Wat gaaf dat de gsv vorig jaar ook heeft meegedaan! Het lijkt mij ook hardstikke leuk om dit jaar mee te doen!! Maar ik weet eigenlijk niet of er al veel aanmeldingen zijn?!?! Hoeveel meiden hebben zich al aangemeld??

En Skippy, ik wil best helpen organiseren! Maar wel alleen als ik ook zelf kan lopen.
Maar dat kan toch wel samen?

Ha, is dat ook weer geregeld, dames waren er toch nog te weinig?
Maakt het ploegleiderskoppel direct een overzicht van de deelnemers?

Heb er erg veel zin in en misschien loop ik die plantsoenloop nog wel even mee.

Ik weet niet of het nu al gezegd moet worden maar ik zou echt supergraag mee willen lopen.

Zet mij eerst maar ff op de reserve lijst!

Ok, de volgende mensen hebben zich ondertussen opgegeven:

Heren:
Roelof
Hans V
Simon
Arend
Robbert
Arnold
Roelof Pieter
Jurjen
Wouter L
Wim
Joric
Henk S
Bernard
Jaap
Wouter N
Breunis??
Nanne
Thijs
Pieter

reserve/ovb
Hans P
Rinze
René
BertJan

Dames
Joanne vdK
Sjoerdtje
Dineke
Maartje S
Renske
Corien P
Ingrid
Henrieke

Zoals ´t nu is, zit het team wel vol. Maar reserves zijn denk ik wel goed, ook bij de vrouwen!
Sowieso is het handig om bij de heren de reserve lijst nog wat aan te vullen aangezien ik het idee heb dat sommigen last hebben van enkel/knie/been/voet ed.
En stel dat er nou ineens nog 25 mensen bedenken dat ze ook willen meedoen, dan kan er dus nog een team worden gemaakt.

Aanmelden kan hier... en nu

Ik wil ook wel op de reservelijst (ik zal op tijd vrij aanvragen, dan moet het wel lukken)

he
wie gaan er maandag meedoen met die acloloop, of hoe die ook heet waar robbert het over had?
ik ben er denk ik wel
effe kijken wat mijn tijd nu is, ik ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom
tot dan
ga nu eerst maar eens even naar bed, anders wordt het helemaal niks.

uiterlijk 17:15 uur aanwezig, bij de ingang van de ACLO.
Beekhuis, Henk-Jan, Harmen, Jaap (misschien) en wouter (als ie tijd heeft) doen mee.
Gezellig dat je ook meedoet Joanne
Ik hoop dat ik een beetje kan lopen en dat ik niet geblesseerd raak (door of van iemand)

tentamen.... maar als ´t elke eerste maandag van de maand is, dan doe ik 5 dec. mee!

weet niet of het 5 december doorgaat, maar dat laat ik nog wel weten. ow ja. Broeks, je bent een laffe... (haas is niet het goede woord) een laf konijn

Zo nog nooit zo hard gelopen, lekker hoor.

Idd Broeksema ik heb je gemist. Over de vitalisloop in december: op de site staat die niet daar is de volgende pas op maandag 6 maart. Nog ff wachten dus.

Mbeki schreef: Zo nog nooit zo hard gelopen, lekker hoor.

Wie heeft gewonnen?

zet mij ook maar op de reservelijst, uit hoeveel bestaat zo'n team eigenlijk? En hoe is de verdeling? 18 heren? Anders wil ik ook wel bij gewone lijst.

heb tis echt tof om mee te doen, vooral als je op het laatst je concurrent eruit loopt, hihi, echte batavierenraceherinneringen kwamen boven bij mij.
GSV heren: robbert, wim en harmen, volgens mij in deze volgorde
Er deden verder maar drie vrouwen mee, maar ik heb wel lekker gelopen. Echt jammer dat het pas weer in maart is. Nou goed ik toon studieontwijkend gedrag, ik ga weer door. Robbert jij ook succes morgen met je tentamen.

pieter ik heb je erbij gezet, er moeten eigenlijk niet meer dan 17 jongens want dan krijg je strafpunten maar als het meiden team niet vol komt, dan moet het dus gewoon aangevuld worden.

ok, dank je! Is er toevallig binnenkort nog een loop ofzo?

volgens mij was de volgorde toch net iets anders, namelijk robbert - 1,5 minuut - harmen - vijf hele minuten - ...........wim-hardlooptraininggehad-beekhuis

idd.
Robbert 23:19 (10 sec. langzamer dan vorige keer, maar ja niet getraint, hè
Harmen 24:51 (lekker op zijn voetbal-conditie, respect)
Wim 28:50 (na zijn hardlooptraining...)
Joanne 32:31 (lekker begin, voor de eerste keer in het donker)

Hoeveel km is die loop?

5,97 km heerlijk afstandje... twas alleen een beetje donker