Robben schreef: idd. Robbert 23:19 (10 sec. langzamer dan vorige keer, maar ja niet getraint, hè Harmen 24:51 (lekker op zijn voetbal-conditie, respect) Wim 28:50 (na zijn hardlooptraining...) Joanne 32:31 (lekker begin, voor de eerste keer in het donker)

Wanneer heb ik een grote mond gehad en gezegd dat ik jullie eruit ging lopen? Jullie overschatten mij gewoon een beetje, is toch niet mijn fout? Stelletje loosers.

ingrid en ik willen op zich ook nog wel meedoen, gaan we ff hard traine ;)

corrp schreef: Ok, de volgende mensen hebben zich ondertussen opgegeven: Heren: Roelof Hans V Simon Arend Robbert Arnold Roelof Pieter Jurjen Wouter L Wim Joric Henk S Bernard Jaap Wouter N Nanne Thijs reserve/ovb Hans P Rinze René Pieter BertJan Siegard Rik Harry v T Dames Joanne vdK Sjoerdtje Dineke Maartje S Renske Corien P Ingrid Henrieke Reserve/ovb Catharina Zoals ´t nu is, zit het team wel vol. Maar reserves zijn denk ik wel goed, ook bij de vrouwen! Sowieso is het handig om bij de heren de reserve lijst nog wat aan te vullen aangezien ik het idee heb dat sommigen last hebben van enkel/knie/been/voet ed. En stel dat er nou ineens nog 25 mensen bedenken dat ze ook willen meedoen, dan kan er dus nog een team worden gemaakt. Aanmelden kan hier... en nu

Er is iig 1 team vol, maar als je nog mee wil doen geef je dan vooral op dan kunnen we kijken voor nog een team evt.

Mbeki schreef: Wanneer heb ik een grote mond gehad en gezegd dat ik jullie eruit ging lopen? Jullie overschatten mij gewoon een beetje, is toch niet mijn fout? Stelletje loosers.
Je hebt gelijk ik heb je overschat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we vanaf nu niet gaan trainen voor de (eerste) Groningen Stad Marathon (ik heb gehoord dat de Groen-commissie ook meedoet)... 26 augustus 2006! Ow ja over de batavierenrace... heb jij ons al opgegeven ofzo Corien of neem je zomaar het ploegleidsterschap over van topper-Machteld?

sipko jan en ik willen ´t regelen dit jaar, we spreken een keer wat af met machteld, dat is wel handig. Ze heeft vast veel goeie tips.
En dan gaan we deze week denk ik wel inschrijven idd. Nog niet gedaan.

We moeten het er even over hebben of we gegarandeerd gaan inschrijven, dan ben je zeker van deelname. Dan is het financiele risico groter als je later toch nog afmeld.
Of we gaan voorinschrijven, dan werk je dus met loting...

Gewoon inschrijven, dat team komt er wel, en anders laat je lopers gewoon twee keer lopen!! :lol:

En natuurlijk wil ik jullie wel een keer wat tips geven, ik hoor het wel als je mijn hulp nodig hebt!!

Ik geef je helemaal gelijk Machteld. Gewoon gegarandeerd inschrijven, team komt toch wel vol. Zo niet dan betalen de mensen die zich eerst hebben opgegeven en toch niet meer mee willen dat bedrag wat je al kwijt bent.

als er nog mensen nodig zijn wil ik ook wel een eindje hollen.

Robben schreef: Robbert 23:19 (10 sec. langzamer dan vorige keer, maar ja niet getraint, hè Harmen 24:51 (lekker op zijn voetbal-conditie, respect) Wim 28:50 (na zijn hardlooptraining...) Joanne 32:31 (lekker begin, voor de eerste keer in het donker)

goed resultaat Robbert! (en de rest natuurlijk)

nouw... viel me wel tegen hoor... maar ja de hele maand niet meer gelopen, dan is een terugval van 10 seconden natuurlijk ook weer helemaal niets

Nog voorkeur voor een groepsnaam??

Zijn er nog mensen nodig? Of ben ik te laat? Ik wil iig ook wel een stukje lopen.

corrp schreef: Nog voorkeur voor een groepsnaam??

GSV ?

Roskam schreef: Zijn er nog mensen nodig? Of ben ik te laat? Ik wil iig ook wel een stukje lopen.
siegardhino schreef: als er nog mensen nodig zijn wil ik ook wel een eindje hollen.

Er zit 1 team vol, maar ik vul de lijst met reserve aan. Als er niet nog een team komt, heb je waarschijnlijk wel pech want dan is ´t wie het eerst heeft opgegeven, mag lopen. Lijkt me het redelijkst iig.

corrp schreef:
Roskam schreef: Zijn er nog mensen nodig? Of ben ik te laat? Ik wil iig ook wel een stukje lopen.
siegardhino schreef: als er nog mensen nodig zijn wil ik ook wel een eindje hollen.

Er zit 1 team vol, maar ik vul de lijst met reserve aan. Als er niet nog een team komt, heb je waarschijnlijk wel pech want dan is ´t wie het eerst heeft opgegeven, mag lopen. Lijkt me het redelijkst iig.

ik heb nog nooit eerder meegedaan. hoe gaat het eigenlijk precies?

Jammer, ik had maandag ook graag meegehold. 6 maart staat al in mn agenda, ben er dan ook bij. Goede generale voor de Batavierenrace! :)

Moeten we binnenkort nie vergaderen over verdeling van afstanden, afspraken e.d.? Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de etappe-indeling. Is die hetzelfde als afgelopen jaar?

Ingrid, kijk maar op www.batavierenrace.nl. Daar staat wel wat info op.

corrp schreef: Maar reserves zijn denk ik wel goed, ook bij de vrouwen! Aanmelden kan hier... en nu

Dan meld ik me bij dezen aan als reserve...als er nog plaats is?

Lekker GSV inderdaad.... profileren die naam! Nu nog ff zoeken naar een sponsor die eventueel de shirtjes wat goedkoper kan maken.

Dan meld ik me bij dezen aan als reserve...als er nog plaats is?

Jep, op de reservelijst is altijd plek...

Op zich heb ik nog een shirtje van vorig jaar......