Ik ben als eerste bij die hardloop schoentjes :) Zo'n training lijkt me ook zeker niet verkeerd, vanaf de volgende week dan.

Robben schreef: Ik ben er morgen bij Ook heb ik gehoord dat de knuffelbeer de financiën even laat voor wat ze zijn en even pauze neemt om zijn vorige tijd aanzienlijk te verbeteren. Harmen ben je hier ook bij?

Hangt er nog helemaal vanaf. Je weet dat het me leuk lijkt maar geen tijd is ook echt geen tijd. Ik maak de keus dus op het laatste moment. Misschien to morgen dus.

Mbeki schreef: maar geen tijd is ook echt geen tijd.
Idd, jou tijd was echt geen tijd, daar zou ik me ook voor schamen. Terwijl iedereen zijn of haar tijd verbeterd ben jij gewoon langzamer dan de vorige keer. Verder was het een zeer nuttige dagbesteding, deze ACLO-vitalisloop. Vooral de dames hebben zich duidelijk geprofileerd! Goed bezig. EN Wouter jij mag niet meer mee doen volgende keer. Harmen bedankt voor het thuisbrengen, wat stel je je toch weer dienstbaar op vandaag.

Op naar de 6 km trainen! En zo snel mogelijk! :P
Hoe ging het bij iedereen?

renskebuit schreef: Op naar de 6 km trainen! En zo snel mogelijk! :P Hoe ging het bij iedereen?

Ging goed!
6km
Wouter 22:12
Robbert 22:22
Harmen 24:20
Sjoerdtje 25 nogwat
Joanne 29 nogwat
Wim 31:43

3 km?
Catharina 12:20?
Renske Corien?

He wat is dit nou? Ga je mijn tijd op het forum zetten toen ik ziek zwak en misselijk was? Laffe haas.

Dat had je nog niet gezegd Wim, dat je ziek zwak en misselijk was.
Met een halve minuut van mn tijd af heb ik toch nog wat van mn dag gemaakt.

dit is harmen ofcourse, jurrian komt het noorderplantsoen nog niet rond.

was leuk om een keer te lopen! Wel handig dat je nu ong weet hoe hard je loopt.

Ik denk dat ik volgende week wel een keer naar zo´n batavierenrace training ga, gaan er nog meer??

Mbeki schreef: He wat is dit nou? Ga je mijn tijd op het forum zetten toen ik ziek zwak en misselijk was? Laffe haas.

ziek zwak en misselijk? krijgen we nu dat weer? tsss.. ;)

Ja, ik ben zeker van plan om ook eens te gaan trainen, toch best leuk, hardlopen - zie de b-race ook iets meer zitten nu. Sjoerdtje, heel goed dat je me meegesleept hebt in m'n BOMkleding. Jij was trouwens vliegensvlug op die 6 km!

Robben schreef: Verder was het een zeer nuttige dagbesteding, deze ACLO-vitalisloop. Vooral de dames hebben zich duidelijk geprofileerd! Goed bezig. EN Wouter jij mag niet meer mee doen volgende keer. Harmen bedankt voor het thuisbrengen, wat stel je je toch weer dienstbaar op vandaag.

heej wat nou, je was maar tien seconden langzamer.. gewoon wat harder rennen. en anders krijg je volgende keer gewoon 10s voorsprong :D

en thuisbrengen? je had je band toch gerepareerd?

corrp schreef: Ik denk dat ik volgende week wel een keer naar zo´n batavierenrace training ga, gaan er nog meer??

ik ga mee!!! anders komt ut nie meer goed ;) as we nou gezelllig samen afspreken dan doen we ook nog wat aan teambuilding ;) :P

hoi
wie gaat maandag=morgen meedoen aan die training? ik wil eigenlijk wel,maar het motiveert mij iets meer als ik weet of er ook nog iemand anders is. 17.00 uur atletiekbaan stadspark, wie komt er nog meer?
letmeknow

keet, renske, corrp en ik gaan iig... jij woont in vanspeykstraat toch? dan kunne we daar toch zo langsfietsen lijkt mij.... (we zijn ong half 5 bij wassenberghstraat duz)

ik ben ook van plan om mee te gaan doen

Check, ik ook

Het wordt nog gezellig! :lol: Ik zie Vinkhuizen wel een keer verschijnen en Keet en dan gaan we langs Joanne ok?
vergeet btw niet 5 euro

Mij zie je niet meer verschijnen helaas, ik heb geen fiets en zie geen mogelijkheid vanavond. Volgende week ben ik erbij (waarschijnlijk). Succes allemaal!

hmm misschien wel n goeie. al heb k nog lamme benen tot en met. maar ja, dan maar doorbeulen..

dames sorry!!
ik was het helemaal vergeten, was al met dian aan het bommen. was het leuk, is het de moeite om alsnog mee te doen?
ik spreek jullie wel, aangezien ik het forum niet zo vaak lees, oeps.
tot snel