of het leuk was kunnen we niet zeggen, wij hebben gezocht en gezocht en gezocht maar niet gevonden.... dus volgende x beter hopelijk.... maandag weer?? :)

ja, dat was een beetje jammer. Wim nog lekker gelopen in de Corpus omgeving? Ik heb ook m'n eigen training maar gehouden.
Maar goed, iig kheb even een mailtje gestuurd hoe het zit met die training, als ik wat terughoor, dan post ik 't hier wel. En als t nog doorgaat, dan doe ik maandag mee in de herkansing

corrp schreef: ja, dat was een beetje jammer. Wim nog lekker gelopen in de Corpus omgeving? Ik heb ook m'n eigen training maar gehouden. Maar goed, iig kheb even een mailtje gestuurd hoe het zit met die training, als ik wat terughoor, dan post ik 't hier wel. En als t nog doorgaat, dan doe ik maandag mee in de herkansing

Ik moet nog ff zien of ik maandag ga meedoen, nu heb ik al 3 trainingen gemist. Ik ben benieuwd wat ze zeggen in die mail.
Ik heb nog lekker mijn rondjes gedraaid op een camping in de buurt van Corpus. Het gaf weer wat voldoening.

Het startschot zal om 14.00 uur worden gegeven door een bekende Groninger. De speaker is Jan de Krijger. Wedstrijdloop 21,1 km; inschrijfgeld € 4,00. Recreatieloop 7 en 14 km; inschrijfgeld € 4,00.

@ corrp: is er nog gereageerd op je mail?? gaan we morgen dus nog met zn allen hardlopen? en waar en hoe laat? :D

nope, ik bel 'm morgen ff. dan zal ik 't zeggen...

Vanavond gaat de training in het stadspark wel gewoon door, 17:00 bij de ingang. Gaan er nog mensen heen??
Ik ga wel, henrieke lees je dit??? Anders sms ik je zo ff.
En fanatiekelingen van vorige week, wat doen jullie?

nou ik ben vandaag al in t stadspark geweest met hardlopen.. maar dan anders.

ik ga straks ff hardlopen in het stadspark, maar dat is ook anders...

Ik heb heerlijk zelf gelopen :wink:

we hadden privé training! we waren met z´n 3-en en hadden 2 vitalis trainers en ik vond ´t erg leuk en ik heb nu 5 euro betaald dus ik ga de volgende maandagen ook. Best leuk als er nog meer gaan, lekker uurtje warmlopen, looptraining en een paar rondjes stadspark en een uitleg van hoe je met je armen moet bewegen -ik snap het nog steeds niet-

Kortom, erg leuk om mee te doen!

Haha, ik heb me wel vermaakt. Komende keren ben ik er weer bij. Zoals ik het heb geleerd:
linkerbeen naar voren = rechterarm naar voren
rechterbeen naar voren = linkerarm naar voren
ellebogen op een hoek van 45 graden en recht naar voren zwaaien

Veel succes met de training ;)

je moet ook niet denken he ;) gewoon doen :P
het was idd erg leuk en heerlijk gelopen...
volgende week weer :)
en ja, succes iedereen!!

Mbeki schreef: linkerbeen naar voren = rechterarm naar voren rechterbeen naar voren = linkerarm naar voren

maaruh, dat moesten jullie nog leren? dan hebben we nog n lange weg te gaan.. :wink:

ja wim, dat was vast een nuttige les vandaag! deed je ´t andersom dan?! ;)

hij vertelde mij dat je de minste energie verbruikt als je je schouders stil hebt, eigenlijk moest je hele bovenlichaam stijf zijn zeg maar en dan met je armen, dicht langs je lichaam recht vooruit zeg maar (wel gebogen armen), en dan niet op de voetbalmanier. ow wat ben ik duidelijk
maar goed, snap je. probeer ´s, echt best lastig cq moeilijk

man ik draafde je eruit, ga je mij nu les geven?

:lol:

graag of niet hoor

ow spanningen in de ploeg!

Wie loopt er zaterdag nog mee? Ik doe iig mee.

Ja ik doe ook mee... ik ga alleen wel gewoon de 7 km lopen, die 14 laat ik nog even voor wat ie is... 7 km ligt ook dichterbij mijn bata44-afstand
er doen ook nog een aantal oud-gsv'ers mee, dus gezellig wordt het sowieso.