Ik heb uitgerekend dat jij die wedstrijd op de tribune zit. 8)

Na alle enthousiaste verhalen van vorig jaar wil ik ook graag meedoen!

shiiit zo snel die aanmeldingen?? wil nog wel ff meedoen hoor..

oja en ik geef wim ook vast op. ik weet zeker dat ie mee wil doen, voordat alles vol zit, want hij kan nu effe niet op het forum.

oja en ik geef kees meijer ook vast op. ik weet zeker dat ie mee wil doen, voordat alles vol zit, want hij kan nu effe niet op het forum.

joanne schreef: oja en ik geef wim ook vast op. ik weet zeker dat ie mee wil doen, voordat alles vol zit, want hij kan nu effe niet op het forum.

Het is nog lang geen tijd hoor... die kerel akn in de komende tijd prima zelf aangeven of ie mee wil doen of niet :)

Het is gewoon handig (m.i.) als er nu al een globaal aantal is van geïnteresseerden.

Tot nu toe heb ik dus staan aan geïnteresseerden/ deelnemers:

• Joanne van de Kamp V
  • Roelof Oosterhuis
  • Sjoerdtje "Speedy Gonzalez" de Haan V
  • Breunis "Afsluiter" Kuijsten
  • Robert Kramer
  • Arnold de Boer
  • Arend Horst
  • Hans Veldkamp
  • Roelof Pieter Boerma
  • Jurjen van Dijk
  • Dineke de Vries V
  • Wouter Lieffijn
  • Joric van der kolk
  • Henk Schipper
  • Bernard Doornbos
  • Wim Beekhuis

O.v.b.:

• Rene Jongsma
  • Hans Praamstra

ben er wel voor de leden voorrang te geven boven oud leden... helaas jongens.. (mijn mening :P )

heej skippy zit de beekie nou ook maar op t lijstje, hij wil toch wel meedoen.

en ik wil graag graag opgeven want die wil graag meedoen maar schijnt dat ie nooit meer op het forum mag komen.... als ie wel weer mag scheert ie vast uit berouw zijn hoofd weer kaal om te tonen dat ie van de webcie houdt :)

en zet henk skipper en bennie doornbos er dan ook maar bij. die kunnen ook niet meer op t forum maar wel 42km rennen..

[edit] en joric, want die komt toch niet op t forum

Als mijn voet het dit jaar wel houdt loop ik ook graag (een niet te lange) etappe mee!

Ik wil zeker weer meedoen! 22 april staat genoteerd!

Carloz schreef: oja en ik geef kees meijer ook vast op. ik weet zeker dat ie mee wil doen, voordat alles vol zit, want hij kan nu effe niet op het forum.

zie je, niemand neemt jou serieus, en terecht... jij bent trouwens opgegeven voor het buddy-systeem en 13 digitale nieuwsbrieven en misschien krijg je binnekort wat proefmonsters en een Pabo op de mat!

Oh ja ik ren uiteraard niet mee!

Jackhals schreef:
Carloz schreef: oja en ik geef kees meijer ook vast op. ik weet zeker dat ie mee wil doen, voordat alles vol zit, want hij kan nu effe niet op het forum.

zie je, niemand neemt jou serieus, en terecht... jij bent trouwens opgegeven voor het buddy-systeem

wordt t buddy-systeem nu alweer belachelijk gemaakt.. dat belooft wat!

Zet mij inderdaad ook maar op het lijstje, zoveel enthousiatelingen, kunnen bijna twee teams volkrijgen.

Zijn we lekker vroeg bij dit jaar.

joanne schreef: oja en ik geef wim ook vast op. ik weet zeker dat ie mee wil doen, voordat alles vol zit, want hij kan nu effe niet op het forum.

Wat kun je weer goed mijn gedachten lezen, Wouter trouwens ook. Natuurlijk doe ik mee, mijn voorkeur is 's nachts te lopen en een afstand van 7 tot max 9 kilometer.

Voor de liefhebber: Aclo-vitalisloop... elke eerste maandag van de maand... volgende week maandag (3 oktober dus)

Aclo schreef: Elke eerste maandag van de maand, tijdens het collegejaar, organiseert de ACLO de befaamde ACLO-loop. Deze recreatieve loop beslaat 5,93 km (lange variant) of 2,96 km (korte variant). Inschrijven is niet nodig. Je wordt op de dag zelf verwacht een kwartier voor de aanvang van de loop. De start is om 17.30, va 17.00 uur inschrijven op de parkeerplaats van het Sportcentrum (Zernike). Na afloop kun je genieten van (sinaas-)appels en bananen. Deze loop kan goed gebruikt worden als voorbereiding op grotere lopen zoals de Batavierenrace of gewoon om te kijken hoe je niveau is vergeleken met andere toppers. Doe dus ook geheel vrijblijvend mee!

Ik ga waarschijnlijk sowieso mee doen volgende keer. Lijkt me leuk als er meer mee doen.

Is er dan niemand die met mij mee wil doen... al die flauwe smoezen... ik heb net een akker gekocht en moet uhm controleren... ik heb dan net een trouwerij... ik wil geen aclo-kaart kopen, want misschien ben ik over een half jaar wel weg uit Groningen.

Lijkt me serieus best tof om aan mee te doen, maar ik heb simpelweg college op dat moment. Maar misschien is het een optie om hier lekker vrijblijvend door te geven als en of je gaat hardlopen, wel lachen denk ik.

O, en ik heb hier ook nog een paar sokken van je liggen, Robben, nog van de Batarace van vorig jaar... bedankt voor het lenen!

graag gedaan Arnold.

Ik heb afgelopen maandag wel meegedaan aan de Aclo-vitalisloop. Ik vond het echt super tof. 6 km is een mooie afstand. (het waren twee rondjes van 3 km, op en rondom het zerniketerrein) en het was een leuke wedstrijd. Iedereen kon zich dus vanaf 1700 uur inschrijven en kreeg dan een wedstrijd nummer welke je moest opspelden en om 17:30 uur gingen we van start, na afloop kreeg iedereen een banaan of appel of peer. Ik vond het gezellig ook al ga je helemaal kapot.

Volgende keer, 7 november 2005, verwacht ik nog wel een paar andere GSV'ers. Beekhuis en ik gaan sowieso.

lijkt me lache mee te doen. maaruh moet idd geen college hebben ofzo.