HE
Ik doe weer mee!!! supertof. Alleen wil ik wel graag de datum weten van het evenement, d.i.v.m. vakantie.
(oja voor de duidelijkheid, ik ben joanne v.d. k.)

de datum is 22 april 2006

voor een tikkeltje meer informatie kan je terecht op www.batavierenrace.nl

Goedzo, ik doe ook weer mee. Ploegleider oid wordt 'm niet voor mij dit jaar, denk ik. Ik ben ook voor twee ploegen, maar dan één lopersploeg en één aanmoedigingsploeg - minstens even belangrijk.

Ik stel voor binnenkort een keer op ergens af te spreken, bijv voor soos aan. Soort van reünie / evaluatie en tegelijk eerste stap in het organiseren van de nieuwe batavierenrace. Ik denk dat we een goed reservebeleid moeten hebben en vooraf goed moeten inventariseren welke afstand voor wie het meest geschikt is. Het handigste lijkt me dat ca. 3 mensen zich hier mee bezig houden (met z'n allen overleggen schiet niet op).

zou dit jaar ook wel mee willen doen, moet toch hard trainen op het loop onderdeel, dus de batavierenrace lijkt me wel wat, wil evt. zelfs wel wat regelen, tenzij ik dan zelf niet kan lopen.

Ik wil wel meedoen, maar ik weet niet of mijn knie het houdt. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken, maar vorig jaar was zo mooi dat ik er alles aan doe om weer mee te doen.

Ik wil ook weer graag meedoen. Superleuk! Ik zie er nu alweer naar uit.
Ik houd dat weekend zeker vrij. Zoals het er nu uitziet, heb ik die datum nog niets gepland in mn agenda. :wink:

Count me in!

Ik kom wel weer supporteren (moet ook gebeuren) :D

ik doe ook mee. maar alleen als minke ook gaat lopen

Ik ga zeker meelopen, was erg geslaagd afgelopen jaar.

@Hans: als er zoals geopperd inderdaad een financiele man en een algemene leidersvrouw, welke rollen ook omgedraaid kunnen worden overigens, maar als die er alletwee komen, kan de financiele man natuurlijk prima meelopen lijkt me.

ik wil dit jaar ook wel mee doen

heey ik doe zeker ook mee, wil graag ook een optie nemen op de slotafstand... wat een feest is dat.

heee, de slotafstand is voor mij

prima prima... al weer flink animo dus:

Tot nu toe heb ik dus staan aan geïnteresseerden/ deelnemers:

• Joanne van de Kamp
  • Roelof Oosterhuis
  • Sjoerdtje "Speedy Gonzalez" de Haan
  • Breunis "Afsluiter" Kuijsten
  • Robert Kramer
  • Arnold de Boer
  • Arend Horst
  • Hans Veldkamp
  • Roelof Pieter Boerma
  • Jurjen van Dijk

O.v.b.:

• Rene Jongsma
  • Hans Praamstra

Op zich vind ik het puntje van Roelof wel prima. Het lijkt me handig als we Machteld ook bij die besprekeing hebben aagezien zij het hele zooite naar de 82e plaats had geloodst vorig jaar :)

Wat betreft organisatie: Ik wil prima ploegleider zijn. Lopen kan in principe ook, moet alleen wel meer trainen dan vrig jaar.... :)

was dat ik vorig jaar helaas niet in de positie was om mee te doen anders had ik ook vorig jaar al meegedaan. Maar wil dit jaar wel proberen hoef niet af te sluiten wil prima 's nachts lopen geen probleem.

Kan er trouwens niet gewoon een noviet wat vip handtekeningen worden beloofd als die ploegleider wordt en dat harstikke tof is en niet veel werk en veel waardering en meer leugentjes en als ie dan ja zegt zit ie er mooi aan vast en regelt ie alles. Lijkt me prima hoeven we ons daar niet druk over te maken.

Ik wil ook graag mee doen.

Dat komt goed uit, aangezien Jongsma en Bruinis afvallen. Die spelen op 22 april de lastige uitwedstrijd tegen Viboa.

oja! dat doe ik natuurlijk veel liever

Onder voorbehoud doe ik mee.

Rossatronie schreef: Dat komt goed uit, aangezien Jongsma en Bruinis afvallen. Die spelen op 22 april de lastige uitwedstrijd tegen Viboa.

nee da's fijn koos, ik merk het wel weer :?