zijn er nog mensen die 14km gaan lopen?

Ik twijfel tussen 7 en 14

Robben schreef: ik ga alleen wel gewoon de 7 km lopen, die 14 laat ik nog even voor wat ie is...

Dat heb ik gezegd... maar net wat je zegt Ro

Ro schreef: Ik twijfel tussen 7 en 14

ik twijfel nu ook een beetje. Ik begreep dat J-J Snoep en Chris Havinga ook de 14 km gaan lopen, dus ook op de 14 hoef je niet alleen te lopen.
ik weet het niet meer, wat zijn jou twijfels Ro?? :roll:

weet niet wat ro denkt, maar zit zelf n beetje met mn schenen, die zijn n beetje pijnlijk. kan nooit heel gezond zijn dan 14km te gaan lopen. maar ach, beetje adrenaline verzacht de pijn vast wel weer toch?

iets te ver getraind, 11 km ipv 7,4. Nou ja, kan geen kwaad natuurlijk :) Ging wel lekker moet ik zeggen

Robben schreef:
Robben schreef: ik ga alleen wel gewoon de 7 km lopen, die 14 laat ik nog even voor wat ie is...

Dat heb ik gezegd... maar net wat je zegt Ro

Ro schreef: Ik twijfel tussen 7 en 14

ik twijfel nu ook een beetje. Ik begreep dat J-J Snoep en Chris Havinga ook de 14 km gaan lopen, dus ook op de 14 hoef je niet alleen te lopen.
ik weet het niet meer, wat zijn jou twijfels Ro?? :roll:

Mijn twijfels hadden betrekking op de mogelijke borrel die we 's avonds tevoren zouden hebben. Nu staat mijn keuze echter vast.

Wie gaat er eigenlijk in plaats van Wouter lopen? Dan weet ik even wie mij op de fiets gaat begeleiden..

Dit is Christianne trouwens.

Rik Roskam stond volgens Corien nog op de reservelijst. Voor de geïnteresseerden: ik kan niet meedoen door een knieblessure.:(

aahhh wat jammer :( kom je wel naar ut feest?? :D (cq finish ;) )

Hee hoe ging de 1 april loop? Nog beetje lekker weer bij?

Wie gaan er naar de Vitalisloop maandag???

jo dat begint over een half uur. dus ik ga me zo ff inschrijven en ik hoop dat ik de 7 km uberhaupt haal.

W schreef: weet niet wat ro denkt, maar zit zelf n beetje met mn schenen, die zijn n beetje pijnlijk. kan nooit heel gezond zijn dan 14km te gaan lopen. maar ach, beetje adrenaline verzacht de pijn vast wel weer toch?

Adrenaline zorgt niet voor de pijnverzachting, endorfine zorgt daarvoor en is verslavend, al dan wel wat minder dan morfine. Hardlopers zijn eigenlijk ook gewoon junks..

die 1-aprilloop bleek dus een grote grap... wat een rotdag dit

ik zeg... goede grap :P

Nu ff geen grap: er zitten kleine foutjes in het afstanderschema dat door de ploegleiders gemaakt is. Reden hiervoor is dat een aantal afstanden ietsje korter / langer is dan vorig jaar (scheelt hier en daar een paar tiende km) en, en da's wel ff belangrijk, etappe 22 en 23 zijn nogal omgegooid:

Etappeindeling 2005 schreef: 22. Dames 7,9 km vlak, 0,5 km onverhard 23. Heren 9,8 km vlak, 0,7 km onverhard
Etappeindeling 2006 schreef: 22. Heren 8,9 km vlak, 0,5 km onverhard 23. Dames 7,0 km vlak, 1,0 km onverhard

Voor deze etappes stonden resp. Maartje en ik gepland, wat dus andersom moet. En we moeten allebei trainen op 0,9 km minder dan oorspronkelijk.

Robben schreef: die 1-aprilloop bleek dus een grote grap... wat een rotdag dit

Haha, hadden ze jou even tuk.

Robben schreef: die 1-aprilloop bleek dus een grote grap... wat een rotdag dit

Ow wat had ik dat koppie graag gezien...

ach je moet natuurlijk ook niet alles geloven wat ik zeg...

@wouter... als ik jou was zou ik even de fotofinish aanvragen... dat ik je verslagen heb wil ik heel graag geloven, maar het was zeker geen 6 seconden verschil (en je geboortejaar geloof ik ook niet helemaal)

Het was een mooie dag...

EDIT: ze hebben de foto's veranderd :s

wat een briljante foto-finish, haha... lekker koppie heb ik zeg

Wat goed gelopen he zaterdag! kZie allemaal GSV-ers aan de bovenkant van de uitslagenlijsten.

ro schreef: Nu ff geen grap: er zitten kleine foutjes in het afstanderschema dat door de ploegleiders gemaakt is. Reden hiervoor is dat een aantal afstanden ietsje korter / langer is dan vorig jaar (scheelt hier en daar een paar tiende km) en, en da's wel ff belangrijk, etappe 22 en 23 zijn nogal omgegooid:
Etappeindeling 2005 schreef: 22. Dames 7,9 km vlak, 0,5 km onverhard 23. Heren 9,8 km vlak, 0,7 km onverhard
Etappeindeling 2006 schreef: 22. Heren 8,9 km vlak, 0,5 km onverhard 23. Dames 7,0 km vlak, 1,0 km onverhard
Voor deze etappes stonden resp. Maartje en ik gepland, wat dus andersom moet. En we moeten allebei trainen op 0,9 km minder dan oorspronkelijk.

Dat klopt ja, beetje dom ik had 't al wel gezien en veranderd in mijn lijst maar nog niet doorgegeven.
't Is 0.9 km minder, dus ik verwacht niet ineens problemen...