maar het BELANGRIJKSTE: ben je al begonnen? ;)

neeee!! eerst nog cathegisatie (of hoe je dat ook mag schrijven...)
en daaarna....

het is nu avond..

HARDLOPENHARDLOPENHARDLOPENHARDLOPENHARDLOPEN*HARDLOPEN

hahahaha....
wat grappig... om half negen is het dan zo ver....:biggrin:
... :freak3:

edit: oja Jaap bedankt voor je smsje, heb je iets teveel naar Forest gekeken???

Ik houd gewoon zo van alliteraties....

Nu moet ik zelf nog in de benen trouwens :cry:

shit, waarom is er geen mooi woord voor rennen met een j behalve jagen?

joggen? of is dat te anders?

Hoewel voor sommige mensen joggen hetzelfde is als rennen, vind ik dat joggen toch een niveautje lager is dan rennen.

maar heb je nou wel hardgelopen renske? of zat je om half negen een warming-up achter je pc te doen...

jog·gen (onov.ww.)
1 [atlet.] hardlopen ten behoeve van de lichamelijke conditie => trimmen

hard·lo·pen (onov.ww.)
1 rennen

het is dus hetzelfde. :D Joggen is dus nog beter, dan ren je dus voor je conditie, bij hardlopen nergens voor haha

ja ik heb heus hardgelopen... pfoe.. twas wel moeilijk om naar buiten te gaan... brr veels te koud.. gelukkig valt het nog mee als je een endje hebt gelopen. Maja, ff kijken wanneer weer he :wink:

GOEDZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moet je maar ff laten weten, kgeloof dak ook op de loperslijst sta, dus dan hardloopt-voor-de-conditie ik met je mee...

zag t ooit al eens op n trui staan: trainen is voor talentlozen. maar doe wat je niet laten kunt..

klopt het dat die vitalisloop niet plaatsvindt de komende maanden? had net zin, en hopelijk deze keer wel tijd, om een keer mee te doen.

klopt... die wordt niet gehouden in de wintermaanden (te weinig animo andere jaren + vorige keer vonden ze het al te donker)
echter ik heb uit betrouwbare bron dat onze hardlopende knuffelbeer binnenkort een GSV-Aclo-vitale-loop gaat organiseren, toch beeky!

18 december is er de Runner Stadsparkloop. Kun je rondjes rennen zo lang je het vol houd. Dus 4 ,7 ,10 ,13 of 16 kilometer.
Start om 10.00, is alleen wel op zondag. Krijg je wel een leuke herinnering en een banaan bij de finish

De vrouwen klinken wel enthousiast, maar zijn de mannetjes ook al aan het trainen?

Ik ben net bij de gemeente geweest maar ik heb geen vergunning kunnen krijgen voor het gebruik van de weg voor een GSV-Aclo-vitale-loop. Ze vonden dat de gemeente al genoeg had gedaan voor hardloopliefhebbend Groningen. Zie bijvoorbeeld de Runner Stadsparkloop, Groninger marathon en de vitalis loop.
Sorry mensen, u moet nog steeds op uw eigen discipline vertrouwen.

@Robbert: ga circuitten luie aap.

Mbeki schreef: Ik ben net bij de gemeente geweest maar ik heb geen vergunning kunnen krijgen voor het gebruik van de weg voor een GSV-Aclo-vitale-loop. Ze vonden dat de gemeente al genoeg had gedaan voor hardloopliefhebbend Groningen. Zie bijvoorbeeld de Runner Stadsparkloop, Groninger marathon en de vitalis loop. Sorry mensen, u moet nog steeds op uw eigen discipline vertrouwen.

onzin, hoeft heus niet allemaal zo officieel. gewoon regelen. Al moet ik zeggen dat die Groninger Stads Marathon (ook wat voor de regio commissie van groen) wel steeds leuker lijkt. echt zin in.

Mbeki schreef: @Robbert: ga circuitten luie aap.

kben net terug, het is wel zwaarder in je eentje, als je met iemand praat doe je automatisch rustiger aan... nu moet je maar gewoon doorgaan, je hoeft toch niet tegen iemand aan te praten... zat dicht tegen het eten-terughalen-door-je-slokdarm aan, maar ja ik ben geen beeky die dat al bij het minste of geringste doet.

jorie schreef: maar zijn de mannetjes ook al aan het trainen?

zeker... gaan we nog een keer samen trainen? en doe je ook mee met de eerste Groninger Stads Marathon?? ik dacht 26 augustus 2006?

vraagje: hoe lang en hoe vaak en hoe ver loopt de gemiddelde GSV-er? Oftewel, hoe doe jij het in de hardloopscene?