allemaal goed bezig hoor ik wel :)... wie gaat er morgen meedoen met de vitalisloop? (of gaan we nog naar de training int stadspark corrp??)
+0
corrp
de vitalisloop ís de training morgen!
+0
Henrique
ah ik dacht idd al zoiets :D wie gaan er nog meer?? (vanuit vinkhuizen?)
+0
Margreet
Ik!
+0
Naef
Relaxte tijden gelopen op de 14 moet ik zeggen.
+0
Robbert
ja relaxed was het, zeker na die PaRadijsborrel :s maar ondanks dat ging het wel lekker.
Overigens weet ik niet of ik morgen mee doe, spierpijn-technisch gezien.
+0
Mbeki
He Kramer, beetje uitlopen man. Je wilt toch niet zeggen dat jij 6 km meer dan uitlopen vindt.
+0
ro
ik kan morgen niet.
woensdag ga ik wel lopen en wouter loopt wsch mee. NB Wouter ik kan om 11:00 en om 15:00. wat doen we? nog meer meelopers? :)
+0
Henrique
5u vanuit vinkhuizen richting zernike...... kom op iedereen! tis harstikke mooi weer.... :)
+0
Robbert
Mbeki schreef: He Kramer, beetje uitlopen man.
Ik kan het ook niet laten... tot zo
+0
Renske
zo dat was lekker!
Wat voor tijd had iedereen?
Ik had 30.06...
+0
Henrique
ja was leuk rondje! khad 18.31...
+0
Renske
vooral lekker windje ...
ik had 30.23, wel een leuke tijd vind ik zelf (om volgende keer wat aan te doen)
Nog een paar weekjes, 19 daagjes om precies te zijn en dan moeten we er allemaal klaar voor zijn!! Komt al lekker dichtbij...
Deze week zijn de shirts ook klaar wsl!!
-dit 's corien-
+0
Robbert
de wind was inderdaad prima, ik had overigens 22:46
+0
W
ro schreef: ik kan morgen niet.
woensdag ga ik wel lopen en wouter loopt wsch mee. NB Wouter ik kan om 11:00 en om 15:00. wat doen we? nog meer meelopers? :)
nou wat mij betreft wordt t dan 15:00, 11:00 heb ik college. ja, er zijn nog mensen die college volgen..
+0
ro
Oi wat een lekker hardloopweertje zeg.
OK, mensen jullie zijn hier zaterdag allemaal ivm Amicaal Weekend. Misschien goed om dan 's middags even met een aardige groep te gaan trainen? Rondjes noorderplantsoen ofzo. Ik ben er iig wel bij.
Of doet iemand nog even een mailtje rond?
+0
corrp
Wat een goed id! Ik ben er zelf niet, in íeder geval niet 's middags maar ik heb nog wel alle mailadressen in m'n adresboek staan dus wil best het mailtje sturen.
Voorkeur voor een tijd??
+0
Margreet
Ja relaxt! 1 uur oid.
+0
Henrique
ben er ook niet dit weekend...
+0
W
iedereen die vandaag niet met dit weer gelopen heeft moet voor straf zaterdag.. de straftraining is weer helemaal terug!
allemaal goed bezig hoor ik wel :)... wie gaat er morgen meedoen met de vitalisloop? (of gaan we nog naar de training int stadspark corrp??)
de vitalisloop ís de training morgen!
ah ik dacht idd al zoiets :D wie gaan er nog meer?? (vanuit vinkhuizen?)
Ik!
Relaxte tijden gelopen op de 14 moet ik zeggen.
ja relaxed was het, zeker na die PaRadijsborrel :s maar ondanks dat ging het wel lekker.
Overigens weet ik niet of ik morgen mee doe, spierpijn-technisch gezien.
He Kramer, beetje uitlopen man. Je wilt toch niet zeggen dat jij 6 km meer dan uitlopen vindt.
ik kan morgen niet.
5u vanuit vinkhuizen richting zernike...... kom op iedereen! tis harstikke mooi weer.... :)
Ik kan het ook niet laten... tot zo
zo dat was lekker!
Wat voor tijd had iedereen?
Ik had 30.06...
ja was leuk rondje! khad 18.31...
vooral lekker windje ...
ik had 30.23, wel een leuke tijd vind ik zelf (om volgende keer wat aan te doen)
Nog een paar weekjes, 19 daagjes om precies te zijn en dan moeten we er allemaal klaar voor zijn!! Komt al lekker dichtbij...
Deze week zijn de shirts ook klaar wsl!!
-dit 's corien-
de wind was inderdaad prima, ik had overigens 22:46
nou wat mij betreft wordt t dan 15:00, 11:00 heb ik college. ja, er zijn nog mensen die college volgen..
Oi wat een lekker hardloopweertje zeg.
OK, mensen jullie zijn hier zaterdag allemaal ivm Amicaal Weekend. Misschien goed om dan 's middags even met een aardige groep te gaan trainen? Rondjes noorderplantsoen ofzo. Ik ben er iig wel bij.
Of doet iemand nog even een mailtje rond?
Wat een goed id! Ik ben er zelf niet, in íeder geval niet 's middags maar ik heb nog wel alle mailadressen in m'n adresboek staan dus wil best het mailtje sturen.
Voorkeur voor een tijd??
Ja relaxt! 1 uur oid.
ben er ook niet dit weekend...
iedereen die vandaag niet met dit weer gelopen heeft moet voor straf zaterdag.. de straftraining is weer helemaal terug!