corrp schreef: 26 januari 22.00 voor soos

Jemig, dat is toch retekoud joh?!

Een beetje hardloper kan wel tegen die kou.

Dat heet natuurlijke selectie.

als iemand nog een prima voorbereiding zoekt voor de 5 of de 10 km. Of iets er tussen in. Dan staan die op de site:

én

ik kan vanavond niet, doe mij maar een afstand tussen de 6 en 8 km als het kan:) ik loop liever een afstand die me wat minder ligt dan dat ik mn tentamen van mrg niet haal...

Pff das nu! Ik zit net, eindelijk beetje met familie kluften..nou ja, kom er zoo aan!

nacht

1. Dames 3,6km vlak, verhardCatharina
  2. Heren 7,0km stijg/dal vlak, verh Roelof Pieter
  3. Heren 7,9km vlak, verhard Jurjen
  4. Heren 11,9km vlak, verhard Hans
  5. Heren 10,2km 1 klim verhard Bert Jan
  6. Heren 7,4km stijg/dal-brug verh Siegard
  7. Dames 6,3km vlak, verhard Joanne
  8. Heren 8,6km vlak, verhard Thijs
  9. Heren 7,4km vlak, verhard Wim

ochtend

1. Heren 6,4 km vlak, verhard Wouter Neef
  2. Dames 3,4 km vlak, 1,3 km onverh Christianne
  3. Dames 6,3 km vlak, 1,7 km onverh Renske
  4. Dames 5,1 km vlak, 0,4 km onverh Corien
  5. Heren 7,9 km vlak, 0,5 km onverh Pieter
  6. Heren 8,0 km vlak, 1,7 km onverh Jaap
  7. Heren 8,0 km vlak, 0,7 km onverh Arnold
  8. Dames 3,5 km vlak, 1,2 km onverh Henrieke

middag

1. Heren 4,6 km stijg/dal 3,1 onverh Nanne
  2. Heren 9,4 km vlak, verhard Wouter Lieffijn
  3. Heren 11,4 km vlak, verhard Joric
  4. Heren 8,5 km vlak, verhard Arend
  5. Dames 7,9 km vlak, 0,5 km onverh Maartje
  6. Heren 9,8 km vlak, 0,7 km onverh Roelof
  7. Dames 8,2 km vlak, 1,5 km onverh Sjoerdtje
  8. Heren 8,2 km vlak, 1,5 km onverh Robbert

Ruilen kan natuurlijk wel, als je ´t dan ook ff doorgeeft.

Verder hebben we ´t er gister over gehad of we misschien handiger met 2 auto´s kunnen doen in plaats van een bus. Omdat je dan telkens 1 wisselpunt over kan slaan. Maar een bus is wel gezelliger, dus voorlopig blijft die reservering even staan.

Ik had nog even een vraagje, bij wie moet ik nu gaan fietsen? Bij diegene voor mij van de nachtploeg, of bij de laatste van de ochtendploeg?

in ieder geval niet bij de laatste van de nachtploeg want je zit dan niet in de bus. Ik denk dat jij fietst na het lopen, als Christianne loopt. En christianne fietst dan bij jou. Dan kan de bus 1 wisselpunt overslaan. Dat is wel handig met die korte afstand.

wat is de stand wat reserves betreft?

*Christianne*
corrp schreef: Ik denk dat jij fietst na het lopen, als Christianne loopt. En christianne fietst dan bij jou.

Fietsen? Wat bedoel je precies?

*Christianne* schreef:
corrp schreef: Ik denk dat jij fietst na het lopen, als Christianne loopt. En christianne fietst dan bij jou.

je moet eerst 45km fietsen. batavierenrace is lopen én fietsen he..

wat betreft de wissels: Er zijn nog geen uitzichten op uitvallers... dat is de stand ;)

*Christianne* schreef:

Ja, wanneer kom je m'n fiets ophalen?

:lol: vergeet dus vooral niet het fietsen te trainen ja, voor iedereen natuurlijk belangrijk. En trap een beetje door want ´t gaat tenslotte in een flink tempo...

nee christianne het valt mee, tijdens elke afstand is er een fietser die met de loper meefietst. Dus jij fietst ook met iemand mee, met wouter waarschijnljk in jouw geval.

*Christianne*

Ja, ik had het al begrepen.
Ik was al bijna begonnen met mn trainingsschema wielrennen ;)

maar moet je eerst fietsen en dan lopen? Ik doe t liever andersom eigenlijk. Lijkt me ook beter voor de prestaties

nacht

1. Dames 3,6km vlak, verhardCatharina
  2. Heren 7,0km stijg/dal vlak, verh Roelof Pieter
  3. Heren 7,9km vlak, verhard Jurjen

hoe 's nachts is 's nachts?

De eerste begint om 12 uur, half 1 of 1 uur. Dat hangt een beetje af van in welke groep we zijn ingedeeld. Dus dan ben jij in ieder geval wel voor 2 uur aan de beurt. 's nachts genoeg?

siegardinho schreef: maar moet je eerst fietsen en dan lopen? Ik doe t liever andersom eigenlijk. Lijkt me ook beter voor de prestaties

Heijs, als je op de vergadering was geweest had je het geweten. Wanneer je van te voren fietst heb je minder kans op een foute wissel. Daarom doen we het zo.