Hans schreef: ik ga ook kamperen, als Skippy de tent meeneemt... toch?

stimmt... weet alleen nog niet welke staat die is.. dus duimen op iig droog weer :P

en neem een bus deo mee :)

we hebben nog een afmelder,... onze eerste tekort bij de vrouwen!

Maartje Stellingwerf kan vanwege gezondheidsredenen niet meer deelnemen aan het grote evenement... bij deze dan de oproep voor een dame!

We hebben ook nog een jongen nodig!!!

Bedankt voor het vertrouwen en de aanmoediging! 8) Ik stem voor Ingrid als invalster, als ze nou geen belijdenis had.. Verder is hardlopen heerlijk met dit lekkere weer!

Hey,

tof dat er ook een gsv team meedoet aan de bata444 race.. Ik doe ook mee met een team van de golfbreker... Veel succes lui!

Kamperen lijkt me best gezellig, maareh, wat zijn die slaapbandjes waar je het over hebt.

BTW vandaag voor het eerst op me nieuwe schoenen gelopen, stukken beter dan schoenen van 5 jaar oud 8)

tof dat er ook een gsv team meedoet aan de bata444 race.. Ik doe ook mee met een team van de golfbreker... Veel succes lui!

als die lui net zo regelmatig als jij in de shooters staan dan lopen we die golfsprekers wel voorbij.

Maar ik ben bang dat ik rete langzame tijd ga lopen, mijn conditie is nog wel prima maar ben rete langzaam geworden. die tijden van rene jongsma daar ga ik 5 km per uur onder zitten :)

rolv schreef: Kamperen lijkt me best gezellig, maareh, wat zijn die slaapbandjes waar je het over hebt.

Met een slaapbandje kan je in de sporthal slapen. Voor jou heb k er ook wel 1 rolf, fijn he :)

ja heel fijn :D

dat is voor het slapen op vrijdag of zaterdag? of gewoon zolang de bata44 duurt?

ja, voor vrijdagnacht en zaterdagnacht

Hoi ploegleiders, hoe moet dat met die fiets, k heb nog zoon apparaat hier staan... ik kan er nog een radio op binden, maar dan heb ik nog wel van die batterij-units nodig. Tevens werkt de voorlamp ook niet helemaal naar behoren. Misschien heeft iemand nog zoon schijnwerpert die we er tijdelijk op kunnen hangen. Verder moet ie met de bus of de trein mee?

Overigens ga ik zelf pas zaterdag naar Enschede en ik neem aan dat een van de slaapbandjes voor mij bedoelt is. Moeten we dat nog een keertje ophalen of wou je alles donderdag bij de HV regelen?

corrp schreef: En henrieke, kom jij bij ons in de tent??

als dat kan graag! heb geen tent dus...
en dat GSV-kamp lijkt me wel gezellig :) hopelijk ist mooi weer! :)

trainze nog de laatste week! (hopelijk vinden we nog 1 vrouw en man!!)

Robben schreef: Hoi ploegleiders, hoe moet dat met die fiets, k heb nog zoon apparaat hier staan... ik kan er nog een radio op binden, maar dan heb ik nog wel van die batterij-units nodig. Tevens werkt de voorlamp ook niet helemaal naar behoren. Misschien heeft iemand nog zoon schijnwerpert die we er tijdelijk op kunnen hangen. Verder moet ie met de bus of de trein mee?

De fiets kan in de bus mee... verwacht ik. Is 't goed als ik 'm vrijdagmiddag ff kom halen?

een voorlamp zullen we nog wel even regelen

Die slaapbandjes - busbonnetje - shirt mag je komen halen maar anders neem ik 't donderdag mee naar HV / soos.

Iedereen die er niet is donderdag, wil die sowieso langskomen deze week?? -ook ivm handtekening-

Is er al een extra mobiel voor de fietser?? Zo nee dan kan mijn mobiel wel gebruikt worden. Er staan toch nog zat minuten op.

nee die was er nog niet, maar als die van jou kan is dat geregeld. perfect!

geniaal... enne robbie ronalds... wat voor een baterijunits moeten er in?? kan misschien no wel geregeld worden :P

p.s.: ik loop misschien zelf de safstand van jaap. Moet het nog ff checken bij de leiding of dat kan.

*Christianne*

Corien, margreet en ik gaan inderdaad ook in een tent. Die tent moet je zelf meenemen neem ik aan? En Henrieke, als ik onze tent mee kan nemen, dan kun je evt ook wel bij ons erin, het is nl voor 3 personen (een ander mag er natuurlijk ook bij in).
Wanneer gaat iedereen weer naar huis? Zaterdag of zondag?

tip van de week, als je vandaag geen mail hebt gehad moet je even in je ongewenste post kijken

zeg we moeten eig ff regelen dat er (een heel stel) gsv-ers naar de finish komen (en evt dat feest) kunnen we geen motie indienen met de hv?? :D

Gaan de mensen van de nachtploeg mee met het busje? Meld dat dan even.

De volgende mensen moeten in nijmegen zijn:

• Margreet
  • Roelof Pieter
  • Jurjen
  • Hans V.
  • Bert-Jan
  • Siegaard
  • Joanne
  • (leeg)
  • Wim
    geef ff aan of je mee wil rijden.

Wim haalt het busje op met corien op vrijdagmiddag. We vertrekken rond vier / vijf uur uit grunnen omdat ik me om negen uur moet melden in nijmegen. Dan begint het startprogramma en wij starten om tien voor half twee naar mijn idee.

nee 10 voor half 1