als mol niet wil rijden, wil ik dat wel doen

en kga zo ook maar es een stukje hobbelen...mooie warming-up alvast voor dokkum uit :shock:

mrja die zon schijnt ook negen van de tien keer niet en swinters maakt die zon ook nie veel uit (en savonds al helemaal niet :P ) dus ik zou n jas aan doen... zo'n sportjas... kweet ook niet hoe dat heet of hoe ik dat precies uit moet leggen, anders moet je maar een keer meelopen ;)

renskebuit schreef: hmm volgens mij moet ik mijn hardloopgevoelens ook weer eens uit de kast halen... tis veel te koud buiten, weet iemand wat je daaraan kunt doen zonder er als een michelinmannetje bij te lopen en tijdens het lopen te stikken van de hitte?

domweg beginnen met lopen.
eerst een kort stukje om in te komen en dan ff strekken en rekken.
Kleed je niet te warm maar ook niet te koud. Meestal voldoet (bij mij) een shirt en een trui en bij errug koud weer een lange broek.
Je zweet je kapot als je je te warm aankleed.

ja oke... maar voordat ik mijzelf zover heb dat ik opsta... :wink:
Nej volgende week maar... haha

wij gaan ook volgende week ècht beginnen... doe je mee?

hallo, we zijn al echt begonnen henriek!:D

jaaa maar dan gaan we iedere dag wat doen ok ;) :D

ik zou niet elke dag gaan hardlopen, beetje opbouwen sowieso. Eens in de twee dagen om je lichaam ook een beetje rust te geven in het begin kan geen kwaad (bij mij Althans :P)

je bouwt pas conditie op wanneer je je lichaam laat herstellen. spieren worden sterker en kunnen langer kracht leveren omdat ze zichzelf meer herstellen dan ze oorspronkelijk waren, als soort van buffer/zelfbescherming. maar dan moet je je lichaam wel de kans geven die buffer op te bouwen, anders pleeg je gewoon roofbouw op je eigen lichaam. dus m.i. is vaker dan 3x per week niet zinnig/verstandig.

mooi :D zooo sportief was k eigenlijk toch nie hoor :D

*Christianne*

Zet mij ook maar op de reservelijst (als het mag) !!

Wanneer is het eigenlijk? Sorry, maar ik heb echt geen zin om alles terug te gaan lezen...

22 april, toch? Yo Chris, hartstikke goed! Wanneer gaan we beginnen? :?

3x in de week lijkt me idd ook beter. heb net hardloopschoenen gekocht, loopt wat fijner dan die afgestrapte gympies, haha. maakt het verder nog uit dan voor andere sporten om je lichaam rust te geven? je kan ernaast toch nog wel aclo'en toch?

Tuurlijk en voor iemand die al iets verder is kun je ook best elke dag gaan om de conditie op peil te houden.

De weer ge-update lijst:

Heren:
Roelof
Hans V
Simon
Arend
Robbert
Arnold
Roelof Pieter
Jurjen
Wouter L
Wim
Joric
Henk S
Bernard
Jaap
Wouter N
Nanne
Thijs

reserve/ovb
Hans P
Rinze
René
Pieter
BertJan
Siegard
Rik
Harry v T
Martijn K.

Dames
Joanne vdK
Sjoerdtje
Dineke
Maartje S
Renske
Corien P
Ingrid
Henrieke

Reserve/ovb
Catharina
Christianne

Wie wil mij er morgenavond even aan herinneren dat ik toch echt moet beginnen? Kheb de tijd wel, alleen nog even de wil te pakken krijgen...

ik wil je er even aan herinneren dat je vanavond toch echt moet beginnen. Het mag dan nu druilweer zijn, de opklaringen komen er vanmiddag aan, dus is het vanavond weer droog en kan je heerlijk trainen! je kunt het!

renskebuit schreef: Wie wil mij er morgenavond even aan herinneren dat ik toch echt moet beginnen?

Opletten Maurijn!

Jaap schreef:
renskebuit schreef: Wie wil mij er morgenavond even aan herinneren dat ik toch echt moet beginnen?

Opletten Maurijn!

De tekst boven de berichten schreef: Geplaatst door renskebuit: Zo Nov 20, 2005 15:59: "morgenavond" Geplaatst door Maurijn: Ma Nov 21, 2005 8:49: "vanavond"

Opletten Jaap!

Nee, nee, Renske vraagt om een reminder vanavond en niet vanochtend (want die is ze blijkbaar vanavond al lang weer vergeten), opletten Gerard! Het enige wat je mij mag verwijten is dat ik niet alleen "avond" vet heb weergegeven maar het hele woord morgenavond :wink: .