caminggasten valt het volgens mij wel mee, 12 uur ofzo
Dat zou echt relaxt zijn als 't nog een beetje mooi weer is!!
En met dat starten in de nachtploeg, ligt een beetje aan de uiteindelijke teamsamenstelling vooral bij de dames...
Henrieke: volgens mij slaap je van tevoren niet meer, dus je kunt nog steeds wel bij mij in de tent hoor. Als jij terug komt zijn wij toch weg, dus dan heb je sowieso een hele tent voor jezelf.
Sjoerdtje: ik had al wel besloten om tot zondag te blijven, alleen had ik geen idee wat gebruikelijk was.
christianne: harstikke mooi! :) tkomt helemaal goed! ;) :D
nu nog lopers....
he sjoerdje
is je tent zaterdagochtend ook vrij? dat ik dan effe kan slapen daar?
ik zit in de nachtploeg, en ik moet eigenlijk nog een slaapplek
ik hoor het wel
groetjes
joanne
volgens mij heb ik nog een slaapplekje nodig van vrijdag op zaterdag...
check..
ja dat heb ik. iemand nog een plekje over?
ik hoor nu net dat ik in de nachtploeg zit. Wanneer en waar is het vertrek vanuit groningen? En kan ik nog met een busje meerijden ofzo?
En voelt iemand zich geroepen om mijn tent mee te nemen en op te zetten? Niet allemaal tegelijk...
volgens mij is er nu een hele tent over arend, moet je 'm wel ff zelf opzetten :-)
vanmiddag komt er nog even een mailtje met de uiteindelijke etappeindeling, telefoonnrs enz.
oh nee die is er nu al
nou tot vanmiddag/nacht/morgenochtend leute!!
He lopers, veel succes. Hopelijk kan de topprestatie van vorig jaar verbeterd worden!
Heel veel succes allemaal! Nu maar hopen dat het net zo genieten is als vorig jaar! :lol: