Ze schijnen zelfs schoenen ontwikkeld te hebben speciaal voor vrouwen die ongesteld zijn. Dus niet alleen goede schoenen, ook nog eens innovatief en betrokken. Goed man.
En Horst, jij kan toch altijd allemaal toffe schoentjes van je broer lenen?
Wat doe ik hier?

ja dat is wel zo, kheb vanmrg ook al weer de nodige kilometertjes gelopen op zijn asics, maar weet je, die zijn een beetje versleten. ja zo versleten zelfs, dat ik last krijg van kouwe grote tenen vanwege de gaten voorin...
maar stiekem lopen ze wel erg lekker dus met extra dikke sokken of een lapje voor de opening ga ik denk ik lekker batavieren op geleende schoenen :)

Welke maat heb je trouwens, want ik heb ook nog een paar Asics in een ongetwijfeld betere staat (profiel is alleen behoorlijk afgesleten) die je wel kunt lenen, maatje 43,5. Echte duo maxen.

waar ik nu op ren is 46,5 maar volgens wouter vallen ze erg klein uit (ongeveer maatje 45). 44 zou ik misschien nog aan kunnen maar ik denk dat 43,5 toch wat te benauwend is voor mijn tenen

Denk het ook, die schoenen vallen inderdaad erg klein uit, wat overigens niet wil zeggen dat ik niet weer eens sinds lange tijd een mooi blokje om heb gelopen...heerlijk.

Ik ook, de pinguinloop in Drachten de 11km was weer heerlijk begin van de zaterdag. Leuk ook dat iemand uit de Noorderkerk de halve marathon won! Ik heb al redelijk het wedstrijdritme voor de Batavierenrace te pakken. Ik heb er wel vertrouwen in.

nog even een puntje voor de ochtendploeg. Zoals de informatie mij bereikt momenteel is de eerstte herstart al om half zeven in de morgen: 06:30!!!

Ik bestel busbonnen dat je vanuit enschede die morgen / nacht naar dinxperlo wordt gebracht. Dus regel een slaapplek in enschede of kom laat aan de avond van tevoren!

Weer een bericht uit het ploegleidershonk:

1. Shirtjes: Corien heeft van een bedrijf een 'proef' shirt gekregen. HEt is een running shirt dat wit is en waar nog een mooie opdruk bij kan. Het shirt kost 10 euro (normaliter duurder, nl 30 euro). Het is speciaal voor rennen bedoeld. Verder zijn we nog aan het kijken naar geodkopere opties.

2. Slaapplekken!!! De slaapplekken in Enschede kosten 4,50 euro. Er zijn echter GRATIS kampeerplekken op het campusterrein. In overleg met Corien heb ik besloten mensen de tijd te geven tot en met 1 maart om hun voorkeur door te geven. Als we niets vernemen van je dan gaan we er vanuit dat je in de sporthal slaapt. In dat geval betaal je 4,50 euro.

Ook al doe ik niet mee, ik zeg goed bezig!

Zijn die slaapplekken ook voor overdag? En als je op het kampeerterrein wilt staan moet je zelf tentje etc regelen neem ik aan?

Ik neem mn eigen tentje weer mee. Dus Catharina, die heb je wel nodig als je gaat kamperen! ;)
Hoe laat moet de middagploeg op de plek zijn?
En ik hoef geen shirtje, gebruik die van vorig jaar wel.

heel goed bezig, ploegleiders... ik ben benieuwd naar dat shirt, klinkt goed... en sjoerdtje, die moet jij natuurlijk ook hebben, is veels te mooi, allemaal hetzelfde, daarbij is een runningshirt zoals ik me dat voorstel wel redelijk relaxed.

nog een vraagje aan de ploegleiders... er staat telkens dat er voor IEDEREEN dit en voor IEDEREEN dat geregeld wordt. Op zich prima, maar ik ga er vanuit dat je dan wel bedoelt voor iedereen die in een bepaalde ploeg zit, want volgens mij hoeft lang niet iedereen alles te hebben...

keet schreef: Zijn die slaapplekken ook voor overdag? En als je op het kampeerterrein wilt staan moet je zelf tentje etc regelen neem ik aan?

Op het kampeerterrein kan je overdag ook wel slapen, ik weet niet precies hoe het zit met de sporthal. Dat hoor je nog.

Sjoerdtje schreef: Ik neem mn eigen tentje weer mee.

Neem je nog meer mensen mee in je tentje? En gaan er nog meer mensen in een tentje??

Robben schreef: nog een vraagje aan de ploegleiders... er staat telkens dat er voor IEDEREEN dit en voor IEDEREEN dat geregeld wordt. Op zich prima, maar ik ga er vanuit dat je dan wel bedoelt voor iedereen die in een bepaalde ploeg zit, want volgens mij hoeft lang niet iedereen alles te hebben...

dass stimmt jah! We hebben ´t nog niet helemaal uitgezocht wie wat nodig heeft. Maar de middagploeg bijvoorbeeld hoeft van vrijdag op zaterdag geen slaapplek want die kunnen met gemak zaterdag nog op tijd aankomen.
En de busbonnen worden ook op die manier geregeld, per groep.

De herstarts zijn om half zeven in de morgen in dinxperlo en dan rond elf uur in barchem. Om 16:00 in de middag id e herstart van de laatste etappe voor de vrouwen en 20 minuten later de herstart van de mannen.

Er worden iig genoeg busbonnen besteld dat iedereen van herstart terug naar enschede kan en van de stad (enschede) naar het startpunt kan gaan. Mensen die niet op tijd aangeven of ze van tevoren gaan worden gewoon busbonnen voor besteld.

Slapen zelfde idee: De nachtploeg slaapt niet in nijmegen (kan ook niet), maar wel in Enschede. De ochtendploeg kán in Dinxperlo slapen of in Enschede. Om zodoende de morgen voor de start met de bus vanuit enschede vervoert te worden naar het startpunt in Dinxperlo.

De middagpoeg slaapt niet en krijgt busbonnetjes voor de rit van Enschede naar Barchem.

Totaal bustickets:

Nachtploeg: dinxperlo - enschede 9X
Ochtendploeg: Enschede - Dinxperlo
Ochtendploeg: Barchem - Enschede
Middagploeg: Enschede - Barchem

Kamperen voor de batavierenrace kan al vanaf vrijdagavond voor de mensen die besluiten te kamperen op het terrein van de campus. Misschien handig voor de ochtendploeg.

Als er meer vragen zijn dan hoor ik dat graag.

De start is vanaf 12 uur in de morgen, afhankelijke van je startgroep veranderen de tijden van de herstarts en de start uiteraard. Hier horen jullie meer over als ik die info heb.

Keet, zullen we als ik in de selectie zit samen kamperen? Tentje is zo geregeld.

Volgende week, vanaf woensdag 8 maart, zijn er weer hardloopschoenen in de aanbieding bij de Aldi! Prima schoenen en ze kosten slechts 20 euri's. Ik stel voor: woensdag GSV/Batavierenloop naar de Aldi in Vinkhuizen!

Kunnen ze ons niet sponsoren met voor iedereen gratis schoenen?

ONDER DESKUNDIGE BEGELEIDING VOORBEREIDEN OP DE BATA44RACE?

Dat kan bij GSAV Vitalis! Van 27 februari t/m 17 april zullen elke maandagavond om 17:00 uur bij de atletiekbaan in het Stadspark trainingen worden gegeven die geheel in het teken van de Batavierenrace staan. Voorkom blessures, werk tijdig aan je conditie en vergroot de teamspirit zodat jij en je team op 22 april optimaal voorbereid zijn. Voor het symbolische bedrag van €5,- pp kun je tot aan de Batavierenrace meedoen.
Dus tot ziens op de atletiekbaan!

iemand nog zin om dit te doen? :)

morgen 6 mrt is er ook weer vitalisloop...

succes allemaal!! :D

Ik ben er morgen bij
Ook heb ik gehoord dat de knuffelbeer de financiën even laat voor wat ze zijn en even pauze neemt om zijn vorige tijd aanzienlijk te verbeteren.
Harmen ben je hier ook bij?

IK KOM denk ik wel morgen, alhoewel ik niet echt veel getrained heb
die Stadspark training vind ik ook wel wat, lekker dichtbij. vanaf volgende week dan maar.